Julekort 2009 - Glædelig jul!

Øj hvor er i bare hammer gode!! :thumbup: - Jeg bliver da helt pinlig over at vise mit frem. :tihi:
Jeg er ikke en mester og har ikke rodet så meget med at lave billeder, men her kommer julekortet som kommer med post og mail.

Jeg har både et julekort

og et nytårskort

:ok::ok::ok:

Hvor er I bare dygtige - det vil jeg også lære…

:fin:

Hvor er I bare dygtige - det vil jeg også lære…

:fin:[/quote]

Mine er lavet på www.picnik.com - det kan simpelthen ikke være lettere :slight_smile: og så er det gratis :thumbup:

:øhmm::øhmm::øhmm:

Jeg kender godt Picnic - for det var der en søøøøød bruger på et andet katteforum, der lærte mig at bruge - hun hed Slambert… :p:p

:yah::yah:

Men jeg synes bare ikke, at jeg kan finde nogen funktioner til at klippe og klistre derinde ???

:fin::fin:

Mit er heller ikke klippe/klistret - det er et billede, der har fået tilføjet ting (rammer/tekst/snemand m.v.) og det ligger under fanebladet “Create” :slight_smile:

BJeg kender godt Picnic - for det var der en søøøøød bruger på et andet katteforum, der lærte mig at bruge - hun hed Slambert… :p:p[/B]

BMen jeg synes bare ikke, at jeg kan finde nogen funktioner til at klippe og klistre derinde ???[/B]

:fin::fin:[/quote]

Mine er osse lavet hos picnik.com, du må igang med at afprøve det der ligger under div. faner i ‘‘create’’ :ok:

:fin::fin::fin:

Så har amatøren forsøgt sig… der er godt nok lang vej endnu… men øvelse gør mester.

:kryds:

Nøj hvor er I dygtige, og sikke nogle flotte kort.
Jeg har også lige siddet og prøvet og tænk sig, JEG KU’
Men hvordan får jeg selv billedet?
I må godt grine af mig, jeg er MEGET, MEGET dum hvad alt angår computer, jeg tør simpelthen bare ikke trykke på noget, tænk sig hvis det er en forkert ting jeg får trykket på og sletter alt hi hi
Er der måske en som kan skære det ud i pap for mig (meget tykt pap)
Det er picnic jeg har prøvet med.
Hilsen dumme Lisbeth

[quote=Coon Danica;307618]Nøj hvor er I dygtige, og sikke nogle flotte kort.
Jeg har også lige siddet og prøvet og tænk sig, JEG KU’
Men hvordan får jeg selv billedet?
I må godt grine af mig, jeg er MEGET, MEGET dum hvad alt angår computer, jeg tør simpelthen bare ikke trykke på noget, tænk sig hvis det er en forkert ting jeg får trykket på og sletter alt hi hi
Er der måske en som kan skære det ud i pap for mig (meget tykt pap)
Det er picnic jeg har prøvet med.
Hilsen dumme Lisbeth[/quote]

:hjerte::hjerte::hjerte:

BDu er IKKE dum… [/B]

B1.[/B]
BNår du har lavet dit billede - går du op i højre hjørne, der står Save and share[/B]

B2. [/B]
BDet klikker du på, så kommer der et lille felt, hvor du skal give billedet et navn - - øverst til venstre file name - og når du har gjort det, klikker du save photo[/B]

BVend tilbage, hvis det ikke lykkes - så skal jeg nok hjælpe dig.[/B]

:hjerte:

BDu er IKKE dum… [/B]

B1.[/B]
BNår du har lavet dit billede - går du op i højre hjørne, der stave Save and share[/B]

B2. [/B]
BDet klikker du på, så kommer der et lille felt, hvor du skal give billedet et navn - og når du har gjort det, klikker du save[/B]

BVend tilbage, hvis det ikke lykkes - så skal jeg nok hjælpe dig.[/B]

:hjerte:[/quote]

Mange tak skal du have Therese.
Jeg skal lige til frisør, så vil jeg prøve når jeg kommer hjem igen.
Ih jeg VIL så gerne kunne.
Hilsen Lisbeth

[quote=Coon Danica;307627]Mange tak skal du have Therese.
Jeg skal lige til frisør, så vil jeg prøve når jeg kommer hjem igen.
Ih jeg VIL så gerne kunne.
Hilsen Lisbeth[/quote]

:inlove::inlove:

Og det kan du sagtens - det er jeg slet ikke i tvivl om.

:hjerte:

Jeg ku’-Jeg ku’:tihi:
Det er bare lige en prøve med Line-pigen.
Det lykkedes, billedet kom hertil.
Jeg ville ellers have givet hende en nissehue på, men det kunne ikke lade sig gøre.
Tusind tak Therese, nu skal misserne godt nok julepyntes.
Hilsen Lisbeth

[quote=Coon Danica;307692]Jeg ku’-Jeg ku’:tihi:
Det er bare lige en prøve med Line-pigen.
Det lykkedes, billedet kom hertil.
Jeg ville ellers have givet hende en nissehue på, men det kunne ikke lade sig gøre.
Tusind tak Therese, nu skal misserne godt nok julepyntes.
Hilsen Lisbeth[/quote]

:):slight_smile:

Sæ’fø’li ku’ du - det var jeg aldrig i tvivl om.

Det er blevet rigtig flot - så glæd du dig til mange timers hygge på Picnic - det bliver SÅ fint med lidt rammer, skygge, tekst osv.

:inlove::inlove:

Rigtig god fornøjelse - og husk at vise billederne til os andre…

:wehuu:

Jeg har ikke lavet noget i år, men jeg blev så glad da jeg så at Gitte ( Gidahmir ) har sat julesiden på som jeg har hjulpet hende med :slight_smile:
www.gidahmir.dk

Det er vel lidt derhenad, ikke :))

Hvor er I bare dygtige allesammen :slight_smile:
Jeg er helt fantasiløs i år…

[quote=Therese;307697]:):slight_smile:

BSæ’fø’li ku’ du - det var jeg aldrig i tvivl om.[/B]

BDet er blevet rigtig flot - så glæd du dig til mange timers hygge på Picnic - det bliver SÅ fint med lidt rammer, skygge, tekst osv.[/B]

BRigtig god fornøjelse - og husk at vise billederne til os andre…[/B]

:wehuu:[/quote]
Tak Therese.
I morgen skal jeg bare øve, det driller lidt med at skrive på billedet, men jeg må øve.
Ih hvor er det sjovt, troede aldrig at jeg kunne sådan noget.
Jeg har " tastefobi" altså tør aldrig trykke på noget, men jeg vil…

Er der nogen som kunne tænke sig at arbejde med et billede af Emil, så jeg kunne få et fint julekort og sende til hans opdrætter? :slight_smile:

:inlove::inlove::inlove:

Jeg vil da godt prøve- men jeg er IKKE ekspert - bare smid et billede af banditten, så prøver jeg efter bedste evne…

:fløjte:

[quote=Coon Danica;307728]Tak Therese.
I morgen skal jeg bare øve, det driller lidt med at skrive på billedet, men jeg må øve.
Ih hvor er det sjovt, troede aldrig at jeg kunne sådan noget.
Jeg har " tastefobi" altså tør aldrig trykke på noget, men jeg vil…[/quote]

:):):slight_smile:

Ja, de første jeg lavede derinde var nu heller ikke de bedste - men du får det hurtigt lært…

:ok:

Du skal ikke ha’ fobi - du kan altid starte forfra - så du kan sådan set ikke gøre noget galt - held og lykke med det, det er sjovt at lære noget nyt.

:hjerte: