Tusind tak til jer alle - jeg skulle netop til og i gang med at bestille, men klapper lige katten lidt inden så
mvh. tina
Tusind tak til jer alle - jeg skulle netop til og i gang med at bestille, men klapper lige katten lidt inden så
mvh. tina
[quote=Charlotte Oeh.;303653]Er det ikke kun for nye kunder?
I øvrigt får man på den engelske side altid 5%, hvis man køber for minimum
75 pund (hvis man husker at skrive “stock-up” i rabatfeltet.[/quote]
Ej hvor fedt, det vidste jeg ikke - Det vil jeg gemme - 5% kan altid bruges.
TAK!
Øv, jeg har lige bestilt, og først bagefter opdager jeg de 5% i adventskalenderen
Ja så er der jo 20% på kradsetræer på zooplus.de
Så er spørgsmålet jo bare om der kommer et endnu bedre tilbud - men tør man vente…har da heldigvis til den 15. til at finde ud af det.
Det er godt nok ikke 20% rabat på alt, men den engelske side holder et lille julesalg i øjeblikket.
Jeg fik denne mail.
Dear Martin,
With Christmas just around the corner, now’s the time to take advantage of great specials and get that shopping done!
We’ll help you get started with big savings:
Up to 40 % off in our [B]Christmas Market Sale[/B]
These festive items are only available as stocks last, so stop in today before they’re gone!
Best wishes for the festive season,
Shivani Buchner
UK Shop Manager
Brug linket i toppen af siden til at komme ned til kattedelen af tilbudene. Eller gå ca. halvvejs ned på siden.
Men umiddelbart ser det nu ikke ud til at være ret mange særlig gode tilbud.
Lad os håbe, at der kommer noget bedre senere på måneden.
// Martin
Charlotte - jeg har altså heller ikke glemt det scoop jeg gjorde hos Zooplus sidste år. Jeg har nærmest tænkt på det lige siden Og jeg husker stadig, at det (vistnok) KUN var den 25. december. Jeg købte, så vi havde foder helt ind i juli måned. OG jeg har altså tænkt mig at gøre det samme i år … hvis altså de gentager den der skønne julerabat på 20% … eller var det måske endda 25%. Øjjjj der så skal købes ind
HVIS der skulle komme rabat FØR den 25. december, håber jeg at der er nogen, der vil sende mig en PB, for det er altså ikke til at klare, at opdage den slags for sent
[quote=May-Britt S;310610]Charlotte - jeg har altså heller ikke glemt det scoop jeg gjorde hos Zooplus sidste år. Jeg har nærmest tænkt på det lige siden Og jeg husker stadig, at det (vistnok) KUN var den 25. december. Jeg købte, så vi havde foder helt ind i juli måned. OG jeg har altså tænkt mig at gøre det samme i år … hvis altså de gentager den der skønne julerabat på 20% … eller var det måske endda 25%. Øjjjj der så skal købes ind
HVIS der skulle komme rabat FØR den 25. december, håber jeg at der er nogen, der vil sende mig en PB, for det er altså ikke til at klare, at opdage den slags for sent [/quote]
Vi er sat i stilling her hjemme jeg skulle bestille i jan. men nu har jeg hørt så meget om det her udsalg jeg håber vi kan hjælpe hinandne med at sige NU ER DER UDSALG… når det kommer her i juledagene