I går var vi til 7 års fødselsdag hos en af vores børnebørn, vi skulle naturligvis hilse på deres killinger
18 Synes om
![]()
1 Synes om
Har den m i panden for så er den siger mange kloge
5 Synes om
Det er en fartstribe … ![]()
7 Synes om
Hvor er de alle så dejlige ![]()
3 Synes om
% ![]()
3 Synes om
Hun er godt nok fin - Mangku eller ej ![]()
4 Synes om
Er nok også blevet en aaanelse vild med hende - skuffelsen til trods…
![]()
7 Synes om
Så smuk en kat skal man lede længe efter… nøj hvor ser hun skøn ud
3 Synes om
Tak, @line_refsgaard - ledte jo slet ikke, hun fandt os helt selv… ![]()
5 Synes om
Se lige hvem jeg skal passe indtil på fredag
Søde Gizmo ![]()
Mine 2 får lov til at være alene hjemme og så har jeg en veninde der lige kommer og giver dem mad ![]()
9 Synes om
16 Synes om
Legetøjskurven bliver stille og roligt tømt, når der dukker noget ekstra godt op, bliver det båret i hulen eller over på hans aktivitets tæppe ![]()
20 Synes om
Dejlige dreng ![]()
4 Synes om















