Julen varer lige til påske......og så lidt længere

I december gik jeg igang med at lave en strikket adventskrans. Den skulle dekoreres med diverse filtkugler. Jeg har brugt rigtig lang til på at finde de helt rigtige kugler, så det var først i sidste weekend jeg kunne lave den helt færdig.

Jeg synes den er super fin og vil derfor lige dele den med jer :slight_smile:

Hvor er den sød og med det vejr vi holder os, så passer den nok ganske fint til årstiden stadig :slight_smile:

Den er Fin - gid jeg kunne sådan nogle ting (læs: havde tålmodighed til at få det lært) :slight_smile: Herhjemme ville den dog ikke holde ret længe - filtkugler=misserlegetøj herhjemme, så mon ikke de ret hurtigt skulle få plukket den :slight_smile:

Det er et SUPER FINT stykke håndværk, du har lavet - det er tydeligt, at der er kælet for den enkle detalje :slight_smile:

Mange hilsner Pia

:ok:

Hvor er den bare flot !

Den er godt nok flot :smiley: - og hvis man så lavede den til ophæng, ville den kunne holde længe i ethvert kattehjem :wink:

Jeg har faktisk også overvejet at lave en der hænger, jeg har nemlig en masse filtkugler i blå/lilla farver til overs.
Jeg er ret spændt på om misserne vil lade adventskransen være når den blivr taget frem. Bølle er nemlig besat af runde ting så som bolde, cherrytomater, vindruer og ligende:)

Hvor er den flot :ok:
Man kommer jo helt i julestemning :juletrae04:

[QUOTE=Theomilou;1052493]Hvor er den flot :ok:
Man kommer jo helt i julestemning :juletrae04:[/QUOTE]

:inlove:

Enig… men jeg turde bare ikke sige det - jeg må nemlig først nævne J:: og N::::: fra tidligst slut november

:ihhaltsåå:

Den er altså bare kanon flot! Hold da op den er godt lavet!

Det ser ud til at jeg skal ha lært og strikke og hækle, for man kan vist lave MEGET mere end jeg lige troede :slight_smile:

Enig… men jeg turde bare ikke sige det - jeg må nemlig først nævne J:: og N::::: fra tidligst slut november

:ihhaltsåå:[/QUOTE]

Hehe… Hvem har dog været så ond at pålægge dig den slags? :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1052498]Den er altså bare kanon flot! Hold da op den er godt lavet!

Det ser ud til at jeg skal ha lært og strikke og hækle, for man kan vist lave MEGET mere end jeg lige troede :slight_smile:

Hehe… Hvem har dog været så ond at pålægge dig den slags? :)[/QUOTE]

:ked::ked:

Alle J***-haderne…
.
.
.
.
.
.
.
.
:lol::lol::lol::lol:

[QUOTE=Lykke;1052498]Den er altså bare kanon flot! Hold da op den er godt lavet!

:)[/QUOTE]

Jeg giver gerne lidt undervisning evt. i bytte for at få lov at kramme din kat :wink:

Hvor er den fiiin! :smiley:

Alle J***-haderne…
.
.
.
.
.
.
.
.
:lol::lol::lol::lol:[/QUOTE]

Ej, hvor er det bare ondt af dem! - måske du skulle trodse forbuddet bare for at vise hvor stor en rebel du er :slem: :muhaha:

Hehe… Du kommer bare - han tager gerne imod nus :tihi:

Rigtig fin er den & flot håndarbejde! :thumbup:

Sejt! :thumbup:

Hvor er den fin! Og sikke en herlig ide!