Jeg mindes, at Zooplus sidste år i et par dage mellem jul og nytår havde
-20% (eller lignende) på alle varer. Er der nogen, der har erfaring med,
hvorvidt det er en tilbagevendende begivenhed ved årets slutning?
Jeg overvejer nemlig at købe ind nu, men ved, at jeg får en underlig kulør,
hvis jeg om nogle uger ser, at jeg kunne have sparet MANGE penge.
Jeg håber på det. Jeg skal have købt nyt kradsetræ og vil gerne spare 25% den 25. december som tilbudet lød på sidste år ( hvor jeg også købte et kradsetræ :p). Mon ikke der kommer et eller andet i hvert fald - de er jo gode til at finde på rabatter
[quote=Nevadaisy;303393]Hvis nu vi alle krydser fingre og håber, mon så ikke det lykkes?
Det skal det altså for jeg har selvfølgelig besluttet mig for et dyrt kradsetræ [/quote]
Hvilket…jeg er nysgerrig…vores (kradsetræer) ligner noget dyrene end ikke ville slæbe med ind og en hængekøje er KUn stålbøjlen undn stof Og samme har en knækket platform så den bare ligner en hængeplatform:tihi:
Spinkle platforme dutter bare ikke til store MCO’er med størrelse 48 i snesko og med et tryk NÅR de lander der svarer til 7 brækkede ribben
[quote=kamikaze;303395]Hvilket…jeg er nysgerrig…vores (kradsetræer) ligner noget dyrene end ikke ville slæbe med ind og en hængekøje er KUn stålbøjlen undn stof Og samme har en knækket platform så den bare ligner en hængeplatform:tihi:
Spinkle platforme dutter bare ikke til store MCO’er med størrelse 48 i snesko og med et tryk NÅR de lander der svarer til 7 brækkede ribben
[/quote]
Det er dyrt i forhold til min pengepung - kan jo godt være det ikke er det for jer andre
Jeg skal bruge det i mit kontor, hvor de så kan bruge det til at komme op på nogle reoler og via dem over til en hængekøje- og hyldevæg jeg planlægger at lave…kan bare ikke helt finde ud af hvordan og hvorledes jeg skal gøre det endnu - nå ja og så kan de forhåbentlig også bruge selve kradsetræet :høhø: Jeg har jo ikke så store katte her i huset, så det burde nok kunne holde til dem
Det er dyrt i forhold til min pengepung - kan jo godt være det ikke er det for jer andre
Jeg skal bruge det i mit kontor, hvor de så kan bruge det til at komme op på nogle reoler og via dem over til en hængekøje- og hyldevæg jeg planlægger at lave…kan bare ikke helt finde ud af hvordan og hvorledes jeg skal gøre det endnu - nå ja og så kan de forhåbentlig også bruge selve kradsetræet :høhø: Jeg har jo ikke så store katte her i huset, så det burde nok kunne holde til dem ;)[/quote]
Mums! Superlækkert og stabilt træ, det kan anbefales hvis nogen overvejer et gulv-til-loft.
Husk at tjekke priserne på www.petfun.de - det træ du linker til er billigere på hjemmesiden (199 €), men fragt er så lidt dyrere end fra Zooplus…
:)[/quote]
Tusind tak - ja jeg tjekker jævnligt begge sider for at se om der er tilbud - men grunden til jeg nok køber det ved Zooplus er fordi jeg også skal have nogle hængekøjer med…og mon ikke der er mere mine forsømte misser mangler når jeg først går i gang :fløjte:
Sidste år bestilte jeg en omgang nogle dage før jul… NØJ hvor blev jeg bare en smule skuffet og sur… :S
Skal også have fundet et andet til Freja. Behøver nødvendigvis ikke at være stort eller dyrt, for hun ligger allerhelst på skødet eller oven på akvariet
De kradsemiljøer fra Petfun er rigtig gode.
Jeg har et gulv-til-loft fra dem ( http://shop.petfun.de/en/kratzbaeume/deckenkratzbaeume/juliette.html - bundpladen er dog ligeså lys som resten af træet på mit og ikke mørkt som på billedet ) og det er super godt. Meget stabilt og stadig meget pænt. Og så kan alt stoffet nemt tages af og vaskes. Det har jeg dog ikke følt nødvendigt endnu. Jeg har så også kun haft det siden august.