ja, jeg søger squ efter et julemandskostume, for måske vil jeg være julemand den 24 dec, det er dog ikke sikkert endnu, men vi overvejer at vi iår vil holde jul sammen med min mor,min lillebror og hans 2 unger, og de tror stadig på julemanden, men de vidste med det samme da min lillebror klædte sig ud at det var min lillebror der var klædt ud.
så jeg har overvejet at klæde mig ud som julefar og gi dem en oplevelse.
derfor skal det osse være en ordentlig dragt, ikke bare sådan en dragt i tynd filt som man kan købe flere steder.
samtiddig skal jeg osse ha fundet mig en julemands-maske så jeg slet ikke kan genkendes.
er der nogle her der ka give mig hints til hvor jeg finder sådan noget.
de fleste steder fås de juledragter kun i små-str og ikke i velsoksen mandestr(rigtig julemands-str).
jeg har undersøgt hvad det koster at leje sådan en dragt hos et kostume-firma og det er alt for dyrt, de vil ha 600 kr bare alene i leje.
og til den pris vil jeg mene at man sagtsns ka købe noget.
har så osse overvejet at få svigermor til at sy en dragt i noget kraftigt velour
har været lidt omkring de amerikanske sider, og ja det er nok der de helt rigtige dragter findes, men desværre er de osse lige dyre nok til 15 minutters sjov:p
Måske er det en større opgave for Brita. Hvis du selv kommer med stoffet er jeg sikker på at hun kan gøre det til en god pris der gavner både dig og hittekontoen