Julen ER miraklernes tid

…ingen tvivl om det i mit hjerte.

Siden Gizmos død i maj har jeg haft et kæmpe problem med Devi og Junior. Hun har simpelthen været skrækslagen for ham nærmest nonstop og de har haft nogle gevaldige sammenstød der heldigvis er stilnet meget af de sidste to måneder. De er begyndt at kunne dytte næse hvis Junior kommer gående i stille tempo imod Devi og hun kan se ham hele tiden.

Men men…så skete der noget helt fantastisk i nat og efter ren panik over ikke at have strøm på kameraet fik jeg fanget en serie billeder, hvoraf jeg gerne vil vise jer to.

Scenen er sofaen i min stue, natten mellem fredag og lørdag…tv’et kørte med Grinchen :tihi:

Og se så:

Og Junior er krabbet lidt tættere på:

Junior lå ellers ved siden af mig på den anden side af dynen, men syntes enten han ville have et blødere underlag eller at han ville tættere på lillepigen.

Devi var udmærket klar over at han var der som det kan ses på det første billede, men hun blev liggende og slappede endda godt af efter et stykke tid. Sad og nussede skiftevis med dem begge to i 45 minutter før Junior syntes han skulle hen og daske lidt til juletræet igen :høhø:

Jeg forventer absolut ikke at alle deres problemer er løst efter vores lille mirakel i nat, men jeg er mere fortrøstningsfuld, for de har aldrig nogensinde været så tæt på hinanden så længe uden Junior er gået i flæsket på Devi.

Og så en helt anden ting…prøv lige at se den størrelsesforskel -what Kan sgi godt forstå at Devi føler sig lille :slight_smile:

Årh altså, hvor er det nogle søde billeder :wehuu:

:wehuu: Skønt at se Tina, krydser fingre for at miraklet varer ved :ok:

Det er rigtig gode tegn :thumbup::thumbup:

Det lyder jo dejligt. :kryds:

Jeg synes, at det ser ud til at Junior ikke helt tilfreds med situationen på det sidste billede. Men det er måske på grund af fotograferingen?

Sådan er det også her, Penny gider ikke at blive fotograferet. Man kan få lov at tage et - max foto’s, så er hun skredet.

Hugo derimod, kan man tage en hel serie af, han ser faktisk ud som han nyder at være i focus. :rock:

[quote=Alhela;515057]Jeg synes, at det ser ud til at Junior ikke helt tilfreds med situationen på det sidste billede. Men det er måske på grund af fotograferingen?
[/quote]

Hvis det er hans ørestilling du mener, så skal den ikke tages så seriøst…hans ører lever deres helt eget liv. Han kan finde på at lave ørehat fordi han hører en underlig lyd i opgangen eller fra tv’et og et sekund senere sidder de lige så fint og opmærksomt som de plejer.

Men ellers er han vist ved at være lidt "mis"fornøjet med blitzen på det tidspunkt, tror det er billede nummer ti jeg snappede og stuen var rimelig mørk når de ikke var badet i rødt lys under fokusering inden blitzen gik af :tihi:

Ja, det var det…

Åh, ja julen er miraklernes tid :slight_smile: Hvor er det dejligt at se :hjertehop:

Åh, man bliver sååå glad når to, der ikke har været de bedste venner, rykker tæt :love:

Krydser fingre for at det holder :slight_smile:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Åhhhr sådan nogle små fremskridt er bare SUUUUPER!!!

Ej hvor er hun LILLE ikke sært hun var bange for den kæmpe sofaløve :høhø: Dejligt de er ved at tø op overfor hinanden

Tzari - Hvad mener du? Devi er da helt normal huskatte størrelse -LOL Det er Junior den er gal med :klapper:

Tina - Det er bare så fantastisk at se! Jeg krydser fingre for fremgang mellem de to! :smiley:

Åh hvor er det da bare skønt at se! Og jeg kan sagtens forstå hvis Devi for lidt mindreværdskomplekser i Juniors selskab :høhø:

Ej hvor dejligt. De skal da nok blive venner:-) Men ja det kan tage tid. Kan godt forstå du blev glad.

[quote=Eife;515658]Tzari - Hvad mener du? Devi er da helt normal huskatte størrelse -LOL Det er Junior den er gal med :klapper:

[/quote]

Jeg giver Eva fuldstændigt ret. Devi er en pæn standardstørrelse for en huskattepige med hendes 3,5 kilo fordelt på en lang og slank figur.

Det er Junior den er helt og aldeles gal med og med hans 9,2 kilo er han jo også næsten 3 gange så tung som min lillepige :tihi:

Han er for øvrigt stadig efter hende med jævne mellemrum…men jeg synes mellemrummene bliver længere og længere :thumbup:

9,2 kilo…hold da op en basse :slight_smile: Det er altså også et størrelses-forhold der vil noget :slight_smile:

Ja, det ser altså også lidt vild ud som de ligger der…
Han er bare noget af en bamse!!!

Ja…jeg har nu lært at man skal passe på med hvad man ønsker sig…jeg ønskede mig en stor Maine Coon hankastrat…og det har jeg sørme godt nok også fået… :hjerte:

Heldigvis er han fuldstændigt uvidende om sin egen størrelse og hvor stærk han egentlig er, han er bare min dorske fjolledreng :wehuu:

Der er kun et tidspunkt hans tyngde generer mig og det er på udstillinger - især hos en langsom dommer… for pokker han giver ondt i ryggen og rystende arme :høhø:

Der er altså noget fantastisk imponerende over en rigtig stor bamsekat :slight_smile: Han ser ret lækker ud

Jag kan godt forestille mig det kræver nogle gode arm-muller at stå med ham :smiley: Jeg ville aldrig kunne klare det hehe

Han er altid parat til nus fra potentielle nye fans, så hvis du er i Randers en dag siger du bare til :ok: