Nabo naboens kat sover i min have, han sådan en dejlig dreng
Jeg tør ikke flytte mig for meget, af frygt for at forstyrre husets lille putte minister, men nøj de er to, der nyder situationen lige nu
Det er simpelthen et herligt billede Vi er dybt taknemmelige for at I gav Masso en legekamerat og at det blev Tikka
Er Tikka den lille farveklat der ligger og flyder midt i billedet ?
Det ligner altså et stykke kattelegetøj, det han har fat i
Nu er det vel ikke denne taske, I har købt:
Var der egentlig nogen, overhovedet, der så dine katte til dit åbent hus fødselsdag? Og hvordan tog kaninerne at der pludselig var så mange i deres have?
En del så Kodak
Kaninerne hoppede rundt som de plejer … dog ikke i det hjørne hvor teltene var (og stadig er ).
Dagen før min fødselsdag var jeg bekymret for Leo, syntes han virkede ‘‘off’’ … men på selve dagen var han i hopla, så måske smittede min stress af på ham og der foregik så meget i haven dagene op til.
Kodak er også okay med gæster, lidt tilbageholdende men okay, er det rigtig husket? Cool kaniner.
Og hey, jeg har stadigvæk flyttekasser stående i min stue, efter jeg flyttet tilbage i marts 2020, sååå… en uge er jo ingen tid, og det er da i det mindste i din have, ikke din stue.
Næh du har haft katte så længe. Du må have forstået,at det er dig der har misforstået noget,hvis du tror der er noget som helst der tilhører dig
Selvom hun var lidt skeptisk da vi mødte hende, så var jeg sikker på at hun var den rigtige til os, selvom jeg må indrømme at det er en uventet bonus, at vi har fået en rigtig putte minister, der kan rende frem og tilbage mellem os, for at putte 5 minutter med os på skift
Vi er som I forhåbenligt ved, bare glade for at vi fik lov at tilføje først Masso også Tikka til vores hjem
@Eva farveklatten er rigtig nok Tikka, hun vil helst ligge på os, hvis vi sidder ved computeren, det er sjældent skrivebordet kan rigtig bruges
Åh nej, om jeg så havde pengene, så ville jeg være for nærrig min er bare en billig sag til ca 200kr
Det var da heller ikke vejr til andet.
Jeg var i Aalborg i går, ergo var kattene alene hjemme i mere end 13 timer. De fløj lige ud i aftenvarmen da ejg kom hjem…