Juleopryddningen

… er gået i gang, planen er at pakke alt det væk, som jeg ikke får brug for i julen :cool:

Hahahaha Kasser er altid sjove. Og kasser man kan SE igennem er uforlignelige!

Nåh, jeg nænnede alligevel ikke at pakke han væk :ups: … i stedet har han fået et påbud om, at holde sig på måtten :regler:

[QUOTE=Skattekat;753287]Nåh, jeg nænnede alligevel ikke at pakke han væk :ups: … i stedet har han fået et påbud om, at holde sig på måtten :regler:

[/QUOTE]

Hvis dine tidligere beskrivelser af ham passer, så er det da vist et dødsdømt forehavende :uha:

Næh, du skulle have beholdt ham i kassen, et låg på og et par åndehuller i - så havde du et katteakvarium :høhø:

[QUOTE=galath;753290]Hvis dine tidligere beskrivelser af ham passer, så er det da vist et dødsdømt forehavende :uha:

Næh, du skulle have beholdt ham i kassen, et låg på og et par åndehuller i - så havde du et katteakvarium :høhø:[/QUOTE]

Jeg kan heldigvis stadigvæk nå at ombestemme mig :muhaha:

Man har et standpunkt til man tager et nyt. :tihi:

Stakkels kat det er hårde forhold han lever under :tihi:

Din dejlige Spotty bør da at sidde på den fineste kongeblå silkepude… :slight_smile:

MUUS…hvor er han fin. Er det benene fra en gigantisk fugleedderkop han har fået at gnave på i sin kasse?
Onkel Brita må vist hellere få pakket en julegodtepakke til Mus og hans venner

[QUOTE=kamikaze;753339]MUUS…hvor er han fin. Er det benene fra en gigantisk fugleedderkop han har fået at gnave på i sin kasse?
[/QUOTE]

Nu du siger det … :uha: … hvor mon resten er henne ? :surrender1:

Har du kigget i din seng?

:lol:

:lol: :lol: :lol:

Skattekat - jeg elsker simpelthen din humor :ok:

Ham der Spotty skal du altså passe godt på - der er ikke mange abyer som ham :inlove:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;753486]

Ham der Spotty skal du altså passe godt på - der er ikke mange abyer som ham :inlove:[/QUOTE]

Gudskélov :slem:

Du overvejer måske at få én mere så :stuck_out_tongue:

:klapper: Totalt morsomme billeder…
Det er da også en måde at få dem til at sidde stille på :tihi:

Han vil måske gerne gemmes væk :o?
Eller…
Dejlige billeder…Kasser er jo bare et hit ligemeget hvad :smiley:

NEJ! :blegne:

Og heller ikke nogen der ender på -meser,-neser, -taler eller nogen af de andre racer der er på speed non-stop :nix:
Ærgeligt at perseren ikke tiltaler mig, for deres aktivitetsniveu kunne jeg muligvis holde ud :surrender1:

Skattekat, det er SÅ rart at vide hvor man har gemt kattene!! Du gør jo faktisk det helt rigtige… Vi andre render rundt og leder over, under, inde i og så videre efter kattene, når der blir for stille!:dokdok:

Du pakker dem i kasser, når du ikke bruger dem! SMART!!!:thumbup::tihi: