Desværre ikke. Jeg har fri i morgen, derfor er der gået lidt kuk i timeplanen
I går blev skønne Hugo kastreret og planen var at han efter weekenden skulle sammen føreresmed resten af flokken, men han menye det vat i dag og smuttede ud mellem benene på mig.
Ikke er hvæs mens han går rindt og undersøger huset og dutter næster, selv Plet acceptere ham
Masso elsker vores badeværelse, mange aftener når vi siger sengetid fræser han ned og lægger sig på måtten derude, og i løbet af dagen finder vi ham tit helt oppe i vinduet
Mens Masso nyder den friske luft i vinduet, så har Mille indtaget legetøjs kurven, mens Tikka forsøger at insisterer på, at min projekt taske er en seng til hende
Mille har i de +3 år hun har været på slankekur ikke brugt øverste køje i kradsetræet, heller ikke selvom hun det sidste år, har haft flere mellem stationer til at komme der op… Men efter hun i vores påskeferie fik konstateret gigt og kom i behandling er hun begyndt at blive mere modig i sine bevægelser og i dag kom jeg ind i stuen til hun lå i den øverste køje igen
Udstillingen i går gav noget af en overraskelse, vi var egentlig kun afsted for at få sidste cert til Vanda og Fauna, så de kunne blive International Champion og Junior Champion, vi havde også Kaiya og Mulder med, så der kunne blive BIV i går. 2
BIV gik denne gang til Mulder og både han og Kaiya fik hvert en nem NOM, da de var uden konkurrence.
På scenen blev Mulder BIS uden konkurrence, noget vi aldrig har prøvet før, men sørme om ikke Kaiya blev BIS med alle 3 dommer stemmer på trods af 2 flotte konkurrenter. Kaiya gik videre til BOB og Mulder blev BOX. Tænkte at Kaiya blev BOB 4, men sørme om tøsen ikke gik hen og blev BOB2
Vanda og Kaiya fik gode bedømmelser, men var et par sure sokker til NOM og kom dermed ikke videre.
Der var 8 fertile piger oppe til NOM
Stort tillykke med de flotte resultater.
Stort tillykke med de flotte resultater
Sikke en dejligt udstilling for jer
Tillykke med de fine resultater!
Kodak ovenpå den gamle kiste jeg brugte til afkøle drikkevarer i går … er først kommet i tanke om nu, at jeg ikke har billeder af kisten i brug
Tillykke med ham. Det bliver så godt for jer begge.
Uden tvivl