Hørt!
/Manse & Lillen
Aaaaaaw han har det hårdt.
Er Masso også en social groomer? Delle vil helst have publikum når hun vasker sig. I starten ville hun helst ligge ovenpå mig imens. Men det var nok en tryghedsting.
Det har jeg egentlig ikke tænkt så meget over lige med grooming, men han foretrækker klart at lege i nærheden af os, det bedste er når sofaen er slået ud og han rigtig kan tumle med legetøjet ved siden af mig
Tilføjelse: lige efter jeg havde skrevet ovenstående hoppede han fra stolen, hvor han lå og puttede over i sofaen, hvor vi sidder for at vaske sig
Ahahaha, ja og nu vil du ikke kunne lade være med at lægge mærke til det.
Jeg været forbi @DorteH her i eftermiddag/aften og var så heldig, lige at få hilst på Lillen … gud, hvor er hun køn
Mille vil så gerne være med, når jeg arbejder hjemme fra, det er kun lidt besværligt når hun vil ligge på min hånd eller tastaturet
Masso nøjes med at surmule over han ikke måtte spise mit garn, så han har puttet sig under tæppet med ryggen til mig - og ja han har misset memoet om at han er langhåret og burde have det varmt nok
Det er nu nogle skønne katte med god personlighed, du deler hjem med.
Min sofa dyne bor på gulvet i øjeblikket, og det bliver udnyttet af en lille putte fyr
Og ja han putter med en fluesmækker, han selv har hentet i vindueskarmen
Turde du @FinnFrodesNevoe - den mavse ser jo yderst fristende ud
I små doser. Gør man det for længe laver han klassikeren hvor han holder fast med forpoterne og sparker fra med bagbenene
Det siges at være en meget stor tillidserklæring at katte lader sig klø på maven, som ellers er det sted de forsvarer heftigt
Robin har altid tilladt at jeg rørte hans mave, mens Elias absolut sagde fra!
Efterhånden er han blevet mere tolerant, så nu kan der godt nusses mave.