Julehilsner 2017

Vi i Casa Skattekat ønsker alle kattegale glædelig jul
http://kimages.imikimi.com/image/2zxDa-6Qc4Y.jpg?height=640&password=jR9zXUEZ3N&scale=max&width=640

20 Synes om

Sikken en fin julehilsen - jeg kan desværre ikke gøre det ligeså godt, men jeg vil da ønske alle KG´s brugere samt deres familier og dyr en rigtig glædelig jul.

:juletrae01::juletrae01::juletrae01::juletrae01::juletrae01::juletrae01::juletrae01:

15 Synes om

Det gør vi også her fra Djævleøen… og glæder os til mange flere stunder i 2018

18 Synes om

Glædelig jul :slight_smile:

image

15 Synes om

Glædelig jul fra Helmut, Donkey og mig :christmas_tree:

15 Synes om

14 Synes om

Prøv at gå ind på imikimi.com og find en skabelon og upload et af dine billeder, så kan du nemt lave et fint julekort :slight_smile:

7 Synes om

2zxD0-I7Af-1

2zxD0-I9ic-1

God jul til alle fra Robin, Elias og Eva

16 Synes om

Glædelig jul fra Bertil, Blua, Cookie og Kamilla :santa::christmas_tree::snowman_with_snow:

17 Synes om

Hende den lille tykke vil da også gerne ønske glædelig jul på vegne af Casa Templebar :smiley:

15 Synes om

julehilsen

God jul til alle herfra

13 Synes om

Casa Sugieh ønsker også Glædelig jul :slight_smile:
billede

13 Synes om

9 Synes om

Jeg har bundet en flaske snaps, og Alba fatter ingenting. Altså, alt ved det sædvanlige.
(De andre katte ville også gerne være med på julekortet,
men jeg havde simpelthen ikke grimme nok billeder af dem, nu temaet ligesom var fastlagt.)

Glædelig jul til jer alle, må den blive lige som I ønsker jer. :hjerte:

14 Synes om

Med vores forsøg på en julehilsen, vil jeg ønske alle en rigtig glædelig jul.

15 Synes om

Glædelig jul!

IMG_5187

13 Synes om

jeg vil bare nøjes med at ønske jer alle en rigtig glædelig jul, pas på jer selv og hinanden …:heart::nissevink::juletrae01:

13 Synes om

Mange julehilsener fra Rags, Caithlin & Bastian. :slight_smile:

13 Synes om

Jeg vil også ønske jer alle en glædelig jul. Jeg har ikke haft tid til at lege med billeder, men her er i det mindste lidt jul :nissevink:

:julelys01:

10 Synes om

Glædelig jul fra Badeænderne og mig. :juletrae01:

10 Synes om