Julekort 2009 - Glædelig jul!

Jeg er meget-meget ked af at måtte oplyse dig om, at når man melder pas til alt med jul - så får man desværre ikke nogen gaver.

:sorry:[/quote]

Har Hanne meldt pas til jul??

Nu håber jeg ikke Tante Tut bliver sur, men “kom til” at lege med dit billede Kia

Jeg ved ikke om det kan bruges - hvis ikke, så bare glem du har set det :høhø:

[quote=Nevadaisy;307883]Nu håber jeg ikke Tante Tut bliver sur, men “kom til” at lege med dit billede Kia

Jeg ved ikke om det kan bruges - hvis ikke, så bare glem du har set det :høhø:[/quote]

:inlove::inlove::inlove:

Der skal godt nok meget mere til før Tante Tut bliver sur - hvor er det bare flot lavet.
:hjerte:
:hjerte:

Lurer lidt på, hvordan du kan få det så stort - men det er vel noget jeg kan hitte ud af - mine bliver altid små ??

:øhmm:

[quote=Eva;307858]De gaver er da med garanti til dig - hvem ellers?

Gad vide, hvad de har fundet på?

:wehu::wehu::wehu:[/quote]

nuuuuuuj hvor bliver det spændende - det er jo næsten ikke til at vente

-felixsylvester

Du er godt nok hurtig til at lære - hvor er det bare FLOT !

:hjerte::hjerte:[/quote]

Tak :slight_smile:

Jeg er meget-meget ked af at måtte oplyse dig om, at når man melder pas til alt med jul - så får man desværre ikke nogen gaver.

:sorry:[/quote]

Så er det godt jeg kun har meldt fra til plastik-julen :tihi:

Kun til noget af julen :wink:

:shithappens:

Jeg læste det som om gaverne var til dig… :sorry:… sådan går det, når man samtidig taler i telefon og skriver både her og på et paddeforum…

:høhø:

Der skal godt nok meget mere til før Tante Tut bliver sur - hvor er det bare flot lavet.
:hjerte:
:hjerte:

Lurer lidt på, hvordan du kan få det så stort - men det er vel noget jeg kan hitte ud af - mine bliver altid små ??

:øhmm:[/quote]

Pyha det var godt :inlove::inlove:

mmm…altså selve billedet? Der kopierede jeg bare billedets url her fra tråden (ved at højreklikke på billedet) og så har jeg ikke ændret ved størrelsen.

Jeg læste det som om gaverne var til dig… :sorry:… sådan går det, når man samtidig taler i telefon og skriver både her og på et paddeforum…

:høhø:[/quote]

:klapper: Nå ja, men jeg HAR jo meldt fra til noget af julen, så skaden er ikke så stor :stuck_out_tongue:

[quote=Nevadaisy;307893]Pyha det var godt :inlove::inlove:

mmm…altså selve billedet? Der kopierede jeg bare billedets url her fra tråden (ved at højreklikke på billedet) og så har jeg ikke ændret ved størrelsen.[/quote]

:høhø::høhø::høhø:

Ja… det var det da, jeg kan slet ikke komme i tanke om, hvad der gør mig sur/vrissen… :lys-ide:… nårh jo, men det springer vi lige over.

:sshh:

Hmmmm, sådan gør jeg det oz… lurer på det i morgen - nu SKAL jeg altzå væk fra denne maskine.

:kryds:

Har lånt en lydbog i dag, så jeg skal have godnathistorie…

:wehu: :klapper: :yah:

Uhhhh har du, hvor søren har du lagt det henne?

Må tjekke i morgen, for skal jo have en god nats søvn inden jeg skal til samtale i morgen. :kryds:

[quote=KKH;307902]Uhhhh har du, hvor søren har du lagt det henne?

Må tjekke i morgen, for skal jo have en god nats søvn inden jeg skal til samtale i morgen. :kryds:[/quote]

Kan du ikke se det :øhmm:

EDIT: har lige ændret i mit albums indstillinger, så nu håber jeg du kan se det :?

Jo nu kan jeg sørme, det hjalp at skrive i en anden tråd :høhø:

Hvor er det bare fint Hanne, i er dog nogle søde og hjælpsomme mennesker Therese og Hanne. :smiley: :thumbup:

[quote=KKH;307912]Jo nu kan jeg sørme, det hjalp at skrive i en anden tråd :høhø:

Hvor er det bare fint Hanne, i er dog nogle søde og hjælpsomme mennesker Therese og Hanne. :smiley: :thumbup:[/quote]

:):):slight_smile:

Og hvis du bedre kan lide Nevers… så kan jeg godt forstå dig, for det er MEGET flottere end mit forsøg - så måske kan hun lave det andet billede om for dig ??

:inlove:

Jeg bliver hverken skuffet/bitter/ærgerlig eller andet - du skal da vælge det flotteste - og det er Nevers…

:hjerte:

Jeg var ellers halvvejs inde i soveværelset, men jeg er sgi for nysgerrig :ups:

Jeg kan smadder godt lide dit Therese, og Hanne har jo slet ikke lavet et af Emil. Så det af Emil kommer til hans opdrætter, og det af Romano kommer til hans opdrætter.

Og jeg er super taknemmlig for jeres kreative evner, for dem mangler jeg i allerhøjeste grad. :tihi:

[quote=KKH;307929]

Jeg var ellers halvvejs inde i soveværelset, men jeg er sgi for nysgerrig :ups:

Jeg kan smadder godt lide dit Therese, og Hanne har jo slet ikke lavet et af Emil. Så det af Emil kommer til hans opdrætter, og det af Romano kommer til hans opdrætter.

Og jeg er super taknemmlig for jeres kreative evner, for dem mangler jeg i allerhøjeste grad. :tihi:[/quote]

:høhø::høhø:

Om jeg kender det ???

JA !!!

Nå, men så er alt jo godt - skynd dig nu i seng, det vil jeg gøre…

Held og lykke i morgen !!!

:kryds::kryds::kryds::kryds:

Ih hvor er det sjovt.
Nu fandt jeg også ud af det med bogstaver :tihi:

[quote=Coon Danica;308167]Ih hvor er det sjovt.
Nu fandt jeg også ud af det med bogstaver :tihi:[/quote]

:ok::ok::ok::ok:

Ja, det er bare så sjovt - og du er allerede mega-dygtig til det.

:inlove:

Jeg har lige lavet to julekort til Nabo’s Buster-dreng :hjerte::hjerte:

Ja, det er bare så sjovt - og du er allerede mega-dygtig til det.

:inlove:

Jeg har lige lavet to julekort til Nabo’s Buster-dreng :hjerte::hjerte:[/quote]

Er det ikke lidt synd for Buster at understrege, at hans mave er tyk nok til at man kan skrive Glædelig jul med store bogstaver på den :tihi:

:høhø::høhø::høhø::høhø:

Jow, måske… men jeg har spurgt ham om lov - han ER en stor bamsedreng - men har faktisk tabt sig lidt siden dette billede blev tage sidste år…

:hjerte::hjerte:

Ja, det er bare så sjovt - og du er allerede mega-dygtig til det.

:inlove:

Jeg har lige lavet to julekort til Nabo’s Buster-dreng :hjerte::hjerte:[/quote]

Ih hvor er de flotte Therese.
Jeg vil også kunne skrive med rødt.
Ja der kan man se, mere kræver mere :tihi: