Juleaften på hotel

Nu nærmer vi os snart Julen. I alle mine 30 år har Juleaften været hellig og forbundet med traditioner for mig. Denne aften SKAL tilbringes med hele familien - og sådan har det altid foregået.

Men i år bliver det noget anderledes…og jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal synes om det :gruble:
Der er efterhånden kommet svigerfamilier til på alle fronter, så min familie skal holde Juleaften med svigerfamilierne.

Så er der min moster og hendes sønner tilbage. Hun har valgt kun at ville se sine sønner i år…

Det lader mig og mine forældre tilbage Juleaften (jeg er enebarn). Og i stedet for at prøve at nå rundt om Juletræet, har vi altså besluttet os for at tage på Hotel i København og spise et lækkert måltid mad og nyde København i Juletiden.

Det er jo i og for sig også hyggeligt nok…bare anderledes :uha:

Ej, det lyder bare super hyggeligt :hjerte: Og ja - anderledes… Men forandring kan være godt… :slight_smile:

Ja måske :hjerte: Det plejer bare at være så hyggeligt med familien -love

Det lyder da super hyggeligt!!!

:julepolka:julepolka

Det håber jeg, det bliver.

Så får vi da prøvet det :julesok2:

Det lyder da rigtig hyggeligt og så absolut bedre end min juleaften sídste år. Jeg sad helt alene med mig selv og mine dyr :slight_smile: Min mand arbejdede og vi havde holdt “juleaften” den 23. december med mine to piger, som så skulle være hos deres far den 24. december.

Årh :frowning:

Men men… Nu er julen det man gør den til - og hvis man åbner sindet, og lader julehyggen komme til - så kan selv en aften alene jo være god :slight_smile:

Ja okay… det ville der altså heller ikke være meget hygge ved i mine øjne :S

[quote=Abaddon;476755]Årh :frowning:

Men men… Nu er julen det man gør den til - og hvis man åbner sindet, og lader julehyggen komme til - så kan selv en aften alene jo være god :)[/quote]

Du har den rette indstilling til tingene. Men jeg tror ikke, jeg ville være så optimistisk, hvis det skulle overgå mig at sidde alene juleaften :smiley:

[quote=Abaddon;476755]Årh :frowning:

Men men… Nu er julen det man gør den til - og hvis man åbner sindet, og lader julehyggen komme til - så kan selv en aften alene jo være god :)[/quote]

Det er fuldstændig rigtig :slight_smile:

Men det vigtige er efter min mening nu også at vide at man har mennesker omkring sig som holder af en. Om man så er sammen med dem eller ej på den rigtige aften er efter min mening mindre vigtigt.

Tror nok at vi skal være hos min mands famillie i år. Det er første gang så det bliver da spændende af prøve. Vi plejer at være sammen med min mor fordi jeg er enebarn men hun har en ven og min mormor at være sammen med så hun har sagt god for at jeg kan tage afsted uden at såre hende.

Håber at du får en dejlig juleaften på hotel :smiley:

[quote=Ulla;476777]Det er fuldstændig rigtig :slight_smile:

Men det vigtige er efter min mening nu også at vide at man har mennesker omkring sig som holder af en. Om man så er sammen med dem eller ej på den rigtige aften er efter min mening mindre vigtigt.

Tror nok at vi skal være hos min mands famillie i år. Det er første gang så det bliver da spændende af prøve. Vi plejer at være sammen med min mor fordi jeg er enebarn men hun har en ven og min mormor at være sammen med så hun har sagt god for at jeg kan tage afsted uden at såre hende.

Håber at du får en dejlig juleaften på hotel :D[/quote]

Mange tak for det, Ulla :smiley: Og i lige måde!