Juleferien er forbi

Og alligevel sidder jeg oppe. Skal møde klokken 8 i morgen… Det er godt nok tiiiidligt synes jeg! :ups:

Det værste er vel at jeg mener jeg skal have en laaaaang dag… Fordi jeg først har fri klokken 13.40 :ups:

pssssssssssssssssssssst, så skynd dig ind i seng, så kan du godt nå en rimelig lang søvn…

:godnat::godnat::godnat::godnat:

[quote=Abaddon;318147]Og alligevel sidder jeg oppe. Skal møde klokken 8 i morgen… Det er godt nok tiiiidligt synes jeg! :ups:

Det værste er vel at jeg mener jeg skal have en laaaaang dag… Fordi jeg først har fri klokken 13.40 :ups:[/quote]

Jeg skal også møde klokken 8 i morgen, så jeg burde ligge i min seng. :høhø:

Forresten Abaddon - jeg er kommet meget i Brande - jeg startede som feriepige, da jeg var 10 år og kom der også efter jeg blev voksen. :høhø:

Jeg ved heller ikke hvad jeg laver op i nu… Jeg skal møde kl 7 :S

:):slight_smile:

Her er ferien også slut. Ungerne skal i skole og jeg skal på job. Dog skal jeg i morgen aflevere Iza hos dyrlægen til neutralisering, så derfor skal jeg endnu tidligere op end jeg plejer, så jeg kan aflevere Joey på fritten kl. halv otte, og stå ude ved dyrlægen kl otte. Jeg har heldigvis fået lov til at møde senere :slight_smile:

Vi sidder og ser en film der slutter om 2 minutter, og så hopper vi også i seng…

[quote=Eva;318152]Jeg skal også møde klokken 8 i morgen, så jeg burde ligge i min seng. :høhø:

Forresten Abaddon - jeg er kommet meget i Brande - jeg startede som feriepige, da jeg var 10 år og kom der også efter jeg blev voksen. :høhø:[/quote]
Jeg er tilflytter :stuck_out_tongue: Men boede her fra jeg var 4 til jeg var 15, og er flyttet tilbage igen nu :slight_smile:

Glæder mig egentlig til at komme i gang igen, men det der med at stå tidligt op… Det er altså ikke mig!

Nu vil jeg smutte ind i sengen og varme mig under dynen og læse en god bog - måske det virker på trætheden! :fnis:

Jeg har heldigvis fri i morgen :slight_smile:

Min søde kollega er nemlig af den mening, at man ikke skal på arbejde når man har fødseldag :slight_smile:

Jamne kan i da skynde jer i seng. Jeg er så (u)heldig at jeg ikke skal noget imorgen så jeg vil holde den gående lidt endnu.

Blev lige oppe for at sige tillykke til PiaR da:ups:

Ej, ville sætte en film på som jeg kunne falde i søvn til. Valgte selvfølgelig en gyser - DUMT :thumbdown:

Det er vist på tide at komme i seng NU!:fløjte:

[quote=Abaddon;318234]Blev lige oppe for at sige tillykke til PiaR da:ups:
[/quote]

Hehe - tak :høhø: