Julegaver? Hvad har du fået? Og givet?

Jeg har fået masser af fine ting, osse nogle jeg slet ikke vidste jeg ønskede mig :smiley:

Af Andrea har jeg fået en … NEGLELAK! (Essie’s Trophy Wife)

og en Maneki Neko (Lykkekat L Som alle misserne er MEGET optagede af fordi den står og vipper med den ene pote L)

Af John har jeg fået 30’erne og 40’erne i bogserien “Alt det du har glemt du kan huske” samt en bog om Hvidstengruppen. OG det nyeste Pokémonspil! :wehu: Så… vi ses om et par uger når jeg har gennemført det :wink: :lol:

(Alex havde også ønsket sig det, hun har fået Black 2 og jeg har så fået White 2)

Andrea fik en bog hun havde ønsket sig og en træningsmåtte, et par ørerringe og en fingerring. Jeg ved ikke om hun var LIDT skuffet fordi der ikke var så mange gaver - Alex fik ud over Pokémonspillet to andre spil og et par bøger… De har fået for samme beløb, meeeen… somme tider ER det både kvantitet OG kvalitet der tæller jo… Nå jeg håber hun er glad for dem alligevel :))

John havde jeg købt et par tog-DVD’er - hvor den ene stadig er undervejs fra Amazon men de to af dem var i det mindste nået frem…) og en bog.

Og af DSB fik jeg en pænt stor æske med Katrine Andersen-chokolade som tak fordi jeg var på arbejde mens alle andre sad i familiens skød og mæskede sig L

Vi har jo nærmest holdt gave-fri jul, men så alligevel ikke helt … Så jeg har af manden fået et par nye Zumba-sko (i den korrekte størrelse …) og som en lille ekstra gave fik jeg den nye Pink cd :slight_smile: Af min moster (gudmor) har jeg fået et smykketræ og så fik vi et sæt skåle fra hende også. Min mor har givet os penge, og vi har investeret dem i en ny stegepande og nogle knive.
Jeg har givet manden et magnetisk Verdenskort, som man udover at kunne sætte magneter på, også kan skrive på med en boardmarker - vi har flere gange talt om at få en kort, så nu skulle det være.

Jeg har fået gardiner til lejligheden af mine forældre, så de skal hænges op en af dagene. De gav mig også et aktivitetsfoderbræt til missen og et dejligt udprintet billede. Jeg fik The Hollow Crown på dvd, det er en ny indspilning af Shakespear’s 3 teaterstykker; Richard II, Henry IV og Henry V, som BBC lavede før OL.

Min søster fik en ny iPod, for hendes gamle var afgået ved døden. Det var gaven fra mine forældre. Jeg gav min søster en cd med Sting, der spiller sange af en Elizabetansk komponist. Som en del af min gave, som havde jeg slæbt computeren og min eksterne harddisk med, så hun kunne få musik på ipoden med det samme. Så der blev lagt 1500 sange og 3 lydbøger ind.

Af min far fik jeg en sort toner til min printer og en ny trådløs mus der forhåbentlig er bedre end min gamle til at håndtere kattehår. Han fik til gengæld deodoranter, et par film, smarte strømper, en skobakke og en stor sæk nødder.

Af min bror fik jeg to bøger (The Cat who came for Christmas og A Street Cat Named Bob), 2 seriesæsoner på dvd (Supernatural 5 og Mission Impossible 88). Han fik af mig to par jeans og et par røde ruskindssneakers som jeg er spændt på om han ender med at beholde eller er for konservativ og afleverer :wink:

Af min veninde fik jeg en julekrukke til småkager, en skræddersaks og sørme også Supernatural 5, så jeg skal ud og bytte. Af mig fik hun en taske fyldt med akrylmaling, lak, lærreder og diverse andet så hun kan komme igang med at prøve at være kreativ.

Jeg har fået den ene halvdel af Jumanji - og givet Michael den anden halvdel :slight_smile:

Af mine forældre (og min bror + svigerinde) har jeg fået Alt til at lave en elektrisk top på hegnet :wehu:
Strømgiver, trådhegn, isolatorer, jordspyd, stød tester og udendørs stikdåse…

og så kom dagens meget store overraskelse - af min farmor har jeg fået en roomba 620 robot støvsuger :uha: :besvimer: :wehu: :wehu:

Af mine bedsteforældre fik jeg et årets nissepar i træ, noget med en mindegave (tror det er fordi de er et par gamle nisser)

Af min svigermor fik jeg et gavekort på 200 kr til Matas, så nu skal der købes en mavala neglehærder :høhø:

Til min svigermor var et par Le Crueset krus hun har ønsket sig, givet sammen med Casper (også til mine forældre er gaverne fra os begge)
Til min bror en halvdyr gamer musemåtte, han virkelig har ønsket sig
Til min far 3 sokker uden syning, så han ikke får vabler af gearskifte på de lange ture, samt et piskeris. Meget bestemt med plastik håndtag, og metal piske-del :høhø:
Til min mor en mavala neglehærder, samt en vase fra Creston Maison, eller sådan noget i den stil…
Min bedstemor fik en deo-spray, en fin neglelak og en tredje ting jeg ikke husker lige nu… Er TRÆT…
Min farmor fik en pakke luksus flødeboller fra Frellesens og en neglelak (hun er senil dement, så lidt svært at give gaver til hende)

Jeg fik næsten alt jeg ønskede mig !:slight_smile:
3 sports bh’er, det er simpelthen bare et must når man træner og løber :slight_smile:
Et par bukser,
Handsker til min scooter :smiley:
et nyt halstørklæde

Det var ikke meget! men jeg er simpelthen så glad for det hele :slight_smile:

Hvad jeg gav, sammen med mine søskende gav vi vores mor en kaffemaskine til 700, den kostede normalt 1800 så det var et godt køb!
Til min far gav jeg en jamie oliver stegepande.
Min lillebror fik et ønsket bælte
Og til min niece fik hun nogen limtusser, en circeline dukke og nogen cirkeline bøger :slight_smile:

Jeg fik simpelthen så fine gaver! Af min ene søn fik jeg en rigtig god stegepande med glaslåg. Af min anden søn og barnebarn fik jeg en ekstern harddisk, som jeg længe har ønsket mig + et Sherlock Holmes spil. Min datter gav mig en stegeso, og af min bror fik jeg 1000,-

Jeg gav min ene søn et sæt bilmåtter. Min anden søn fik en fællesgave fra os alle tre - en tur i en lamborghini. Han blev simpelthen så glad :smiley: Min datter fik en ny og meget tiltrængt mobiltelefon. Til min bror, der har diabetes 2, havde jeg lavet en stor julekurv, fyldt med hjemmelavet syltede rødbeder, 4 slags hjemmelavet marmelade, 2 dåser hjemmebage småkager, kaffebønner, hjemmelavet marcipan og en 2 l cola zero.

Min stedsøn fik nogle specielle tusser til at tegne med i 3D og en stavblender med minihakker. Tim fik en Nostromo, et headset, Farcry3, Call of Duty 4 som dog skal byttes og et gavekort. Jesper fik en spionur, Little Big Planet 3, Lord of the Rings (legospil), lavalampe, GTA og et gavekort. Min mand fik et fastnøglesæt med skraldenøgle i, en læderpung, to fine glas af drengene og et par strømper af sin mor. Jeg fik to spinningringe, en kattetransporttaske, to fine glas af drengene, og et halstørklæde af svigermor.

Vi skulle ellers ikke give hinanden julegaver i år :ups:

Af min stedsøn fik vi et hjemmelavet “gavekort” på en gang børnepasning og en tur i biffen.

Derudover har vi givet min veninde en ny gryde i jule-/fødselsdagsgave, og hendes piger og svigersøn har hver fået en parfume. Og nej, vi har egentlig ikke givet hinanden gaver de sidste par år :ups:

Kattene har fået et “paphus”, og så får de en lille julegave, når vi bestiller fra zooplus næste gang. Og hunden har fået guffestænger. Det var noget, han kunne lide :savle: :rock:

[QUOTE=velfa;1003682]Jeg har fået gardiner til lejligheden af mine forældre, så de skal hænges op en af dagene. De gav mig også et aktivitetsfoderbræt til missen og et dejligt udprintet billede. Jeg fik The Hollow Crown på dvd, det er en ny indspilning af Shakespear’s 3 teaterstykker; Richard II, Henry IV og Henry V, som BBC lavede før OL.

Min søster fik en ny iPod, for hendes gamle var afgået ved døden. Det var gaven fra mine forældre. Jeg gav min søster en cd med Sting, der spiller sange af en Elizabetansk komponist. Som en del af min gave, som havde jeg slæbt computeren og min eksterne harddisk med, så hun kunne få musik på ipoden med det samme. Så der blev lagt 1500 sange og 3 lydbøger ind.[/QUOTE]
Nu skriver du, at du har lagt lydbølger ind også?
Jeg har jo vundet en iPod og vil rigtig gerne bruge den til lydbølger, men alle dem man kan låne på biblioteket, skriver den at den ikke er kompatibel med??
Jeg er ikke så meget onde i Apple verdenen, kan du hjælpe mig med et link til hvor du downloadet fra gratis?

jeg fik da en del gode gaver som bla var

en lækker rød pyjamas i satin el silke af fru tonya
1 8 gb mini usb key fra fru tonya
1 badekåbe fra fru tonya( som så skal byttes)

2 par boksershorts af min mor
3 par sorte strømper af min mor

samt fik jeg af min mor en gave jeg ganske enkelt ikke aner hvad fanden jeg skal stille op med, nemlig en værktøjstavle, som er total ubrugelig da man ikke kan købe ekstra ting til den og der hørte kun meget få ting med som ville kunne bruges, samt er den i så dårlig kvalitet og meget billigt lavet.
kald mig bare utaknemmelig, men jeg har aldrig før været så skuffet over en gave og nej den kan ikke byttes

jeg følte mig enormt begavet i går aftes :slight_smile:
Jeg gav min mor den nyestebruce springsteen cd, som hun ønskede sig og min far en bog om kronhjorte “danske guldmedaljer”. Dertil fik de en fællesgave - en stelton stempelkande, som fik mit gavebudget til mine forældre til at gå op :slight_smile:
Af dem fik jeg 4 rødvinsglas fra Eva Trio, 6 vandglas fra Eva Solo, 2 stelton lysestager med 2 bloklys til, en stor fin salatskål fra Erik Bagger og et fancy strygejern - alt sammen ting fra min ønskeliste (dog ingen særlige ønsker på mærket ved andet end lige glassene :ups: )

og i aften skal der så udveksles gaver med bror og svigerinde og i morgen tidlig med nevøerne - da de jo sover i aften inden vi kommer hjem fra julefrokost :slight_smile:
jeg føler mig allerede ENORMT begavet :tihi: det er godt jeg har lov at låne min fars bil og kører med dem til Aalborg d. 7. januar - ellers havde ALDRIG fået alle de ting hjem i en bus… :ups:

Vi/jeg havde også en rigtig god juleaften, hvor jeg fik følgende gaver:

• Kay Bojesen sangfugl :thumbup: og 300 kroner (Mormor & morfar)
  • Advents"krans" fra Trip Trap inkl. lys (moster, onkel, fætter & kusinerne)
  • 300 kroner + et par varme sokker (mor & stedfar)
  • Brødkurv + dækservietter - som dog skal byttes (Peters far, kone & to søskende)
  • Et gavekort til Inspiration (Peters mor & mand)
  • Et Zone-sæt med klude, opvaskebørste og urtepotte (onkel)
  • 100 kroner (Lillesøster)

Jeg har givet følgende gaver:

• Karen Blixen grenkugle til mormor & morfar
  • Selvportræt i popart inkl. ramme til min fætter Christian
  • Malegrej, staffeli og lærreder til min kusine Malene
  • Roligan Hoptimist til min onkel
  • Paperoni-æsker med kæledyr, gris og fotoramme til kusine Maiken
  • En kasse Mythos til min stedfar
  • En neglelak til min mor
  • Chick Hoptimist til min moster & onkel
  • Bodyshop julekugle m. butter og lipbalm + Hello Kitty sokker til min lillesøster

Derudover er der naturligvis købt gaver til Peters (min kærestes) familie:

• Mandolinjern til Peters mor
  • Hansi Hinterseer CD til Peters mors mand
  • Termokande til Peters far
  • DVD: En kongelig affære til Peters fars kone
  • En brødrister til Peters bror
  • Øreringe til Peters søster
  • THE SIMS-spil til Peters søster

Jeg har fået iPhone 5 & 18karat vedhæng og kæde af min mand :inlove:
gavekort, chokolade, maleri fra min datter, 2 morgenmadssæt for 2 fra gran cru.

Jeg har givet iPhone 5, sovseskål, Erik Bagger brødkurv, Karen blixen lysestager, hudy pittaake, 1/10 holder, lipo taske, nye karosser, nye reservedele, LPS adoptionscenter, Prinsesse karet og slot, LPS figurer, Build a Bear gavekort, 2 træ skærebrædder, forskæresæt, hello kitty sengetøj, Xia Xia dansestudie, og sikkert en masse mere.

Mine børn bliver altid begavet :smiley:

Af mine forældre har jeg fået en lækker helårsdyne lavet af fibre - havde ønsket en vegetarisk dyne, dvs ingen fjer og dun - en køkkenspatel i oliventræ og 200 kr.
Af min bror svigerinde og nevø fik jeg billeder - dels 6 skønne billeder af min nevø, og så to brudebilleder af min bror og svigerinde, det ene kun med dem, det anden er jeg og min nevø også med på.

Min mor gav en en håndbog om strikning og hækling, min far fik en grillbørste til deres nye Webergrill. Somme fællesgave fik de et gavekort til Aros på 200 kr og så en Weber grill-kogebog.
Min nevø fik to Brio-togvogne, en film med Peter Plys og en malebog med farveblyanter.
Min bror og svigerinde havde frabedt sig gaver, de mener julen er børnenes fest, men da jeg skulle være sammen med dem juleaften lavede jeg en lille kurv til dem med to slags hjemmelavet marmelade, hjemmelavet æblemos, øko-chokolade, øko-grillsalt, øko bananchips, øko knækbrød og blandende, saltede nødder.

Min nevø er to år, så han fik naturligvis en del gaver. Desværre var han syg, så der var ikke det samme liv i ham, som der normalt ville have været. Jeg havde ellers glædet mig meget til at se ham pakke gaverne ud, men det blev meget afdæmpet… Men han forstod hurtigt at man skulle tage en pakke under træet og så åbne den, han havde bare svært ved at forstå at nogle af pakkerne ikke var til ham…

jeg har heldigvis ikke skulle give så mange gaver i år :slight_smile: så jeg har sparet sammen et stykke tid så jeg kunne give mine forældre nogle lidt mere “solide” gaver :slight_smile:

Far fik en saltpipe ( [FONT=arial]En saltpibe er en porcelænspibe fyldt med saltkrystaller. Det saltholdige mikroklima beroliger og renser åndedrætssystemet. Når man bruger piben, opsuger fugtigheden i den forbipasserende luft de bittesmå saltpartikler, som trænger ind i åndedrætssystemet, hvorved man opnår den gavnlige virkning. Natriumindholdet i den aktive ingrediens starter de naturlige selvrensende mekanismer, som får urenhederne væk fra overfladen af cellerne. Saltpartiklerne renser også automatisk luftvejene.)

min far er lige holdt op med at ryge i en alder af 81 - så han fortjente noget der kunne hjælpe med den sidste hoste

Mor fik et Plantronics Voyager HD headset - hun har været misundelig på mit længe :slight_smile: - så hun blev jubel happy
og så fik hun et par snowboard briller som jeg faldt over på tilbud - hun har talt om at få sådan nogen forevigt men har ikke fået taget sig sammen så hun blev meget meget glad

Jeg fik nogle rigtig sjove og gennemtænkte gaver

En fuldt illustreret kattebog - meget flot udgivelse
En svampe-kogebog :wink: det er jo lige mig
EN bog om Theer - jeg gør meget i te - så det var en rigtig fin ide

og juleaften var fantastisk :wink: - en af de bedste i årevis…

[/FONT]

Uhh jeg fik en stort set mine ønsker opfyldt:

Jeg fik ansigtscreme og øjenbrynsfarvepen samt 200 kr af mine forældre(det var en overraskelse)
Min mor fik en bog hun havde ønsket sig længe og min far fik sin yndlings Grappa(Italiensk brændevin)

Jeg fik gavekort til min yndlingstøjbutik af mine svigerforældre(et ønske der blev opfyldt)
Svigermor fik endnu en Sara Blændel bog til sin samling og Svigerfar fik underhylere og en flaske koncentrat til sin Sodastream maskine

Jeg fik en lille poncho med kaninpels på af min svoger( det var en overaskelse, men havde vist ævlet om dem hi hi)
Svoger fik t-shirts som han havde ønsket sig

Fik en bog af min bedre halvdel jeg havde ønsket mig nemlig “Flaskepost P” af Jussi Adler-Olsen
Han fik t-shirt han havde ønsket sig og så fandt jeg underhylere med Viasat nisserne på de røg med i pakken hihi

Af min datter fik jeg mit højeste ønske opfyldt: Sherpa Tashi Hat, Som er en hue der kan holde magneten jeg har liggende lige under huden på mit hoved varm i denne her kulde :slight_smile:
Hun fik en fake fur vest og bluse samt Union Jack strømper hun havde ønsket sig længe :slight_smile:

Og nååå ja så har jeg netop udsendt en email til familien med mine fødselsdagsønsker(i går var der præcis 8 uger til min fødselsdag) er godt at være i goood tid :tihi:

Jeg fik en (brugt) Senseo kaffemaskine af kæresten min
Jeg gav ham et (brugt) Risk-spil

Jeg fik en stegepande af svigerforældrene
Ole fik en skægtrimmer
Svigermor fik en Kim Larsen CD og Svigerfar fik nogle stålskiver til hans vinkelsliber

Af Oles søskende og deres 7 unger fik vi et weekend ophold :smiley: :smiley:
Vi giver kun gaver til børnene. De 5 piger fik alle en Littlest Petshop figur, den store dreng fik en julejumbobog og den lille dreng fik nogle lydbøger og en pegebog :slight_smile:

I morgen er det så min fødselsdag, så der kommer lidt mere :slight_smile:

Og så tager vi til sjælland og bytter gaver d. 28.
(Har dog allerede fået en petroleums kamin af min far og bonus :smiley: )

Så skriver igen når jeg ved mere :wink:

Jeg har haft den hyggeligste jul meget meget længe :slight_smile:
Jeg fik af min datter pensel og liner fra Nilens Jord. Det havde jeg ønsket mig meget, så rigtig lækkert :slight_smile:
Hun gik et ur i halskæde samt gavekort på teori og køreprøve af mig. Hun skal begynde at tage kørekort 7. januar :slight_smile: Så det var også et hit :slight_smile:

Af min mor fik jeg en suppegryde fra Rådvad og en fedtskiller, begge dele et ønske :slight_smile:
Hun fik af mig og min datter en bog om rubinsættet (kronjuvelerne)

Min ene nevø under 18 år og dermed stadig får gave, fik penge camoufleret som Autosol (han er i mekanikerlære)

Jeg fik en del gaver af nisser i år :slight_smile: Vi søstre giver ikke hinanden gaver, men jeg fik af min nevø, det nye show med Jeff Dunham på dvd. af min ene niece fik jeg et klippekort på handymandtimer :D, af min anden niece en køleskabsmagnet med kat og citat samt et billede af min lille Thilde(hende jeg er “gammelmoster” til. edit. det er konverteret til Missemoster :hjerte: ) , af min søster et smart tørklæde/sjal.
Det var virkelig overrskelser på højt nivesu, og jeg føler mig virkelig så heldig :slight_smile:

Jeg har fået 1million parfume, en rejse til Irland så jeg kan være brudepige til min kusines bryllup, Chanell Coco Mademoiselle parfume, elektrisk salt og peberkværn, 1000kr, den flotteste sparegris min søn har malet på, en hjerte krans med perler min datter selv har lavet.

Jeg har givet billeder af børne, parfumer, smykker og en masse legetøj til børne :slight_smile: