Julis mad

Ringeridder grill pølser dertil en lækker salat.

Tærte med skinke, porrer og kartofler

Caesersalad m kylling og med lidt rødt spidskål - simpelthen fordi jeg måtte smage det :=)

Mums, fik æg med hjem fra min fars fritløbene høns igår , der findes ikke en mere gul blomme .
Så i dag skal vi have æggekage med bacon, tomat og purløg dertil små nye kartofler og salat. :savle:

Grillaften på Cafe Øresund… hyggeligt og godt :slight_smile:
Hjemme er desserten også ved at være klar… lidt jordbær, lidt vandmelon, lidt chokolade med gojibær…

Har fået en god webergrillet cuvettesteg, med ovnbagte kartofler og broccolisalat til i dag

Pizza toppet med en rest svinefilet skåret i tynde skiver, champignon og ost til ham.

Og brasede kartofler, ris og grønsager i skøn forvirring og måske med lidt bearnaisesauce til mig.

Gullasch dertil blomkåls ris.

Igår hele grillet kylling med en lækker salat til. I dag spagetti med kødsovs.

Brunch pølser, med ris kogt sammen med grønsager og tomatsovs med lidt af hvert fra køleskabet:) I morgen står den på rester:)

karbonader og en quinoabøf + stuvede ærter og gulerødder med persille.

Vegansk, glutenfri lasagne.
Sovs af soya"kød", champignon, løg, mosede tomater.
Og så en ostesauce lavet på sojafløde.

Tja, hvad skal man da snart vælge: http://www.radissonblu.co.uk/galleries/radisson/PDF/STNZQ/stnzq_filini-menu.pdf
så meget lækker mad, så lidt tid… :slem:
VH
Susanne

Kylling og fritter bliver det i aften

Vi var hjemme ved mine forældre i dag , hvor vi fik vildsvine ribben, dertil nye kartofler,vildsvin sovs og salat :savle:

En store gryde fuld bolognese så vi nok til de næste par dag.

En stor portion grøn salat med lidt hjemmelavet guacamole og måske et kogt æg…

LCHFpizza med oksehak,mozzarella og boeftomater.

Koteletter, kartofler og en blandet salat. Senere tager vi nok lidt koldskål.

Venligst
Dorthe

I dag har vi …Tommy …lavet stjerneskud…i morgen kommer familien til grill-buffet her…og det ser ud til at vejret er med os :smiley: