Julekalenderen i år?

nogle af jer der ved hvilke julekalendere der er i år :?

Jeg har fundet dette på nettet:

DR sender i år endnu en gang Absalons Hemmelighed. En genudsendelse af julekalenderen fra 2006, der handler om Cecilie på 12, der bor i København med sin familie. Cecilie synes godt om arkæologi, og begiver sig sammen med drengen hubert ud på et spændende eventyr, i jagten på Absalons Hemmelighed.
DR2 sender igen i år en julekalender for voksne, i år med titlen Steno og Stilling.
Torben Steno, Journalist – foredragsholder – musiker, danner sammen med maleren og billedhuggeren Kenn André Stilling, rammen om dette års julekalender på DR2. Jeg ved ikke så meget om den, andet end at Torben Steno udtaler følgende: “Det bliver en gendannelsesrejse baseret på indtryk fra danske monumenter!”
TV2 har endnu ikke meldt noget ud. Der går dog seriøse rygter om at de genudsender Pyrus i et et alletiders juleeventyr, MEN DETTE ER IKKE BEKRÆFTET. Så snart, der dukker noget konkret op, poster jeg det her…

Ej, vil da se nissebanden igen :smiley:

ggg jeg er mere interesseret i om KG igen får en af de helt specielle og dejlige julekalendere :kryds::kryds::wehuu:

hva’, hva’, gør vi, skal vi ikke, århhhhhh altså skal vi ikke nok ha’ en hva’ hva’ -engel

[quote=Marianne H;463032]ggg jeg er mere interesseret i om KG igen får en af de helt specielle og dejlige julekalendere :kryds::kryds::wehuu:

hva’, hva’, gør vi, skal vi ikke, århhhhhh altså skal vi ikke nok ha’ en hva’ hva’ -engel[/quote]

:yah: :yah: :yah: :yah:

Jamn, jeg vil oz gerne have vores særlige julekalender igen i år :kryds: :kryds: - og så skal vi have vores fine juleskin…

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Næst efter Jul På Slottet :kryds:

[quote=Tante Tut;463055]:yah: :yah: :yah: :yah:

Jamn, jeg vil oz gerne have vores særlige julekalender igen i år :kryds: :kryds: - og så skal vi have vores fine juleskin…

:wehu::wehu::wehu::wehu:[/quote]

måske skal vi have gang i en rigtig plage-spams-tråd :hjertehop::hjertehop:

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Ja, hvis det er om JUL - så er jeg helt klart med…

:nissedans:klokker01:juletrae03:

[quote=Tante Tut;463055]:yah: :yah: :yah: :yah:

Jamn, jeg vil oz gerne have vores særlige julekalender igen i år :kryds: :kryds: - og så skal vi have vores fine juleskin…

:wehu::wehu::wehu::wehu:[/quote]

Uhhhh, det lyder spændende!!!
Det glæder jeg mig til at se hvad er for noget :kryds::kryds:

syntes godt nok det er ærgeligt der ikke længere bliver sendt nogen julekalendere de mindste også gider se. så mon ikke vi bare skal se krummernes jul på dvd igen igennem dec måned.
julebanden, jul på slottet, bamses julerejse osv burde de genudsende i stedet

nej nu, der findes altså kun en rigtig julekalender og det er tadaaaaaaa
jul i gammelby.

eller syntes jeg skibet i skilteskoven og jul i juleland var geniale

skal det være voksenjulekalender er the julekalender total gennemført og der hører juletestamentet osse til en af de sjove.

den absolutte værste julekalender nogensiden vist i tv er helt afgjort
poul og nulle i hullet

[quote=Johnny;463205]nej nu, der findes altså kun en rigtig julekalender og det er tadaaaaaaa
jul i gammelby.

eller syntes jeg skibet i skilteskoven og jul i juleland var geniale

skal det være voksenjulekalender er the julekalender total gennemført og der hører juletestamentet osse til en af de sjove.

den absolutte værste julekalender nogensiden vist i tv er helt afgjort
poul og nulle i hullet[/quote]

Udover jeg ikke kender Poul og nulle så er jeg bare 100% enig med dig :thumbup:

Skibet i skilteskoven og jul i juleland så jeg da jeg var lille - så det forbinder jeg bare med totalt barndom og julehygge!! FANTASTISK!

The Julekalender, brugte min far, mens han levede, til at drille hans canadiske kone da hun flyttede til Danmark… Stakkels hende :høhø: Men det var SÅ fantastiske hyggeligt og morsomt, og bliver så glad når jeg tænker på det!

[quote=Johnny;463205]nej nu, der findes altså kun en rigtig julekalender og det er tadaaaaaaa
jul i gammelby.

eller syntes jeg skibet i skilteskoven og jul i juleland var geniale

skal det være voksenjulekalender er the julekalender total gennemført og der hører juletestamentet osse til en af de sjove.

den absolutte værste julekalender nogensiden vist i tv er helt afgjort
poul og nulle i hullet[/quote]
Jeg kunne ikke være mere enig. :ok:
.

Bortset fra det, synes jeg, det er alt for tidligt at tænke på jul… :ups:
.

Hold da op har lige Google, “Poul og Nulle i hullet” Det er 30 år siden, DR sendte den :uha:
Troede det højst var omkring 20 år siden, mon lige man føler sig gamle :ups:

Så det derfor jeg ikke kender den… Medmindre den er genudsendt også… :tihi:

Det er ALDRIG for tidligt at tale om jul… Dette kvartal er jo julekvartalet!!! :snemand I mit hovede hedder det ikke vinter… Jeg udskifter årstiden vinter med jul… Fordi… Jeg havde en tendens til at blive vinterdeprimeret… Men hvis vinter hedder jul - så skulle jeg jo blive juledeprimeret. OG DET KAN MAN IKKE :yah::yah:

Skal vi ikke alle spamme Leopolds mor med PBer så hun igen skriver en spændende julemissehistorie :kryds::kryds::kryds:

Ej hvor hyggeligt at I også har sådan noget her!! :thumbup:
Jeg har selv et par år skrevet juleeventyr til et ilderforum jeg var admin på. :ok:

[quote=Abaddon;463252]Så det derfor jeg ikke kender den… Medmindre den er genudsendt også… :tihi:

Det er ALDRIG for tidligt at tale om jul… Dette kvartal er jo julekvartalet!!! :snemand I mit hovede hedder det ikke vinter… Jeg udskifter årstiden vinter med jul… Fordi… Jeg havde en tendens til at blive vinterdeprimeret… Men hvis vinter hedder jul - så skulle jeg jo blive juledeprimeret. OG DET KAN MAN IKKE :yah::yah:[/quote]
-LOL
Det burde man nok ikke kunne. :tihi:
.

[quote=Barky;463269]Ej hvor hyggeligt at I også har sådan noget her!! :thumbup:
Jeg har selv et par år skrevet juleeventyr til et ilderforum jeg var admin på. :ok:[/quote]

naiiiii, en frivillig til at skrive julehistorie:p