-kattedans-kattedans-kattedans
Her er en lille julesang til jeres katte fra Tante T - lad dette blive tråden med dejlige klip af julens katte.
[ame=“The Jingle Cats - White Christmas - YouTube”]YouTube- The Jingle Cats - White Christmas[/ame]
-kattedans-kattedans-kattedans
Her er en lille julesang til jeres katte fra Tante T - lad dette blive tråden med dejlige klip af julens katte.
[ame=“The Jingle Cats - White Christmas - YouTube”]YouTube- The Jingle Cats - White Christmas[/ame]
Ja-ja… jeg er ikke sådan at slippe af med - så her kommer der en dejlig video med en jule-glad kat…
[ame=“Cat sings "We wish you a merry Christmas" - YouTube”]YouTube- The Christmas Cat Diaries[/ame]
Er der virkelig ikke andre, der har lyst til at smide lidt jule-katte ind ???
[ame=“cats singing christmas song (silent night) - YouTube”]YouTube- cats singing christmas song (silent night)[/ame]
jingle belles på katsk
[ame=“Christmas Jingle Cats - YouTube”]YouTube- Christmas Jingle Cats[/ame]
Her synger misserne for Tante TUT
[ame=“- YouTube”]YouTube- Jingle cats - White Christmas[/ame]
Tusind tak, hvor er det skønt med lidt julesange for Silke og jeres egen katte, nu hvor vi kan høre igen…
Jeg vil nyde jeres dejlige billeder.
TAK…
Jeg kan desværre ikke bidrage - mit kamera kommer først tilbage
om 3 uger…
[quote=Mona Jensen;305135]Jeg vil nyde jeres dejlige billeder.
TAK…
Jeg kan desværre ikke bidrage - mit kamera kommer først tilbage
om 3 uger…:([/quote]
Du kan finde dem på [B]www.youtube.com[/B]
Denne SKAL du bare se…
[ame=“Christmas Bling -- Cat Clips #33 - YouTube”]YouTube- Cat Clips #33–Christmas Bling[/ame]
Fandt lige én til med de samme to vidunderlige katte :
[ame=“Christmas Spirit -- Cat Clips #32 - YouTube”]YouTube- Cat Clips #32–Christmas Spirit[/ame]