Julegaver til jeres katte?

Det gjorde jeg engang, men det gør jeg ikke rigtig mere. De plejede også at få fødselsdagsgaver, men nu sker det altså oftest at jeg glemmer deres fødselsdage :ups: De får jo ting løbende hele året, når jeg lige synes de mangler en ny katteseng, en vandfontæne eller noget nyt legetøj, så gør ikke noget særligt ud af jul. Sidste år havde de dog en julekalender og det var meget hyggeligt :slight_smile:

[QUOTE=Milles mor;715657]Ja vores inde-katte får nok en fælles gave. Sidste år fik de en legetunnel, den var rigtig sjov syntes især Mille. I år tror jeg at de måske skal have et aktivitets foderbrædt.
Og dem der bor i vaskehuset fik sidste år nogle små mus i forskellige farver, som blev fanget og kastet rundt med i en uendelighed. Deres gaver var dog ikke pakket ind, men de var nu gode alligevel, syntes misserne.
Der ud over får de gerne en lille tallerken rejer i løbet af aftenen, både inde- og ude- misser.
Ingen bliver snydt her.:)[/QUOTE]

Ja nu er vi jo kommet noget nærmere julen, end da denne tråd blev oprettet:nissevink:. I mellem tiden har misserne fået deres foderbrædt, og bruger det flittigt, og med stor fornøjelse:). Så jeg måtte jo finde på noget andet de så skal have i julegave.
Så i aftes var jeg en tur på zooplus og bestille 3 små telte til dem, som de skal have som gaver:julepakke:julepakke:julepakke. Og en masse vådmad. Det bliver sjovt at se hvad de synes til dem.:smiley:

Min Gamle Hankat Charlie - som stadig bor hos min far - han gav altid gaver til os - og min søster og jeg plejede at give ham en lille gave også. Selv da hunden kom til i 2006 fik den også gave… Tjah, man bliver vel aldrig for gammel.
I år får misserne nok et kattetoilet med hus på, som jeg håber de vil bruge. Men julegaven lader evt vente på sig og bliver en januargave i stedet - udgifterne til julegaver m.m. overstiger allerede mit budget…

Jeg tror nu heller ikke kattene har styr på hvornår det er jul, så en januar gave er garanteret lige så velkommen.
Det er jo også bare os skøre mennesker, der synes at misserne skal have gaver til jul :tihi:.
Hvis de får lov at lege lidt med gavepapir og bånd fra deres menneskers gaver, vil de være lige så fornøjede, som fik de en rigtig gave.:slight_smile:

Nej, vores dyr får ikke julegaver. :slight_smile:
Men de ekstra af deres livretter juleaften :smiley:
De får så tit noget så…

vores katte skal klart ha gaver, især er det sjovt at gi gaia gave, for hun går helt amok og det papir skal bare flås af, dog ved vi ikke helt hvad vi skal gi kattene den 24 dec, men vi ved at de først i det nye år skal ha sig et nyt kattemiljø og det blir så en forsinket julegave, nåja så får de nok osse lækkerier til jul