Juli 2022 tanker

Der er jo fantastisk smukt, så jeg kan godt forstå, landskabet kan give lidt kunstnerisk inspiration :slight_smile:

Diskutere med mig selv, meget endda

Har en hylde til aflagt tøj, af den slags der er god til klude til pudsning og ligende, lige som oldemor havde, ja ja ja :ups: jeg er gammeldags på den måde, men den hylde er fyldt.

Så hende den ældre dame der smidder blomster ud, hun er lidt fin på den så med jævne mellemrum i hendes liv, er nu håndklæder skiftet ud, som moderne skifter.
de der ok har hun jo lagt i en skab til sådan nogle klude, hun har hele hendes liv en- to gange om året haft rengøring på, og alt tøj blev skyllet op ud strøget/ rulle og i skabe.
Hende og manden er flyttet i større og større huse, men nu er hun kommet der til der nok med tiden snart vil skifte. Så hun begynde og tage lidt væk.
Først nu jeg har overskudet og se i det. men fik tirsdag i sidste uge en stor pose 60-70 ’ er håndklæder, hmm gemme dem, ? eller lave en hylde mere til klude og klippe den i stykker med det samme? Eller smide væk?. Eller noget helt 4? Åh lidt svært

Med venlig hilsen

Har flere gange set, at bla. DB og KV internater efterlyser brugte håndklæder, så kunne forestille mig at de kunne gøre nytte sådan et sted…

4 Synes om

plejer at spise det som salat og bruge brødet som skovl. Det samme med taco skaller- gider ikke sidde og rode med det :slight_smile:

Det bliver nok det samme her

Tak :tak: for ideen @DorteH , det var jo også en mulighed, har bare så langt til de steder, men det må kunne løses hvis det bliver det jeg vælger,

Med venlig hilsen

Når man endnu et år glemmer der er 6. Juli-dage her i Fredericia og undre sig over kanoner fyres af :roll_eyes: :grin:

2 Synes om

Jeg overvejer at fylde kælderen med grus. Plantorama har 14kg Extreme Classic til 99kr. Jeg har nok bare lidt svært ved at finde muldvarpen, når gammel tilbudspris var 79kr. :sweat_smile::see_no_evil:

2 Synes om

På den ene side har jeg det sådan, lad dog ikke hende løbe frit, men på den anden side, rigtig positivt reklame for katten

Med venlig hilsen

1 Synes om

Så er ejendommen endelig officielt til salg
481-4633 Brunsborgvej 2 - LYSTEJENDOM MED STORE HERLIGHEDSVÆRDIER! - RealMæglerne31cwqn_up*MQ…&gclid=Cj0KCQjw5ZSWBhCVARIsALERCvyNp2722W97QdPTjQHXRhbfd9zcQ4Mcv7tXTlbAuDaZpTNMi4WwyUoaAkQwEALw_wcB

11 Synes om

:kryds: for køber er lige om hushjørnet :smil:
En hus med mulighed som jeg ser det

Med venlig hilsen

3 Synes om

Jeg elsker der er kommet en hjort med i salgs opstillingen :smiley:

Jeg krydser for i får solgt hurtigt

3 Synes om

Jeg vænner mig aldrig til der skydes af d. 6. Juli :grin:

Shit et chok jeg fik… ligger helt fredeligt i min seng og så boom bang puf :fireworks:

Tusind tak, Ja der er muligheder og ikke indst med jorden og laden

Tusind tak.
Rådyret bor fast i vores have og går stille rundt, også selv om den kan se os inden for vinduerne. jeg havde øjenkontakt med den da jeg tog disse billleder

4 Synes om

Lokal tilbud ? Hjemmesiden siger 115

Tilbuddet var til og med igår. Jeg skrev til Henriette og spurgte :slightly_smiling_face:

Og så fik jeg travlt :grinning:

7 Synes om

Kattene synes ikke jeg er værd at hilse på, jeg forstår ikke hvorfor…

Gipsen skyldes de mange smerter. Bruddet sidder som det skal, men da fingeren brækkede roterede den også lidt, så bruddet går meget på skrå gennem knoglen…
3 uger skal jeg gå på denne måde…

9 Synes om

Du har godt nok været uheldig, og så bare fordi du gjorde en anden en tjeneste, øv. :frowning: Forsat god bedring.

Det er hvad der sker…

God bedring :lol: :kram:

1 Synes om