Julis kattebilleder

Gæt hvor mange :wink:

2 Synes om

2 stk :p:

Det er snyd at gætte når man kender svaret, men ja du har selvfølgelig ret, der er to.
Kan du så også se farven? Enhver kan jo tydeligt se at det er en blå og sort der ligger der og feder den af :wink:

1 Synes om

He he men du havde jo selv skrevet at der lå 2 st :crazy_face:

2 stk - og den nederste er tydeligvis en søhest… :stuck_out_tongue_winking_eye::fish::racehorse:

1 Synes om

2 stk, som du har skrevet :hoho:

Anyway, ellers tælles der kranie og sammenhængende rygrad. Juliet måtte en tur til dyrlæge i sin tid, da hun gik i stå efter de første 3. Der var så 6 mere, så det var lidt mere besværligt at tælle :wink:

EDIT: … og i sådan en situation som din beskrevne, så hellere 1 gang for meget til dyrlæge 1 for lidt!

:smirk: Elysia syntes det er så hårdt at dele ‘sin’ stol med menneske barnet. Så det er dejligt når ungen sover, og man kan have sin stol i fred! :joy::see_no_evil:

billede

13 Synes om

Det har lille søvninge fjæs… :wehuu:

billede

16 Synes om

IMG_20190703_203416

Hende her er allerede krøbet ind under huden på både Mads og jeg :see_no_evil: og de er ikke engang 1 måned gamle endnu… Men hun er bare i alt og over alt, totalt frygtløs!!

18 Synes om

Hvor er hun sød og fin :love:

Tak :heart_eyes: vi har 2 piger at vælge imellem, men moana har altså et lille forspring ifht Te Fiti. (udelukkende på temperament)

IMG_20190703_204041

12 Synes om

Temperament er vigtigt :hjerte: Meen, de kan nå at udvikle sig meget over de næste uger :lovelove:

Jeps de udvikler sig jo konstant… Men håber på de bliver fine begge to…

1 Synes om

IMG_20190703_190312

Nogen har ikke fattet, at babyer er farlige…

24 Synes om

I må gerne låne vores 2 til at lære den lækre mis det :grin: :heart_eyes:

Vi har allerede et par stykker, der holder pæn sikkerhedsafstand :joy:

1 Synes om

IMG_1544

IMG_1540

IMG_1567

IMG_1583

IMG_1585

IMG_1592

IMG_1618

Lidt af dem der gad være med i dag…og jo, kan ikke huske hvem der spurgte om Mulles øjne var blevet gule…det bliver de…mere og mere…men pyt…for den kat han er simpelthen en ener i temperament…hvis alle katte var som ham…og alle de andre vi her…hvor ER vi heldige at vi får alle de gode…og et par enkelte bøller imellem…:heart:

14 Synes om

Dejlige billeder af bøllerne - er Cocio blevet godkendt i flokken nu ? :star_struck:

1 Synes om

Mulle går det snart helt ok med, de to kan godt lege…men de sover IKKE sammen…Isolde snerrer næsten ikke mere og de kan gå tæt de to…men de sover IKKE sammen…Alvin og Pollo…dem går det ikke godt med, dog går det en meget lille smule bedre med Pollo…men Alvin…han kan IKKE lide Coccio, eller snarere, han er bange for hende og kan han komme efter hende så gør han det…så lidt et mareridt her endnu…aldrig har vi haft så svær en sammenførsel…øv… Cocio er så sød og jeg er ked af det når Alvin er slem. Vi kender det slet ikke fra Maine Coonerne, de har altid været så søde når her er kommet en lille ny. Det er noget sværere med de små bøller her kan jeg godt mærke…men det skal nok komme, det ved jeg :slight_smile:

1 Synes om

Fy Alvin, kan du så opføre dig :nix:

1 Synes om