Hørt!
/Manse & Lillen ![]()
![]()
Aaaaaaw
han har det hårdt.
![]()
Er Masso også en social groomer? Delle vil helst have publikum når hun vasker sig. I starten ville hun helst ligge ovenpå mig imens. Men det var nok en tryghedsting. ![]()
Det har jeg egentlig ikke tænkt så meget over lige med grooming, men han foretrækker klart at lege i nærheden af os, det bedste er når sofaen er slået ud og han rigtig kan tumle med legetøjet ved siden af mig ![]()
Tilføjelse: lige efter jeg havde skrevet ovenstående hoppede han fra stolen, hvor han lå og puttede over i sofaen, hvor vi sidder for at vaske sig ![]()
Ahahaha, ja og nu vil du ikke kunne lade være med at lægge mærke til det. ![]()
Jeg været forbi @DorteH her i eftermiddag/aften og var så heldig, lige at få hilst på Lillen … gud, hvor er hun køn ![]()
Mille vil så gerne være med, når jeg arbejder hjemme fra, det er kun lidt besværligt når hun vil ligge på min hånd eller tastaturet ![]()
Masso nøjes med at surmule over han ikke måtte spise mit garn, så han har puttet sig under tæppet med ryggen til mig - og ja han har misset memoet om at han er langhåret og burde have det varmt nok ![]()
Det er nu nogle skønne katte med god personlighed, du deler hjem med. ![]()
Min sofa dyne bor på gulvet i øjeblikket, og det bliver udnyttet af en lille putte fyr ![]()
Og ja han putter med en fluesmækker, han selv har hentet i vindueskarmen ![]()
Turde du @FinnFrodesNevoe - den mavse ser jo yderst fristende ud ![]()
I små doser. Gør man det for længe laver han klassikeren hvor han holder fast med forpoterne og sparker fra med bagbenene ![]()
Det siges at være en meget stor tillidserklæring at katte lader sig klø på maven, som ellers er det sted de forsvarer heftigt ![]()
Robin har altid tilladt at jeg rørte hans mave, mens Elias absolut sagde fra!
Efterhånden er han blevet mere tolerant, så nu kan der godt nusses mave. ![]()