Jubiiiiiiiiiiiiii

Jeg bliver simpelthen nødt til at finde dynen NU. Skal op halv seks, og har totalt ondt i ryggen af at sidde her en hel dag.

Sov godt alle i dejlige mennesker. Er sku glad for at kende jer [smilie=hate-bravo2.gif]

Wheee… I morgen kan jeg sove læææææææænge for jeg skal først møde 12.45 :lol:

Hi hi hi hi

Jeg kiggede lige i medlemslisten under indlæg (faldende) og gæt hvem der har skrevet flest indlæg???

Totale Indlæg Faldende

1 Charlotte D - København Ø - 26. apr 2008 - 94
2 MB Ravnkilde - Nørager - 16. apr 2008 - 86
3 Annette O - Nordjylland - 26. apr 2008 - 79
4 Karen P - Roskilde - 26. apr 2008 - 69

Dejligt med en ny kaffeklub ;o)

Håber kaffen er lige så go som tidligere :smiley:

Hvad nu, når man ikke drikker kaffe [smilie=hate-sad.gif]

Stine: så sir du bare hvad du vil drikke istedet, vi har alt i denne kaffeklub

Det lyder godt, så vil jeg gerne be’ om en varm cacao med masser af flødeskum :smiley:

Åhhhhh ja kaffe, og en lille kage til og så alle jer dejlige mennesker, nu er det sku lige før jeg tuder.
det havde jeg ikke regnet med igår, da vi var midt i al balladen.

Johnny hvorfor er du ikke en gammel Hankat, det er sku snyd, bare fordi du er HA,er skal du da også have grimme navne. [smilie=hate-wall.gif]

RULLER RUNDT AF GRIN [smilie=hate-rotfl.gif] [smilie=hate-rolly.gif] RULLER RUNDT AF GRIN [smilie=hate-rotfl.gif] [smilie=hate-rolly.gif] RULLER RUNDT AF GRIN [smilie=hate-rotfl.gif] [smilie=hate-rolly.gif] RULLER RUNDT AF GRIN [smilie=hate-rotfl.gif] [smilie=hate-rolly.gif]

bare fordi du er HA,er skal du da også have grimme navne [smilie=hate-rotfl.gif] [smilie=hate-rotfl.gif] [smilie=hate-rotfl.gif] [smilie=hate-rotfl.gif] [smilie=hate-rotfl.gif]

må jeg også gerne være med?? :oops: jeg har altså noget slik og sodavand !

RULLER RUNDT AF GRIN [smilie=hate-rotfl.gif] [smilie=hate-rolly.gif] RULLER RUNDT AF GRIN [smilie=hate-rotfl.gif] [smilie=hate-rolly.gif] RULLER RUNDT AF GRIN [smilie=hate-rotfl.gif] [smilie=hate-rolly.gif] RULLER RUNDT AF GRIN [smilie=hate-rotfl.gif] [smilie=hate-rolly.gif]

bare fordi du er HA,er skal du da også have grimme navne [smilie=hate-rotfl.gif] [smilie=hate-rotfl.gif] [smilie=hate-rotfl.gif] [smilie=hate-rotfl.gif] [smilie=hate-rotfl.gif][/quote]

Ja sq da…

Bare fordi I tror I er noget, så skal I da ikke komme her og spille smarte…

[smilie=hate-guns.gif] [smilie=hate-adolfdance.gif] [smilie=hate-ass.gif]

Rolig nu lille May-Britt, så meget var det da heller ikke meningen jeg skulle rulle LOOOOOL [smilie=hate-lol2.gif]

hvorfor dog det, alt hvad der kræves er bare masser af charme,selvtillid og lækkert hår

hvorfor dog det, alt hvad der kræves er bare masser af charme,selvtillid og lækkert hår[/quote]

Jeg tror hellere jeg må finde nogen at rotte mig sammen med, og så får vi dig smidt ud. :twisted: For vi er nemlig smarte og snu :twisted:

Nåh nej det er de andre der tror de er det, nej vi er
SØDE ELSKELIGE USKYLDIGE VÆSNER,
og de får altid deres vilje :lol:

Kan i sove rigtig godt alle sammen, nu er mine duracel kørt totalt flade :oops:

hvorfor dog det, alt hvad der kræves er bare masser af charme,selvtillid og lækkert hår[/quote]

Jeg tror hellere jeg må finde nogen at rotte mig sammen med, og så får vi dig smidt ud. :twisted: For vi er nemlig smarte og snu :twisted:

Nåh nej det er de andre der tror de er det, nej vi er
SØDE ELSKELIGE USKYLDIGE VÆSNER,
og de får altid deres vilje :lol:[/quote:1c7mkvzb]

mmmh - det rigtigt !! :lol:

Jeg vil også smutte i seng…
Kan i sove godt allesammen…

Så vi alle kan står op og være friske, så vi er klar til en ny dag i morgen

Var lige nødt til at bryde min tavshed inde i MB tråd, nu blev det sku for tykt

Ja så gjorde jeg også