Juhu - endelig hegn :-)

Kære alle katteelskere

I har været en kæmpehjælp herinde, både da jeg skulle have gode råd vedr. indhegning af haven i vores nye rækkehus samt gåde råd vedr. hvordan jeg bedst kunne skåne Mille i forbindelse med flytningen.

Flytningen gik fint, Mille var i kattepension et par dage og tog rigtig godt imod det nye hjem! Efter at have ladet hende vænne sig til selve huset i en tre ugers tid, begyndte hun at vise særdeles stor interesse for vores lille have.

Hun har jo altid været indekat, dog havde hun i lejligheden vi flyttede fra adgang til to sikrede og ret små altaner

Så at få ryddet haven og sat kattehegn op har været en af mine helt store prioriteter i forbindelse med flytningen!!!

Først skulle der rives et gammelt skur ned, haven skulle dernæst ryddes, der skulle indløbes og opsættes. PUHA hvor kan man meget når man vil :smiley: .

Mille fulgte slagets gang i selen, men i forgårs blev hun endelig sluppet fri.

Jeg blev så rørt, at jeg næsten kneb en tåre, da jeg så vores ‘indekat’ boltre sig i haven, snuse, jagte fluer og virkelig bare nyde sit nye liv :heart_eyes_cat:. Jeg var bare lige nødt til at dele min glæde herinde - og naturligvis med et billede af søde Mille i sin have :slight_smile:

18 Synes om

Tak :tak: , for en opdatering og dejligt og læse det hele er gået godt, sikke heldig en kat Mille er :blush:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Hvor er det dejligt at høre, tak for opdateringen. :smil:

4 Synes om