Julekort 2009 - Glædelig jul!

Jeg vil da godt prøve- men jeg er IKKE ekspert - bare smid et billede af banditten, så prøver jeg efter bedste evne…

:fløjte:[/quote]

Åhhh tusind tak Therese, jeg er ikke kræsen, og synes heller ikke man kan tillade sig det, når man ikke selv kan finde ud af det. :tihi:

[quote=KKH;307741]Åhhh tusind tak Therese, jeg er ikke kræsen, og synes heller ikke man kan tillade sig det, når man ikke selv kan finde ud af det. :tihi:

[/quote]

:tak:

Okæj… prøver lige så … er tilbage om snart - og hvis du ikke kan lide det, jeg får lavet - så siger du det, og jeg laver det om - okæj ??

:inlove:

… her er det første forsøg… prøver lige lidt mere…

Det første er ellers rigtig fint, det andet har han fået et rødt og et grønt øre :tihi:

-LOL-LOL

Ja, han blev i rigtig godt julehumør… nu laver jeg ikke flere lige nu… jeg har en veninde i øret… så det er lidt bøvlet, når man kun har 2 hænder…

:inlove:

Ja ja der er vist lang vej før jeg bliver så god som jer andre, men her ser I mit første forsøg (nogensinde) på at lave et julekort :høhø:

Daisy ønsker jeg alle en god jul

[quote=Nevadaisy;307761]Ja ja der er vist lang vej før jeg bliver så god som jer andre, men her ser I mit første forsøg (nogensinde) på at lave et julekort :høhø:

Daisy ønsker jeg alle en god jul

[/quote]

:uha::uha::uha::uha:

Det er dælme flot lavet … og du kan noget, jeg ikke kan endnu… jeg kan fa’me (undskyld mit franske) ikke finde ud af at skrive på skrå ???

Hjææææææææææælp !?

Jeg har prøvet alt, men det VIL bare ikke…

-ihhaltsåå-ihhaltsåå-ihhaltsåå-ihhaltsåå

[quote=Therese;307759]-LOL-LOL

Ja, han blev i rigtig godt julehumør… nu laver jeg ikke flere lige nu… jeg har en veninde i øret… så det er lidt bøvlet, når man kun har 2 hænder…

:inlove:
[/quote]

Åhhh tusind Tak Therese, det er jeg virkelig glad for at du ville bruge tid på. :slight_smile: De er rigtig fine og jeg tror Hanne bliver lykkelig for den hilsen.

:inlove::inlove::inlove:

Var så lidt… vil godt prøve at lave nogen flere/andre, hvis du vil have det - så bliver det nok bare først i morgen.

Okæj ??

:slight_smile:

Det er dælme flot lavet … og du kan noget, jeg ikke kan endnu… jeg kan fa’me (undskyld mit franske) ikke finde ud af at skrive på skrå ???

Hjææææææææææælp !?

Jeg har prøvet alt, men det VIL bare ikke…

-ihhaltsåå-ihhaltsåå-ihhaltsåå-ihhaltsåå[/quote]

Tusind tak Therese :hopla:

Når du laver en tekstboks er der 4 hjørner du kan hive i og så er der også en streg med en ekstra dut i midten på den ene side, som du kan rotere med - ved ikke om du forstår det for det er ikke let at forklare på skrift :høhø:

[quote=Skattekat;307245]
Til de der kan tåle det … :høhø::høhø::høhø:

[/quote]

Hvad dælen har du givet den kat at drikke? -LOL

[quote=Nevadaisy;307767]Tusind tak Therese :hopla:

Når du laver en tekstboks er der 4 hjørner du kan hive i og så er der også en streg med en ekstra dut i midten på den ene side, som du kan rotere med - ved ikke om du forstår det for det er ikke let at forklare på skrift :høhø:[/quote]

:ok::ok::ok:

Jæs-jæs… ved lige, hvad du mener…

Tusind tak, søde…

:tak:

Var så lidt… vil godt prøve at lave nogen flere/andre, hvis du vil have det - så bliver det nok bare først i morgen.

Okæj ??

:)[/quote]

Meget gerne, måske du skulle låne et billed af Romano også :bebe: :stuck_out_tongue:

Sådan fandt jeg hende, morgenen efter hun havde været til julefrokost hos ‘‘Foreningen for senile Gimper’’ :S

:tihi::tihi::tihi:

Bare smid det ind - selvfølgelig skal han da os have et julekort - men det bliver som nævnt først i morgen…

:inlove:

Bare smid det ind - selvfølgelig skal han da os have et julekort - men det bliver som nævnt først i morgen…

:inlove:[/quote]

Det er bare helt i orden, man kan ikke haste på kreativiteten. :slight_smile:

Eller måske et nuser billed af ham og mig. :?

Prinsesse Frigg med hendes nye ven Cookie - jeg kan se de er ved at pakke gaver ind…gad vide hvem det er til :hopla:

og ja…jeg burde vist gå i seng :høhø:

[quote=Nevadaisy;307841]Prinsesse Frigg med hendes nye ven Cookie - jeg kan se de er ved at pakke gaver ind…gad vide hvem det er til :hopla:

og ja…jeg burde vist gå i seng :høhø:[/quote]

De gaver er da med garanti til dig - hvem ellers?

Gad vide, hvad de har fundet på?

:wehu::wehu::wehu:

[quote=Nevadaisy;307841]Prinsesse Frigg med hendes nye ven Cookie - jeg kan se de er ved at pakke gaver ind…gad vide hvem det er til :hopla:

og ja…jeg burde vist gå i seng :høhø:[/quote]

:ok::ok::ok:

Du er godt nok hurtig til at lære - hvor er det bare FLOT !

:hjerte::hjerte:

[quote=Eva;307858]De gaver er da med garanti til dig - hvem ellers?

Gad vide, hvad de har fundet på?

:wehu::wehu::wehu:[/quote]

:p:p:p:p

Jeg er meget-meget ked af at måtte oplyse dig om, at når man melder pas til alt med jul - så får man desværre ikke nogen gaver.

:sorry: