hvad ønsker i jer i julegave iår og har i som jeg store problemer med at finde på hvad i ønsker jer.
jeg syntes jeg kæmper en kamp hvert år med at få skrevet den ønskeseddel, for som regel mgl jeg faktisk ikke rigtig noget.
andet end det der er så dyrt at jeg på forhånd ved det er urealistisk at skrive det på sedlen
BJeg kender det, Johnny - i min fremskredne alder er det ikke meget, man mangler - og hvis man har noget, man mangler - så går man ud og køber det.[/B]
B:)[/B]
BDe sidste mange år har jeg ønsket mig MaiLeg-nisser - eller andet julepynt fra samme firma.[/B]
BJeg får ikke så mange gaver, vi voksne plejer at aftale et fast (lavt) beløb - og vi giver kun julegaver til dem vi er sammen med juleaften.[/B]
BNabo og jeg køber gaver til hinanden, og så køber jeg selvfølgelig til børnebørnene.[/B]
BMen i år ønsker jeg mig faktisk også noget andet end julepynt :[/B]
BEn rigtig god osteskærer…[/B]
Jeg har i flere år ønsket mig et fladt piskeris…
Jeg har som mit ønske til Peter ønsket at få lavet en af de fingerringe han har givet mig for nogle år siden, større for den er bare så smuk og er så ked af at jeg ikke kan gå med den…
Derudover har jeg ønsker mig et ur til væggen, pålægsgafler, sovsekande og souffléskåle
Jeg har heller ikke rigtig nogle ønsker!
Jeg ved helt ærligt ikke hvad jeg kunne tænke mig, så mine gaveønsker er SÅ kedelige, sådan noget med gavekort osv. og jeg gider faktisk ikke engang bruge dem, så så de kommer nok til salg her inde efter jul
Jeg får altid gaver til jul og de fleste af tingene tænker jeg bare “okay, fint nok” om, men ved at det ikke er noget jeg vil bruge helt vildt meget. Og jeg gider ikke bytte gaver for så at finde noget andet jeg egentligt ikke rigtig gider bruge.
Ja, jeg er lidt besværlig i denne søde juletid, for jeg gider ikke alt det gave-halløj!
Tja, jeg havde egentlig bestemt mig for “ingenting” for jeg vil hellere hygge med familien end at have gaver (ved man kan begge dele, men synes det med gaver er noget lidt underligt noget til jul :p)…men den var familien ikke med på, så her er de ting jeg står og “mangler” lige nu:
[ul]
[li]Creme[/li][li]Termokande (ikke for stor, til at tage med i tasken)[/li][li]Skinflash fra Dior farve nr. 001[/li][li]Cat Activity Fun Board http://www.zooplus.co.uk/shop/cats/cat_toys/miscellaneous/132801[/li][li]Catit Design Senses Play Cicuit http://www.zooplus.co.uk/shop/cats/cat_toys/miscellaneous/133881[/li][li]Andet aktiveringslegetøj, se http://www.zooplus.co.uk/shop/cats/cat_toys/miscellaneous[/li][li]Tilskud til kradsetræ[/li][li]Tilskud til kontorstol[/li][li]Tilskud til USA[/li][li]Bøger til fag[/li][LIST]
[li]Konfliktmægling af Vibeke Vindeløv[/li][li]John Christensen og Mogens Nielsen: Virksomhedens årsregnskab. Syddansk Universitetsforlag, 6. udgave 2009[/li][/ul]
[/LIST]
Der er nok ikke så meget du kan bruge Johnny
Ja, mine ønsker er også vildt kedelige, jeg ønsker mig blandt andet nye hjemmesko og en ny kaffemaskine…
GAAAB!
Gider ikke det julegaveræs…
Nu blev der nævnt termokande… Må jeg anbefale denne? - den er simpelthen uundværlig for enhver katteelsker:
http://kattens-vaern-butik.dk/termokander-13/
Har naturligvis en… i sort
[quote=Camilla;302570]Nu blev der nævnt termokande… Må jeg anbefale denne? - den er simpelthen uundværlig for enhver katteelsker:
http://kattens-vaern-butik.dk/termokander-13/
Har naturligvis en… i sort :)[/quote]
Den er rigtig fin -men det er nu ikke lige sådan en jeg ønsker mig…jeg tænker på sådan en helt glat uden hank - en der ikke fylder mere end en 1/2-liters flaske
Nej, men tænkte bare det kunne være et forslag til andre også
Jeg ønsker mig et par tårne med brænde … det ville varme i mere end en forstand
Jeg ønsker mig en MCO missedreng, i størrelse Mettes Willy
Derudover er der selvfølgelig alle de realistiske ønsker… faktisk er min ønskeseddel lang for en gangs skyld… Hele 16 ønsker
Jeg ønsker mig lidt af hvert
[ul]
[li]Doreen Tovey-bøger[/li][li]Den nye Dan Brown[/li][li]Elisabeth Hodgins’ bog “Your cat…”[/li][li]Bestik: Gense “et-eller-andet-jeg-må-have-bedre-styr-på”[/li][li]Gavekort til Next (tøjbutik)[/li][li]Unika-smykker (de behøver ikke være dyre bare fordi de er unika)[/li][li]Et pænt smykkeskrin[/li][li]Steffen Brandt CD med Bob Dylan-sange[/li][/ul]Det er sådan lige hvad jeg kan komme på her i starten af måneden med 117 andre ting end jul i hovedet…
Jeg plejer også at være dårlig til at lave en ønskeseddel, for jeg har altid haft det sådan, at hvis der var noget, jeg manglede/ønskede, så gik jeg bare ud og købte det i løbet af året.
Men nu grundet finanskrisen så er pengene ikke i massevis, så nu har jeg nogle ting, jeg kan ønske mig.
- Håndstøvsuger
- Tæppe til sofaen (og misserne
)
- Frysebokse
- Opbevaringskrukker (til ris, pasta, m.m.)
- Osteklokke/boks
Sikke praktiske ting man ønsker sig, når man bliver lidt ældre…
hæ kom lige til at læse min egen ønskeseddel igen og ovenstående ønske er lidt indforstået. Jeg ønsker mig selvfølgelig ikke et tilskud til USA :klapper:men jeg ønsker mig tilskud til min ferie til USA næste år Bare lige inden i nu får sjove ideer :fløjte:
Jeg har over hovedet ikke problemer med at finde på. Jeg ønsker mig
Et hav af bøger
En del troldekugle ting
En sølv ring med rav
3 forskellige parfumer
Klap mobil telefon.
Tøj
Vandrestøvler
Spisebord stol
Gl. trækiste
Rullegardiner til stuen
Også den obligatoriske som jeg desværre ikke tror bliver indfriet, en rejse til Grønland, Island o/eller Færøerne.
Jeg følger lige med herinde, jeg kan simpelthen ikke udfylde en ønskeseddel i år
Så inspiration er yderst velkommen, jeg har allerede fundet en ting jeg ønsker mig nu
Jeg er rigtig dårlig til at finde på ønsker til mig selv :S… Den der med 2 søde børn, holder ligesom ikke længere :høhø:
Men jeg har fundet gaven til manden :)Og hvis I ikke siger det til ham :sshh:
Skal han have Jacob Jensen Vejrstation, den tror jeg han bliver glad for.
Jeg ønsker mig normalt aldrig noget og alligevel kommer Finn altid med en gave til mig som jeg faktisk ønsker mig. Ja det lyder lidt underligt, men hvis jeg i løbet af året giver udtryk for en ting som jeg godt kunne tænke mig, ja så husker han det altså, selvom jeg har glemt det :høhø:
Spillet Besservisser står på ønskesedlen i år da det er sjovt og er noget som kan bruges nå vi har gæster på visit i det Sydfranske.
Nye spørgsmål til trivial er også et ønske
Ellers er der vist ikke rigtig noget jeg ønsker mig som kan betales med penge
Fred i verden
Ingen hungersnød
Omtanke for andre
Ophøjet velfærd for dyr
Ubegrænsede midler til forskning indenfor kræft
Tolerance mennesker imellem
Hensyn
Jeg ønsker mig en Westlife t-shirt og deres nye cd .
Udvigelsen parken til The Sims 3 og smykker :D.