… er gået i gang, planen er at pakke alt det væk, som jeg ikke får brug for i julen
Hahahaha Kasser er altid sjove. Og kasser man kan SE igennem er uforlignelige!
Nåh, jeg nænnede alligevel ikke at pakke han væk … i stedet har han fået et påbud om, at holde sig på måtten
[QUOTE=Skattekat;753287]Nåh, jeg nænnede alligevel ikke at pakke han væk … i stedet har han fået et påbud om, at holde sig på måtten
[/QUOTE]
Hvis dine tidligere beskrivelser af ham passer, så er det da vist et dødsdømt forehavende
Næh, du skulle have beholdt ham i kassen, et låg på og et par åndehuller i - så havde du et katteakvarium :høhø:
[QUOTE=galath;753290]Hvis dine tidligere beskrivelser af ham passer, så er det da vist et dødsdømt forehavende
Næh, du skulle have beholdt ham i kassen, et låg på og et par åndehuller i - så havde du et katteakvarium :høhø:[/QUOTE]
Jeg kan heldigvis stadigvæk nå at ombestemme mig
Man har et standpunkt til man tager et nyt.
Stakkels kat det er hårde forhold han lever under
Din dejlige Spotty bør da at sidde på den fineste kongeblå silkepude…
MUUS…hvor er han fin. Er det benene fra en gigantisk fugleedderkop han har fået at gnave på i sin kasse?
Onkel Brita må vist hellere få pakket en julegodtepakke til Mus og hans venner
[QUOTE=kamikaze;753339]MUUS…hvor er han fin. Er det benene fra en gigantisk fugleedderkop han har fået at gnave på i sin kasse?
[/QUOTE]
Nu du siger det … … hvor mon resten er henne ? :surrender1:
Har du kigget i din seng?
Skattekat - jeg elsker simpelthen din humor
Ham der Spotty skal du altså passe godt på - der er ikke mange abyer som ham
[QUOTE=Vivi_Fletcher;753486]
Ham der Spotty skal du altså passe godt på - der er ikke mange abyer som ham [/QUOTE]
Gudskélov
Du overvejer måske at få én mere så
:klapper: Totalt morsomme billeder…
Det er da også en måde at få dem til at sidde stille på
Han vil måske gerne gemmes væk :o?
Eller…
Dejlige billeder…Kasser er jo bare et hit ligemeget hvad
NEJ!
Og heller ikke nogen der ender på -meser,-neser, -taler eller nogen af de andre racer der er på speed non-stop
Ærgeligt at perseren ikke tiltaler mig, for deres aktivitetsniveu kunne jeg muligvis holde ud :surrender1:
Skattekat, det er SÅ rart at vide hvor man har gemt kattene!! Du gør jo faktisk det helt rigtige… Vi andre render rundt og leder over, under, inde i og så videre efter kattene, når der blir for stille!
Du pakker dem i kasser, når du ikke bruger dem! SMART!!!