Julehygge

Er der mon stemning for at mødes til lidt julehygge?
Jeg tænkte vi hver især kunne tage vores julespecialiteter med, så alle kan smage. Jeg kunne tage mit hjemmelavede marcipan og mine æbleskiver med, hvis det er :nissevink:

3 Synes om

Det kunne være super hyggeligt. Hvor i landet taler vi om?

1 Synes om

enig, ville gerne med, hvis det er muligt for mig med hensyn til afstand eller jeg kan få kørelejlighed. Jeg kan medbringe farmors julekage og smør :savle:

Hvis vi kan finde en dato, så er jeg frisk - og kan godt samle op nedad i landet :slight_smile:

Jeg er også med. Min mor og jeg plejer at lave brunkager helt fra bunden og de plejer at være rigtig gode :yum:

Jeg er inkarneret Chrismas Grinch, gider simplethen ikke snakke jul i oktober! :nix:

Men kager og søde sager og hvis dagen er i december, så er jeg helt sikkert med :slight_smile:

Jeg er frisk på at æde alle andres sager, men jeg har ikke nogen juleting, jeg laver :ups:

Vi vil gerne komme, men kommer meget an på afstand pga Birk :slight_smile:

Det kan godt være her hos mig, hvis det er, men ellers er jeg frisk på at køre efter det. Jeg bor mellem Horsens og Odder, så det er ikke specielt tæt på offentlig transport.
Jeg synes det vil være en god ting, hvis det bliver i december. Så er jeg sikker på vi har fået lavet marcipanen :grin:

1 Synes om

Det lyder hyggeligt :slight_smile:

Hvis det skulle blive ved Solveig og en dag jeg kan, samler jeg gerne nogen op på vejen evt. ved en banegård eller busstation :slight_smile:

Mine julebagerier begrænser sig til pebernødder, men dem tager jeg gerne nogle med af :blush:

Altså jeg gider godt køre ned til dig Solveig - jeg husker det som super hyggeligt hos dig :smiley:
Marcipanen hjalp selvfølgelig også en hel del på hyggestemningen :smiley: :ups:

Vi kan være fire i min bil og jeg samler som sagt rigtig gerne op på vejen ned fra Thy :slight_smile:

Jeg har heldigvis ikke så langt :wink:

Jamen vi kan godt aftale at det bliver her hos mig. Så skal vi bare finde en dato, hvor de fleste kan. Jeg kan heldigvis planlægge mig ud af det, uanset hvilken dato det bliver, så det er op til jer at vælge en dato. Hvis nu alle kommer med bud på et par datoer, så kan vi se hvilken dato, de fleste kan?

1 Synes om

Jeg tænker at en søndag er bedst :slightly_smiling_face:

bare ikke d 8. dec :slight_smile:

1 Synes om

Det er nok en god idé at få en dato på plads snarest. Ellers er folk hurtigt booket op, hvis det skal være december. Eller evt. slut-november.

Søndag 1. December? :slight_smile:

Jeg er med på d. 1. december :ok:

Jeg havde næsten glemt den her tråd igen… Er der stemning for noget tam tam?
Jeg mente det var fint med 1. december, men det kan jeg ikke alligevel, for det bliver den weekend marcipanen bliver produceret. Mandlerne skal pelses og kværnes om fredagen, ristes om lørdagen og formes om søndagen. Så det skal jo nødvendigvis være efter den dato, hvis I skal have lov til at smage :grin:

1 Synes om

Hvis jeg kan, så vil jeg også gerne med :slight_smile: Så kom da med en dato du kan? :slight_smile:

Jeg kan weekenden 6. - 8. og 13. - 15. Det er lige meget for mit vedkommende, om det bliver fredag, lørdag eller søndag :upside_down_face: