Ellers, hvis du alligevel ikke kan finde en med vandbeholder, kan du jo smække et par brædder sammen over kors, sætte et par klodser under, så den står lige og så bore et stort hul der passer nogenlunde til træets stamme. Mener det var sådan min far gjorde, i sin tid.
Eller få dig et genbrugs juletræ, der er fod med. Sådan et har vi, da jeg ikke kan tåle rødgran, (synes de andre er for dyre). Vores træ har været brugt i ca 15 år.
[QUOTE=Milles mor;1214108]Ellers, hvis du alligevel ikke kan finde en med vandbeholder, kan du jo smække et par brædder sammen over kors, sætte et par klodser under, så den står lige og så bore et stort hul der passer nogenlunde til træets stamme. Mener det var sådan min far gjorde, i sin tid.
Eller få dig et genbrugs juletræ, der er fod med. Sådan et har vi, da jeg ikke kan tåle rødgran, (synes de andre er for dyre). Vores træ har været brugt i ca 15 år.[/QUOTE]
Tusind tak - rigtig god pointe. Jeg kan faktisk ej heller tåle gran, men da jeg nu har ganske god plads - så vil jeg tage chancen og se om det ikke går an