JumJums knaldhytte

Så er JumJums knaldhytte kommet hjem på matriklen!

Med uundværlig hjælp fra Ravn og hendes søde far, kom skuret fra Hørve og til Skibby i et stykke :slight_smile:
Og det kom trygt og sikkert ned i vores have.
Tusind tak for hjælpen :slight_smile:

Godt den der frygtelige snestorm åbenbart blev aflyst :smiley:

Nu må det godt blive forår og lunt i vejret, så vi kan få malet hytten.

Stort tillykke med knaldhytten!

Fedt det kunne lade sig gøre :thumbup:

Det ser altså lidt vildt ud med sådan et skur på en lastbil.

Yeah det lykkes, tillykke. Glæder mig til at se JumJum indtage den (senere) nymalet knaldhytte :slight_smile:

Hvor ser det godt ud.:ok: Det skal nok blive alle tiders ungkarlehytte. :smiley:

Det er ingenting:stuck_out_tongue:
Du skulle have set det inde fra kabinen, da vi kørte over et hul i vejen, og hele vognen med hytte svingede… :uha:

Det var ganske underholdende og interessant at være med i hele forløbet, og få hilst på misse-kattene! :thumbup:
Pia og Michael var fiiiine værter, der bød på kaffe, kage og sodavand! :smiley: (Og spændende samtale-emner)

Det værste var dog på turen hjem, halvvejs til motorvejen - som alligevel lå et godt stykke væk, og man lige pludselig oplever sin ganske rolige og afslappede far der tager alting i stiv arm, sidde og sparke i gulvet og bande. :blegne: :yikes:
Kun fordi jeg ved at han har kørt bil og lastvogn næsten hver dag siden før min fødsel, blev jeg siddende i den der kabine!
Speeder-kablet havde sat sig fast, så vi havde en meeeeget sjov tur hjem! [/ironi off] :surrender1:

Men det var skønt at kunne være til hjælp, og jeg glæder mig til at se hvad de får ud af skuret, med den flotte og lækre katte-indhegning de har! :ok:

Hvor er det smart…sådan at flytte en hel knald(e)hytte…tilykke med det Pia. :slight_smile:

Knaldhytten har holdt flyttedag, og er nu sat ind på dens sokkel :slight_smile:

Smart lille maskine, der lige kunne løfte hytten, og køre den hen på plads.

Så er den der!

Ser lovende ud :thumbup:

Nu spørger jeg måske lidt dumt - (men jeg har aldrig haft hankat - og da slet ikke en fertil hankat) - men skal han bo permanent ude i hytten?

Lille fix maskine, der flytter rundt med “Knaldhytten”, hvilket i øvrigt er et perfekt navn.
Vi har et “Pool bord” :tihi: hos vores hankat … det er vist lidt i samme boldgade :høhø:

Det vides ikke endnu.
Begynder han at strinte, kommer han derud.
Begynder han at være hård ved piger, kommer han derud.

jeg håber og beder til, at min lille sengekammerat holder sig i skindet.
For jeg har det så dårligt med det :frowning: det var en af grundene til at vi aldrig skulle have hankat.
under alle omstændigheder, kommer han ikke derud alene. En af de andre kommer med.

[QUOTE=PiaR;1055014]Det vides ikke endnu.
Begynder han at strinte, kommer han derud.
Begynder han at være hård ved piger, kommer han derud.

jeg håber og beder til, at min lille sengekammerat holder sig i skindet.
For jeg har det så dårligt med det :frowning: det var en af grundene til at vi aldrig skulle have hankat.
under alle omstændigheder, kommer han ikke derud alene. En af de andre kommer med.[/QUOTE]

Okay :slight_smile: - jeg skriver bestemt ikke en “bebrejdende” tone (bare lige sådan at det ikke misforståes)!
Nogle gange må man jo lave nogle foranstaltninger som gør det muligt - han skal da nok klare sig der ude, især hvis han får en boddy med :slight_smile:

[QUOTE=Margrethe;1055017]Okay :slight_smile: - jeg skriver bestemt ikke en “bebrejdende” tone (bare lige sådan at det ikke misforståes)!
Nogle gange må man jo lave nogle foranstaltninger som gør det muligt - han skal da nok klare sig der ude, især hvis han får en boddy med :)[/QUOTE]

Jeg opfattede det bestemt heller ikke negativt :slight_smile:

JumJum kommer ikke til at være fertil i årevis.
Vi skal have nogle kuld efter ham sent i år, og så tror jeg vi chipper ham.

[QUOTE=DK Lindvig;1055007]Lille fix maskine, der flytter rundt med “Knaldhytten”, hvilket i øvrigt er et perfekt navn.
Vi har et “Pool bord” :tihi: hos vores hankat … det er vist lidt i samme boldgade :høhø:[/QUOTE]

sådan en maskine har enhver husholdning brug for :smiley:

[QUOTE=PiaR;1055023]Jeg opfattede det bestemt heller ikke negativt :slight_smile:

JumJum kommer ikke til at være fertil i årevis.
Vi skal have nogle kuld efter ham sent i år, og så tror jeg vi chipper ham.[/QUOTE]

:slight_smile: det var godt, skrift kan ind imellem bare godt misforståes (især hvis det er også er noget man ikke selv er for glad for)…

Nu er hytten snart klar.
Den er malet hvid inde, der er lavet lys og vinduet er skiftet ud med et der kan åbnes og som man kan kigge igennem. Kattelem er også monteret.

Min far spurgte om vi ikke ville have en masse flis til at dække jorden med.
Det lyder umiddelbart som en god idé, da det ikke vil være nemt at komme rundt med plæneklipperen.
Hvad mener I andre? Er flis godt i en kattegård?

Der er også mad og vand - som hovedpersonen lige tjekker sammen med Cikke.

Vi har valgt det fra, af flere årsager. Først og fremmest fordi det vil gå i forrådnelse og kigger man godt efter så er der rigtig meget svampevækst i sådan noget “stads” og dernæst også fordi det jo suuuger væske til sig… også hankattevæske :uha: Jeg havde lagt det i et bed her og det fik jeg dælme hurtigt fjernet igen, igen… :tihi:

Hvad med noget filtdug og så noget ral/skærver/sand på - det suger ikke væske :slight_smile: