Julis Mistanker

I går kom mit menneske hjem med et menneske… Jubii, nåede jeg lige at tænke - og så så jeg at gæste-tobenet havde en mærkelig skabning på slæb…:uha:
De sagde det var noget der hedder en hund, og at den var meget sød - og forsigtig overfor katte som mig, da en anden kat har haft sat ham på plads med en pote over snuden…:muhaha:
Nå, vi kom i haven, jeg i min og hunden i mit menneskes…
Og så ville vi gerne hilse pænt, så havde jeg jo mit elskede hegn imellem:høhø:

Hun var nu meget sød, og på et tidspunkt var vi begge i havestuen, og tog det meget roligt…
Mit menneske var meget imponeret, og roste mig meget:rock::smiley: Både pupiller og ører var så flotte, sagde hun:rock:

Inden hunden og gæstemennesket skulle gå, kom hunden i snor, og mit toen løftede mig op… Så var det at jeg mente at et hvæs var på plads… Det var så også det eneste jeg skældte ud - mit menneske er så stolt…

Jeg har så siden hørt at gæstemennesket forhåbentlig kommer igen - det er jo skønt - der er bare den hage ved det at hun formentlig tager hunden med… Nå, jeg ved den kan være i tobens have, der generer den heldigvis ikke…

Nå ja - den tog sig den frihed at drikke at mit vand - hvad mener I???

:pote:
Hans Herlighed
Buster

[QUOTE=louiseogbuster;1187497]
Nå ja - den tog sig den frihed at drikke at mit vand - hvad mener I???

:pote:
Hans Herlighed
Buster[/QUOTE]

Arjjj Buster… ved du virkelig ikke at vand med hundesavl er noget af det allerbedste??? Jeg kan simpelthen ikke drikke det der friske noget, som Ann hælder op herhjemme…

:pote: Thane

Ævvv… her er kooooldt… jeg fryyyyser!!! :blaafrossen:

:pote: Oddy

Altså nu må du stoppe Lillebror!!! Det er endelig blevet til at holde ud at være her…
Kom… skal vi lege???

:pote: Emil

Okæh… så får jeg vel varmen…

:pote: Oddy

Og det er så NU at jeg gerne vil i soveværelset tak!!! Der bliver jeg da kun forstyrret af Jans snorken…

:pote: Brian, der mangler mindst en time af sin formiddagslur!

Heyyyy… vent lidt Brian… jeg vil med!

:pote: Leo

Zzzzzzzz…

:pote: Fanni, der sover forlænget formiddagssøvn under tæppet sammen med sit menneske.

:fryse: :fryse: :fryse: :fryse: :fryse: :fryse:

Hvorfor er det blevet vinter igen??? :venter: Jeg går i hi sammen med mit menneske under tæppet! :sovende:

:argh:

:pote: frysende Fanni

Mine toben er dåååååmme!

De ignorerer mig, når jeg står og skriger på deres opmærksomhed! KIG NU PÅ MIG! Det er tit hele 10-20 sekunder siden jeg sidst blev nusset - det er omsorgssvigt :ked:

Og i dag må jeg slet ikke sidde på det bløde tobens bryst og kigge hende dybt i øjenene! Men jeg har kringlet den, har jeg - jeg sidder da bare med røven på hendes skulder og med halen om hendes hals! Jeg vandt :muhaha:

:pote: Motor-Hugo

[QUOTE=Lykke;1188051]Mine toben er dåååååmme!

De ignorerer mig, når jeg står og skriger på deres opmærksomhed! KIG NU PÅ MIG! Det er tit hele 10-20 sekunder siden jeg sidst blev nusset - det er omsorgssvigt :ked:

Og i dag må jeg slet ikke sidde på det bløde tobens bryst og kigge hende dybt i øjenene! Men jeg har kringlet den, har jeg - jeg sidder da bare med røven på hendes skulder og med halen om hendes hals! Jeg vandt :muhaha:

:pote: Motor-Hugo[/QUOTE]

Det er forfærdeligt at blive MIS-handlet på den måde! Du må finde den mest effektive måde at få nus på. Her skal jeg bare smide mig på ryggen og kigge bedende på mit toben og så nulrer hun mine ører. Hun får så lov til at kysse mig på maven, det er kompromisset for at altid at få nulret ører, når jeg ligger med maven i vejret.

:pote: Fanni

[QUOTE=velfa;1188053]Det er forfærdeligt at blive MIS-handlet på den måde! Du må finde den mest effektive måde at få nus på. Her skal jeg bare smide mig på ryggen og kigge bedende på mit toben og så nulrer hun mine ører. Hun får så lov til at kysse mig på maven, det er kompromisset for at altid at få nulret ører, når jeg ligger med maven i vejret.

:pote: Fanni[/QUOTE]

Ligge ned uden kropskontakt? Er det virkeligt fysisk muligt? :uha:

:pote: Hugohugo

:nix: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ALTZÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ… lad nu min hale være!!! :nix:

Ungdommen nu om dage!!!:GRR:

:pote: Ting

Jam’n… den ligner al’så så’n en minkhalefidus, der kan bevæge sig… den er bare sååå sjoooov!!!

:ups: Saxo

Arh,… du skal ik’ tage dig af hende, Saxo - hun hyler altid op!!
Vil du se, hvordan man gør hende fuldstændig hysterisk rasende???

:pote: Thane :slem:


Ja, Ting… du må godt komme med i soveværelset, mens jeg ordner vasketøjet, så du er lidt væk fra de to marodører. Måske de kan finde på noget bedre end at mobbe, når du ikke er der…

MOBBE??? Hva’ det???
Aner ik’ hva’ du taler om Ann!!!

:engel: Team Sort :engel2:

[QUOTE=Lykke;1188055]Ligge ned uden kropskontakt? Er det virkeligt fysisk muligt? :uha:

:pote: Hugohugo[/QUOTE]

Den ene hånd nulrer mine ører og den anden aer og nusser mig på kroppen.

:pote: Fanni

Jeg gentager laaangsomt for 2-benet, som åbenbart er mere fattesvag end jeg havde satset på: “Jeg vil have vådmad af tvivlsom kvalitet med SAUCE!!” Det er da en relativt kort sætning, ja? Kan godt være Hill´s K/D er dyrt og fint og godt, men hallo - der er ingen SAUCE! :dokdok: Og jeg nægter simpelthen at æde det hundeæde, basta :venter: Hun skal nok blive mør længe inden jeg gør :muhaha:
:pote: Helios, the man

[QUOTE=Susanne W;1188077]Jeg gentager laaangsomt for 2-benet, som åbenbart er mere fattesvag end jeg havde satset på: “Jeg vil have vådmad af tvivlsom kvalitet med SAUCE!!” Det er da en relativt kort sætning, ja? Kan godt være Hill´s K/D er dyrt og fint og godt, men hallo - der er ingen SAUCE! :dokdok: Og jeg nægter simpelthen at æde det hundeæde, basta :venter: Hun skal nok blive mør længe inden jeg gør :muhaha:
:pote: Helios, the man[/QUOTE]

Hey, synes du har sagt det flere gange Helios - er det ikke trængt igennem endnu ? :uha:

Her står den af og til på mad af tvivlsom kvalitet, det bliver skuffet ned, skulle jeg hilse og sige :høhø:

Robin (der håber, at dit menneske snart fatter dine nødråb)

Puha, det er hårdt at hjælpe mit menneske med de huslige pligter. :godnat:

:pote: Fanni

Drop tørfoder, godbidder, vådkost, rejer og råt kød. Majs (og agurk) is the shit! :rock:

  • Bentley, skabsvegetar.

Åbenbart lider hun meget af selektiv hukommelse! For nogle gange lykkes det faktisk, men hvis jeg så har en dag hvor jeg kun slikker SAUCEN (udtales “sovsen”) i mig, så bliver hun straks perfid og finder noget andet mad den næste dag! I det mindste er hun holdt med det der med den nykogte laks, det er dog det værste hun har præsenteret mig for - lidt kan hun åbenbart lære…
:pote: Helios, the man

[QUOTE=Løvehjerte;1188094]Drop tørfoder, godbidder, vådkost, rejer og råt kød. Majs (og agurk) is the shit! :rock:

  • Bentley, skabsvegetar.[/QUOTE]

NP kendte engang en RUS, der insisterede på at få frosne majs i vand, når ejer kom hjem fra job. Det kom sig af, at ejer én gang ville tø frosne majs op i en skål vand - det faldt i kattens smag - og blev et ritual. Dåsemajs eller andre varianter duede ikke - det skulle være frosne majs!

Hip hurra, det’ min fødselsdag :flag:

:pote: Krummelure, 1 år!

[QUOTE=galath;1189350]Hip hurra, det’ min fødselsdag :flag:

:pote: Krummelure, 1 år![/QUOTE]

Tillykke Krumme :flag::gave:

men pas nu på, det der med at blive voksen er stærkt overvurderet, og SÅÅÅÅ kedeligt, næhh du, gør som jeg, bevar dine teenager-unoder, det er meget sjovere :slight_smile:

:pote: potedask fra Juliane, 6 mdr. (15 mdr.)

.oO Virkelig strengt, nu har de brugt hele vinteren på at istandsætte deres egne toiletter, og når de så istandsætter vores bed, må man pludselig ikke bruge det mere! Uha nej… jøsses altså.

Trala lu la lej - det er så varmt at jeg kan være ude, de to teengaere er flyttet så jeg kan lege med min stribemus i fred - livet er skønt !

mvh rynke- der trives bedst i hedebølge

( og kors hun holder en fest når det er så varmt og hun kan lege i fred- så kan gamle rynke både lege med legetøj og tage spasseture. elsker den lille sære,sure,ildelugtende og kærlige alien)

WOOOOOHAAAAAAAAAAA Seeeeeeeeeeeeeeeee hvad jeg har fanget… NU skal den DØ!!! og jeg er verdens bedste jæger OG dræber af kanintotter!

:pote: Kraka

(Kraka kommer spurtende med sin drillepind fra sin nye madmor, med pinden slæbende bagefter)