Julis kattebilleder

Puffe er svulmet op i løbet af den sidste uge. Jeg :crossed_fingers: for at det bare er på grund af varmen og ikke fordi hun bager på 10 killinger :laughing:

14 Likes

Moon ikke hun nøjes med en 4-5 stykker :hoho: Ronja har heldigvis sat farten lidt ned :tihi:

1 Like

Nyt kradsetræ, ser godkendt ud :blush:

18 Likes

:wehuu:

18 Likes

Katte og golf :tihi:

(Set på AnnRs FB, men selvom hun ikke er aktiv herinde længere, så skulle I ikke snydes)

12 Likes

Jeg hár sagt til hende at jeg ikke behøver mere end 4 for at få dækket mit behov for killinger.

1 Like

Håber hendes hørelse er væsentlig bedre end min Fiona :wink:

1 Like

De er 2 uger gamle og er begyndt, at stavre rundt på usikre ben. :lovelove:

22 Likes

Kan du ikke poste lidt flere billeder af dem… der er godt nok en del af dem der er mere end blot bedårende…

Hvilken af dem bliver hjemme

Lillepigen bliver hjemme, mens 2 af drengene skal til Italien og 2 bliver i DK.

Lillepigen

Blå (“Fat Bastard”. Han var den mindste dreng ved fødslen, men blev meget hurtigt den største.)

Grøn

Grå

Brun

Brun med Fanni i rumpetten. :tihi:

20 Likes

Dukkebarnevognen er et hit hos kattene…
keiko elsker det især fordi det betyder opmærksomhed… :laughing:

15 Likes

Så har Hr. G været i bad for første gang og jeg er har fået tørt tøj på igen :joy::bathtub:

6 Likes

@Katho hvor lang tid tog det så? Måske du bare skulle tage badetøj på en anden gang :wink:

Kom så!! Få gang i den fjer, for jeg er såå klar! Jeg kan lige nakke den samtidig med jeg tester det nye kradsetræ af :slight_smile:
image

12 Likes

Tog ikke tid, men der er jo ikke så meget at vaske på sådan en gut :wink:

1 Like

Hun kan bare ikke lade være… det er så slemt at jeg snart håber på drægtighed hos en anden hunkat så hun kan få en dampmakker :laughing:

16 Likes

Herhjemme vaskes kattene bare helt uden tøj på :hoho: Klart det nemmeste

2 Likes

Det virker da også lidt Rasmus modsat at give dem tøj på inden et bad :wink:

2 Likes

Tror ellers de ville synes en regnfrakke var passende :hoho:

1 Like

Og et af misty også, som var pænt irriteret over, jeg tog et billede. Det ligner det i hvert fald på hendes udtryk :laughing:

14 Likes