Julepynt

Jeg har fået lidt julepynt givet, og jeg har soteret i det, der blev lidt overskud. Min først tanke det skal hittekat tjene lidt små penge på, men hvornår får jeg det afleveret, midt sommer. Det passer ikke så godt.
Samtidig ved jeg ikke om jeg når og få det sendt, inden jul :rolleyes: undskyld hvis det ikke lykkes.

Jeg vil gerne bede om portoen for det, men alt kan gemmes til lands skuet, der kommer jeg, vil også håbe jeg kunne komme på en udstilling næste år ( en stor ønske fra mig), så kan godt gemme det

1
3 slaske nisser, hjemme strikket, de kan ikke stå, ca 10 cm. de vejer 21 gram og de kommer bare i en a4 kuvert, så burde de kunne kun sende under 50 g og det er 12 kr

2

2 slange krøller nisser, hjemme hæklet ( mener jeg), cirka 15 cm.
de vejer 22 gram og de kommer bare i en a4 kuvert, så burde de kunne kun sende under 50 g og det er 12 kr

3

3 slange krøller nisser, hjemmelavet, men de her ligger på maven, og kan kun det. lavet på en måde med, lige som man laver top kvast til huer, uden de er klippet op, det bedste jeg beskrive undskyld. Cirka 10 cm lange

de vejer 15 gram og de kommer bare i en a4 kuvert, så burde de kunne kun sende under 50 g og det er 12 kr

Med venlig hilsen

1 Synes om