Juli 2022 tanker

I dag vil vi tage en køretur og småkigge på de huse vi har skrevet på vores liste, inden vi bestiller en egentlig fremvisning

7 Synes om

Hvordan får man navnet på den man svarer til at stå i indlægget?
Jeg har prøvet forskelligt uden held :blegne:

2 Synes om

@ og så navnet på personen, fx @Eva

1 Synes om

@Eva_K - takker for hjælpen :blomst:

Lidt spændende at få smugkigget på afstand.
Vi vil i første omgang gå videre med disse to

Knud vil også gerne ud og se på denne
https://www.boligone.dk/sager/aspvej-8-linde-7600-struer/

Resten har vi pt parkeret eller helt droppet

10 Synes om

Så er Katja sendt på årets største spejderlejr https://spejderneslejr.dk/

Og er igen ikke hjemme på min fødselsdag :hmpf: :grin:

4 Synes om

Har lige set med live på deres åbningslejrbål, eller hvad de kalder det…

Og så kom dette skilt på :grin:

Jeg vidste slet ikke jeg var tilknyttet en lejrvagt :stuck_out_tongue: der er lidt langt for vagten at tage helt fra Roskilde til Fredericia og tilbage igen, bare for at vise mig ud af min egen lejlighed :grin:

3 Synes om

Det vindue der i Bremdal :heart_eyes: Jeg elsker farvede ruder! Og der er vindfang/sluse :partying_face:

I Fousing kan I få en kattebalsal i stedet for et værelse :tihi:

Der er godt nok meget gulvtæppe i Linde :see_no_evil: Men der er også 400 katteværelser :hoho:

2 Synes om

Når nu hverken Julius eller Katja er hjemme, må mig, Simba og Brownie bare selv holde min fødselsdag :grin:

(Og valdemar og pindene)

14 Synes om

Jeg tror måske min dag drukner lidt af Tour -fejringer, folk tror sikkert jeg bare fejre Jonas :rofl:

4 Synes om

Tillykke med fødselsdagen @MorTilKatja, håber du får en rigtig dejligt dag :flag: :flag:

Med venlig hilsen

1 Synes om

nej, den er i stuen og bliver udskiftet, hvis det

I Fousing er der klart bedre vilkår til kattene, men tænker ikke de får det store rum i kælderen

Åh ja, så der skal helt klar ny gulbelægning på, hader gulvtæpper, de er håbløse at holde pæne

1 Synes om

Nu ved jeg godt billeder er så taknemmelige, eller også kan de snyde en, til bedre og syndes om det, eller billedet kan lave en helt fejl indtryk af det.
Det jeg skriver nu @Jeanette er hvad jeg ser via billeder, men glæder mig til i har været afsted og dannet jeres indtryk i virkeligheden, skal kattene med ud og tage husene gode :wink: :smile_cat: :smiley_cat:, ved jo ikke om i køre flertallet bestemmer :smirk_cat:

Som @Lykke skriver ved den første hus

Ja den vindue :ok: :smil:, men ja den tager også dagslyset. Nu er jeg så lige lidt bange, den fabrik ved siden af, hvad er det for en, sviner den, larmer den.
Og nu skriver du

Nu er du godt klar over de er meget høj i kurs, så den kan højes sandsynligt koste penge

Nummer to

Ved ikke om billedet snyder, men for mig og se er køkkenet klemt, men jeg tro det er vinkel på billedet som den er taget. Er haven ikke meget lille?
Men som jeg ser det er den den hus den mest nyeste (giver det mening)

Den sidste ja de runde hjørner ved loftet i stuen, der kom smilet frem, det har jeg ikke set før, men er godt klar over det er for at have givet en par cm mere i loft højet og det gør bare så meget med en par cm :ok:

Køkkenet, den farve altså når man ser gulv /køkken/ fliser. Kan ikke finde ud af om jeg syndes uha, nej/ eller siger ja køkken hulen :upside_down_face:.
Og sikke nogle indhegnet have områder der er delt op kattene kan få der :smil: :ok: :smiley_cat:

Men ja det er som sagt mig syn på det via billeder,

Med venlig hilsen

Tillykke til @MorTilKatja :denmark: Katja er lige i nærheden af hvor jeg bor lige nu. Lejren er i et område, hvor jeg normalt går næsten dagligt. Det har desværre ikke været muligt i noget tid. I denne uge er vejen også totalspærret for alle andre end beboere. Jeg håber, de får en fantastisk uge og jeg glæder mig til at få min vandrerute tilbage :joy:

4 Synes om

Nope de bliver hjemme :lol:

Den tager nemlig meget lys, samt varme om vinteren

Jeps, det har knud allerede sagt, den skal fjernes med forsigtighed, så den er hel

Det er struer varmeforsyning, så tænker ikke det bliver et problem

Jo den er klemt, med en meget lillle spisekrog, så der skal klart gøres noget efter min mening, mens Knud mener det er noget vrøvl

Det har jeg så ikke lige tænkt over, men tror det er loftlisterne

Jo den syner meget lille, men tror det er pga der er så meget hæk og beplantning, står det til mig, så ryger alt det der står tæt på huset

1 Synes om

Selvfølgelig er det ingen problem, :muhaha:

han er jo en mand. Gætter jeg ihvertfald på ud fra navnet

Hvorfor ser (undskyld nu generalisere jeg) de allerfleste mænd ikke den problem

Jeg kan virkelig godt forstå dig :ok:

Med venlig hilsen

Ja det er ikke fordi han ikke laver mad. men må så tilstå at jeg kigger lige modsat på have af hvad han gør

1 Synes om

Er det ikke ofte sådan? :joy:

Det ser spændende ud med huskøb. Jeg gad godt at flytte, men er stavnsbundet lidt endnu

2 Synes om

Tillykke med fødselsdagen. Håber du får en dejlig dag :smiley: :tillykke:

1 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

1 Synes om