Julegaveidé

Er der nogle som har lyst til at fortælle hvilken julegaver de har købt.
Måske kan vi hjælpe hinanden hvis der en nogen som mangler en god idé´. Jeg synes lige at min mormor skulle have en ekstra lille ting så idag købte jeg en pastaske, eller hvad den nu hedder. Hun har snakket om den i lang tid og den kostede kun 20 kr i Superbest:)

Jeg har kun tre at købe til :slight_smile:
Min datter skal have en parfume fra DKNY, 6 drikkeglas glas fra Rosendahl, 2 par leggins og 8 håndklæder. Alt sammen noget hun har ønsket sig :slight_smile:
Min Mor skal have en pyjamas og en bog hun kan skrive i til hendes barnebarn (min datter :wink: )
Min nevø skal have et gavekort til Aalborg Storcenter, for køb lige en gave til en fyr på 17 man ikke kender særligt godt :slight_smile:

Min veninde og jeg havde et gavebudget på 200 kroner og hun ønskede sig ikke andet end katastrofefilm, så godt for hende at jeg er opfindsom, for jeg holdt mig indenfor budgettet og har alligevel fundet 7 katastrofefilm til hende.

Min far får et gavekort til biografen og så forsøger vi febrilsk at finde en cardigan eller strikketrøje til ham, vadede byen tynd i dag uden at finde noget som helst i den rigtige størrelse og prisklasse. Går det helt galt får han en snydepakke med en pose mus (peanuts) og et hjemmelavet gavekort til tøj i januar. Han ønskede sig for øvrigt ingenting, det gør han aldrig for han køber tingene selv :dokdok:

Min bror får 3 blu-ray 3D film og 5 undertrøjer - alt undtagen den ene film har han ønsket sig :slight_smile: