Julis billeder af andet end kat

Har tweaket lidt på et kamera der ikke performede så godt som det burde…og jeg er da ikke ganske tilfreds endnu, men det er da hæderlig, syn’s jeg

Mit barnebarn og mig på Vejers strand i går :hjerte:

Jovist, kameraet kan hårdt presset også tage billeder af andet end kat! Vi har bedt vejrguderne sørge for afvaskning af diverse stole inden på søndag :slight_smile: Om projektet lykkes er en anden sag :slight_smile:

At kunne tælle til 10 er en god egenskab :ok:

Det er min til højre :thumbdown:

:gruble:…den er jo ikke meget bedre …:sorry:

Egon ville vide hvem der har lagt en lort på hans hoved…

et par skovskade unger…der er 4 eller 5

har fundet tæt på 3000 billeder jeg troede var lost totalt…så når jeg har fået dem gennemset har jeg tænkt at spamme vildt…:stuck_out_tongue:

har fundet tæt på 3000 billeder jeg troede var lost totalt…så når jeg har fået dem gennemset har jeg tænkt at spamme vildt…:stuck_out_tongue:

for en del år siden rodede jeg med forskellige størrelser billedsensorer, vibrationsfri lukkere og så’n …en lille sensor og en lang tele bli’r til et dårligt opløst billede med en vild brændvidde …her en dims under indflyvning til billund, månen og ISS

Mine hundebæster :slight_smile:
Mit kamera er ved at være elendigt, så der kommer næsten ikke nogen gode billeder mere :frowning:

Liggeleg. Her kan man se hans ikke eksisterende hale :smiley: (Stumpen er svær at spotte)

Jeg kan ikke se, hvad der er hoved og hale på den langhårede (Trille vist nok, ja?) på nogen af billederne! :rolleyes:

Trille, ja :smiley: Hun er også svær at få ordentlige billeder af :slight_smile:

Her er der et hoved og en hale :smiley: