Julegave?

Det er sørme det er snart december…

Og så skal der jo købet julegaver. Men hvad gir man til to friske piger på 10 år og en forkælet knægt på 7 ??

Er der mon nogen der ligger inde med en god idé eller nogen det har børn i den alder der ved hvad er er “ind”

Pigerne skal jeg nu nok finde et eller andet til, men hvad med drengen??? HJÆLP

Det skal ikke være alt for dyrt for vil jo også gerne købe pakker til rasten af familien :hjerte:

Er Lego ikke et hit til drenge i den alder?

Men selvfølgelig - har han 1 ton af det i forvejen, så…

Nu ved jeg ikke, hvilket prisleje du havde tænkt dig - men har du ikke fået julekataloget fra Fætter BR?

Der er masser af inspiration. :smiley:

[quote=Eva;492105]Er Lego ikke et hit til drenge i den alder?

Men selvfølgelig - har han 1 ton af det i forvejen, så…

Nu ved jeg ikke, hvilket prisleje du havde tænkt dig - men har du ikke fået julekataloget fra Fætter BR?

Der er masser af inspiration. :D[/quote]

Lego er en super idé for det elsker han. Problemet er bare at han har alt i forvejen. Hans forældre køber det til ham når det er på tilbud og så får han det til jul og fødselsdage.

Jeg ved der er online butikker hvor man kan søge gaver efter alder, den bruger jeg til min ældste, hun bliver 8 i næste måned og hun er bare ovre alt dukke, bamse og legetøj halløjsa allerede, så det ER svært.
Har købt noget vinduesmaling, malebøger med Top Model, det vist ret in, ellers er der også de sædvanlige gaver som fx: hår accessories, kreative hjørne sager (blyanter, malebøger, tusser, notesbog, diddl sager), film, spil, rulleskøjter, kjoler, smykke ala lav selv pakker, dagbog med lås, øhhh!

Det var lige hvad jeg kunne komme på! Til drenge er jeg dog blank! Måske actionfigurer, spil, disco lys, pengeskab, byggesæt ala magnetisk halløj, noget fjernstyret måske?

:smiley:

det helt store hit lige p.t blandt drengebørn i alderen 6-10 år skulle iflg min lillebror som har 2 i den aldersgruppe være noget der hedder bakugan, hvad det helt præcist er og hvad det gør ved jeg ikke, men vi købte sådan noget til min lillebrors knægt på 6 år og vi fandt det ret billigt i toys’r’us

altså på fætter brs side er der en gavefinder, som anbefaler det der er fremme og solgt mest i forskellige aldersgrupper og man kan sætte prisen osv :slight_smile:

den har jeg brugt til at finde gaver til nevøer og niecer :slight_smile:

Har børnene ikke en ønskeseddel?

Jeg har en knægt på 8 år og han gider ikke legetøj - hverken det ene eller det andet.

Jeg ville finde et godt spil - de fåes i nærmest alle prisklasser :slight_smile:

[quote=Lykke86;492708]altså på fætter brs side er der en gavefinder, som anbefaler det der er fremme og solgt mest i forskellige aldersgrupper og man kan sætte prisen osv :slight_smile:

den har jeg brugt til at finde gaver til nevøer og niecer :)[/quote]

genial idé der skal jeg ind og kigge :ok:

[quote=Elisabeth2;492584]Jeg ved der er online butikker hvor man kan søge gaver efter alder, den bruger jeg til min ældste, hun bliver 8 i næste måned og hun er bare ovre alt dukke, bamse og legetøj halløjsa allerede, så det ER svært.
Har købt noget vinduesmaling, malebøger med Top Model, det vist ret in, ellers er der også de sædvanlige gaver som fx: hår accessories, kreative hjørne sager (blyanter, malebøger, tusser, notesbog, diddl sager), film, spil, rulleskøjter, kjoler, smykke ala lav selv pakker, dagbog med lås, øhhh!

Det var lige hvad jeg kunne komme på! Til drenge er jeg dog blank! Måske actionfigurer, spil, disco lys, pengeskab, byggesæt ala magnetisk halløj, noget fjernstyret måske?

:D[/quote]

Tak for de mange forslag, smykker og dagbog med lås var nogen af de ting jeg selv har overvejet. Mon ikke sådan et par piger på 10 kunne blive glad for sådan en dagbog men ellers kunne kreaktive ting også være en idé.

Ja, jeg er alså også mest blank hvad andgår drengen. Noget fjernstyret skal det ikke være for det har han fået af os de sidste to år og sidste gang følte jeg at moren synes det var noget skrammel :S

Spørg dog efter en ønskeseddel - i stedet for at købe i blinde.

Børn er meget forskellige, så det der er et hit hos den ene, behøver absolut ikke være det hos en anden.

spil eller andet gejl til NDS. eller anden maskine. :wink:

Bakugan uret er vist også populært, hvis det er noget drengen kan lide… Har en veninde hvis søn er heelt vild med uret :smiley:

Ellers måske fodbold tshirts fra yndlingsholdet :slight_smile:

[quote=Vivi_Fletcher;493514]Spørg dog efter en ønskeseddel - i stedet for at købe i blinde.

Børn er meget forskellige, så det der er et hit hos den ene, behøver absolut ikke være det hos en anden.[/quote]

Jeg spørger ikke efter en ønskeseddel fordi der altid kun er dyre ting på dem men jeg kan spørge min svigermor og hun har en nogen gode ideér. Hun passer dem tit så hun ved lidt mere om hvilken tind de interessere sig for.