Julis tanker

I morges, da jeg stod op, tror jeg, at jeg så 50 grå- og skovspurve plus et par bogfinker og en solsort ude på og omkring foderbrættet og i syren. Det var helt vildt, så mange der var. Der er også ryddet fuldstændig op efter det, jeg lagde ud til dem i går :venter:

hvor mon resten er kørt hen ?

Det så umiddelbart ud til at gå hårdest ud over Cavendish, der slog den skulder, der efterfølgende blev kørt på hospitalet.

Sagan er blevet smidt ud af Touren

jeg ser han vipper vingen ud 2 gange, har ikke set det i superslow, men, der er dem der siger at MC var på vej ned før vingen kom…uanset hvad er det ikke i orden at blokere på den måde…så imho en ok straf

Det er da en rimelig tydelig svinestreg:mad:

:kor: I dag er det Chip og Chaps fødselsdag - hurra hurra.

De bliver 12 år - sikke som tiden går.

Billeder fra deres rejser rundt på kloden er her http://chicha.dk/en_ode_chip_chap

:tillykke:

Jeppes nye påfund er at putte på numpaden til Claus’s computer, hvilket giver nogle sjove samtaler, når Claus vil skrive noget og Jeppe trykker tilfældige tal ned:klapper:

[QUOTE=HolmeInc;1312849]:kor: I dag er det Chip og Chaps fødselsdag - hurra hurra.

De bliver 12 år - sikke som tiden går.

Billeder fra deres rejser rundt på kloden er her http://chicha.dk/en_ode_chip_chap

:tillykke:[/QUOTE]
Stort tillykke til Chip og Chap :tillykke::føzda:

Har brugt aftenen på at plante stauder, jeg hentede i søndags … nu er jeg klar til en ny runde, hos min staude-pusher

Numpaden:? Skulle der have stået noget andet:? :øhmm:

numpad er engelsk navn for dit taltastatur Numeric keypad - Wikipedia

at det så bliver ‘danskificeret’ med den bestemte endelse ‘en’ går under kreativ andelse af indtil flere sprog :tihi:

[QUOTE=HolmeInc;1312860]numpad er engelsk navn for dit taltastatur Numeric keypad - Wikipedia

at det så bliver ‘danskificeret’ med den bestemte endelse ‘en’ går under kreativ andelse af indtil flere sprog :tihi:[/QUOTE]

Jeg har ikke en numpad på nogle af mine tastaturer :wink: Det er et bevidst valg.

Klart, klart, Ulfborg. Hvor ellers? :høhø:

vh

Andreas

HUSK …nu lige en kildeangivelse, ellers kan det anses som brud på ophavsretten

Jim, det er fra Ekstrabladets netavis, som har indkopieret videoen fra TV Midtvest ( hvad man med lidt god vilje kan se nederst). EB har så taget en tekstet version. Kvaliteten er så ringe, at de måske har filmet direkte fra en skærm. - Men teksten står skarpt.

På et tidspunkt bliver det grå blævver så ringe, at ophavsret ikke giver mening.

vh

Andreas

Med Jeppes taktik, ville han bare ende på bogstaverne hvis tallene ikke var der, han vil absolut ligge ovenpå tastatur og også gerne musen:tihi:

De sidste mange specifikationer, jeg har læst på computere, har alle brugt ordet numpad så jeg tænkte ikke over, at der er en dansk betegnelse:ups:

Klokken er ikke engang 10 endnu, men har allerede brugt 800,- på gave til mig selv :fløjte:
Men hey … har kun fødselsdag én gang om året (gudskélov :yikes:) :rock:

[QUOTE=Andreas;1312873]Jim, det er fra Ekstrabladets netavis, som har indkopieret videoen fra TV Midtvest ( hvad man med lidt god vilje kan se nederst). EB har så taget en tekstet version. Kvaliteten er så ringe, at de måske har filmet direkte fra en skærm. - Men teksten står skarpt.

På et tidspunkt bliver det grå blævver så ringe, at ophavsret ikke giver mening.

vh

Andreas[/QUOTE]

Jamen…det er ikke mig der har skruet loven sammen .,og det er ikke for at skyde på dig, men generelt …der SKAL kildeangivelser med, for ellers kan rettighedsejeren i princippet kræve betaling for uretmæssigt brug af materialet ( billedet)
det er i øvrigt en Henrik Sahlholdt der har taget videoen

:thumbdown: Falck og deres ‘vi kommer inden for 24timer’ - Ikke langt fra vores indkørsel ligger en stor grævling som er blevet påkørt vi ringede i Lørdags og fortalte den lå der så de kunne komme og fjerne den. Hvor til manden i den anden ende sagde de kom inden for 24timer vi tænkte så at, jaja de kommer ikke en søndag men den er nok væk mandag. Næææh den er der endnu…