Jubiiiiiiiiiiiiii

Så er jeg glad igen, næsten :stuck_out_tongue:

Jaaaaaaa,

Jeg har sat kaffen over.

Og der er øller på køl, og sodavand også.

Og er det ikke godt nok, kan i sgu få et glas mælk.

jamen så få da sat den kaffe over :wink: :lol:

Så skal det også være varm mælk med honning :slight_smile:

Napper en kop sort kaffe…jeg er helt lost…;-(

Det hele er også noget rod. Kan godt forstå du er forvirret Birte når du ikke har været med fra starten i aftes.

birthe: hele denne affære er så lang at forklare at det kræver et helt badebassin fyldt med kaffe for at kunne forklare ordentligt.
et eller andet sted skal du være glad for at du har været på farten og været forskånet for det inde på kg

nopper en vand… sætter lige en skål med chips på bordet…

Nu smækker jeg minee ben op på bordet og tænder dvd’en… har tændt min blærbar…

Det varer vist ikke længe før jeg skal puttes. Har siddet her siden halv 9 i morges, kun afbrudt af lidt rengøring ind i mellem.

Helt umuligt at løsrive sig. Er sikker på jeg drømmer KG - IGEN i nat.

Uh ja… KAAAAAAAAAAAAFFE

Syns ligepludselig der blev tyndet gevaldigt ud i mine grupper på KG, men forhåbentlig bliver denne kaffeklub lige så god som den gamle

Kaffeklubben lever STADIG… Vil gere bede om en STOR kop sort kaffe… :stuck_out_tongue:

Bank Bank

Der er kaffe til alle. Og forhåbentlig kan vi snart drikke den på KG, og planlægge videre med vores tur :smiley:

Who’s there?

[smilie=hate-lol2.gif]

Det bare mig - må jeg være med?

Altså er smidt ud af tre klubber bare i dag, så må jeg være med her…føler mig altså lidt ensom.

Jeg har [smilie=hate-popcorn.gif] og [smilie=hate-alcool.gif] med hvis nogen vil smage.

nej nu er jeg altså nød til at gå ned og få noget aftensmad, er så helt oppe og ringe over alt den ballade, så har helt glemt aftensmaden
er forresten osse sulten som en (is)bjørn

Kom du bare ind. Vi smider ingen ud, og iøvrigt heller ikke noget spiseligt [smilie=hate-saluto.gif]

Så må vi da håbe du har fanget noget i dagens løb ellers må du jo nøjes med en isburger.

Godnat Johnny. Er nok gået i seng når du kommer tilbage :slight_smile:

Så har jeg udført en hulens masse arbejde GGG

En lille kop kaffe, inden jeg fiser ind under dynen, kunne være rigtig dejlig…