Julis tanker

Den køber vi gerne :slight_smile:
Jeg sender dig lige en pb i morgen, når jeg sidder ved computeren :slight_smile:

Fik en knap så god fødselsdagsgave igår af min bil… Da jeg kører ned fra de brosten der markerer overgangen mellem to veje efter at have været hjemme hos mine forældre, så siger det “kronch” og noget går tydeligvis mod det ene fordæk - det er så fjederen der ikke vil mere… Godt man har Falck abonnement, men gaah…

Øv sgu da :confused:

Jeg skal aflevere bilen i Fuglebjerg i morgen tidligt og alle jeg kender, der plejer at befinde sig i Fuglebjerg, er ude af byen = ingen til at samle mig op og køre mig hjem :hushed:
Lige nu kigger jeg på muligheden for, at komme hjem med bus og bevares, det kan lade sig gøre … men hvor det tager mig ca. 12 minutter at køre strækningen ml. Fuglebjerg og Spjellerup, tager det ca. 1 time og 24 minutter at komme fra Fuglebjerg til Spjellerup med bus! :open_mouth::surrender:
Jeg håber nogen på værkstedet tilbyder at køre mig hjem …

Du må låne de der røde sko der altid bliver snakket om her inde, de kan vel også skaffe en køretur hjem. :grin:

1 Synes om

Så er bilen repareret …

Det tog ikke mekanikeren mange minutter at ordne, så jeg kunne køre i bilen hjem igen

9 Synes om

Det lyder, som om det så også var billigt :slight_smile:

Altså, indtil videre har jeg ikke betalt noget for de to stykker gaffatape :tihi: … der skal skaffes en reservedel hjem, før den for alvor bliver ordnet :grin:

1 Synes om

Hvis jeg havde mødt Spotty på et internat … :hjerte:

7 Synes om

:smelter: Nøj det havde jeg hellere ikke kunne stå for. Hold da op. :hjertehop:

:ahhhhhhh:
mit varmelagen er strittet…så tror pokker at rygen har føltes som en frosset skinke den sidste uges tid :snowflake:

Det regner i Albertslund - og kattene ved ikke helt hvad de skal foretage sig.

De vil gerne ud i haven, men der kommer noget vådt noget ned fra oven.

Så de ligger i døråbningen og kigger ud og op på os - som om vi kan få det til at gå væk.

Her små-dryppede det kun :venter:
Men nok til at jeg måtte gå ind fra haven, hvor jeg ellers sad og læste lokal-sprøjten …

Jeg har lukket vinduerne og tændt lyset, og så nyder jeg at regner har fundet til Hillerød. For min skyld må det godt forsætte resten af aften og hele natten, for det er tiltrængt!

image

1 Synes om

… og nu er der en ordenlig skylle

Uh det regner en lillebitte smule i Odense nu. :jubiii:

Vi har stadig ikke haft noget regn i Århus :-1:

Her på Amager fik vi velnok 20 minutters regn. Jeg er skuffet!
Det skulle som minimum have varet et døgn!

Det er desværre også stoppet her. :frowning:

Der kom altså regn i morges. Ikke meget, men nok til at asfalten var våd.