Ja da og de er endda bestilt - katteseng til hver enkelt med deres eget navn broderet ind
Og så har de også pakkekalender med godbidder og lidt ekstra guf adventssøndagene… Lige som mine to unger har deres chokoladekalender, legokalender og adventsgaver. Kattene skal da ikke snydes…
MiSi har stjålet min line - men nej, kattene får ikke julegaver eller fødselsdagsgaver (af mig), for de har juleaften hver dag
Men mine forældre kunne sikkert nemt finde på at købe noget til dem, siden jeg nu ikke har nogen børn, de kan forkæle. Og sidste år gav jeg også min søsters hund og kat julegaver, lidt lækkert vådfoder og nogle skumbolde
De får som regel bare lidt ekstra godt mad… Står vi lige og mangler et eller andet til dem, så kan vi da godt finde på at købe det op til jul og så sige, at det er julegave
Som barn fik jeg altdi julegave af min mosters collie Bob… Han mødtes nemlig med Julemanden i begyndelsen af december og aftalte, hvordan der skulle deles ud på deres vej, så Bob ikke røbede ham ved at gø, og så fik Bob min julegave på forhånd, så Julemanden ikke behøvede at finde ud af, hvor jeg var juleaften… (Vi holdt som regel jul i Esbjerg og jeg boede i København)
Og jeg hoppede på den historie i flere år!
[QUOTE=Ann K;715748]
Som barn fik jeg altdi julegave af min mosters collie Bob… Han mødtes nemlig med Julemanden i begyndelsen af december og aftalte, hvordan der skulle deles ud på deres vej, så Bob ikke røbede ham ved at gø, og så fik Bob min julegave på forhånd, så Julemanden ikke behøvede at finde ud af, hvor jeg var juleaften… (Vi holdt som regel jul i Esbjerg og jeg boede i København)
Og jeg hoppede på den historie i flere år! :D[/QUOTE]
En hyggelig historie…
… som selvfølgelig ikke bliver dårligere af at Bob var en Collie
[QUOTE=Ann K;715748]De får som regel bare lidt ekstra godt mad… Står vi lige og mangler et eller andet til dem, så kan vi da godt finde på at købe det op til jul og så sige, at det er julegave
Og jeg hoppede på den historie i flere år! :D[/QUOTE]
skøøøøn historie den var jeg helt sikkert også hoppet på!!
Jeg vil ikke sige, at de direkte får julegaver, men de deltager da i juleherlighederne. Nimbus elsker, at hjælpe mig med at pakke gaver op, mens Bettemis/Ami gerne overtager alle de tomme kasser bagefter. Nimbus får naturligvis lidt ekstra lækkert til aftensmad, da Bettemis/Ami ikke er til den slags. I år bliver det Nokkis første jul, så jeg glæder mig lidt til at se om hun også vil hjælpe med at pakke gaver op.
Selvfølgelig får Silke en lille ting og sidste år fik hun også en af min mor. Det er jo jul og lidt hyggeligt…
Jeg er også vokset op med at vores hund fik en gave. Det største kødben slagteren havde.
vi giver da osse vores mislinger pakker, men vi skal dog hjælpe med at pakke dem ud for dem, dog vil gaia meget gerne stikke af med gaverne. daffy var total gennemført , for han pakkede selv op med samme gejst som et bette barn. trixie er ret ligeglad, bare hun får nus og kæl så er det fjong
Jeg tror måske når jeg tænker mig om, at det er mere det at pakke de små gaver ind til misse-kattene, som er hyggeligt - med “til og fra kort” selvfølgelig - og det at pakke gaverne op d. 24. december, der er hyggeligt…
Misse-kattene er mere interesserede i at lege med julegavepapiret, jo…
Da misserne er familiemedlemmer, så får de selvfølgelig også gaver juleaften… noget meget lækket til smagsløgene og en stor ting tilfælles…
de giver dog ikke hinanden gaver, da de så vil få stress i brugsen…kan lige se i ånden (jeg kommer spadserende ind hver dag i dec med en ny kat der skal købe gaver til sine 20 venner…incl hund og heste…LOL
Nej vi giver dem ikke julegaver og de giver heller ikke os gaver, men vi kræser om dem på den måde at de får lækkert kød og guffer i løbet af dagen og aftenen ud fra devisen " de skal også vide det er jul"