Juni Katte

Hørt!
/Manse & Lillen :paw_prints::paw_prints:

19 Synes om

En af områdets katte. En sød ven.

20 Synes om

Det er hårdt at have leget med yndlings legetøjet :smelter:

18 Synes om

Aaaaaaw :heart: han har det hårdt.
:smelter:

5 Synes om

Og han har bare en af de dage, hvor han gør det umuligt ikke at tage billeder af ham :tihi:

18 Synes om

Er Masso også en social groomer? Delle vil helst have publikum når hun vasker sig. I starten ville hun helst ligge ovenpå mig imens. Men det var nok en tryghedsting. :tihi:

6 Synes om

Det har jeg egentlig ikke tænkt så meget over lige med grooming, men han foretrækker klart at lege i nærheden af os, det bedste er når sofaen er slået ud og han rigtig kan tumle med legetøjet ved siden af mig :tihi:

Tilføjelse: lige efter jeg havde skrevet ovenstående hoppede han fra stolen, hvor han lå og puttede over i sofaen, hvor vi sidder for at vaske sig :tihi:

7 Synes om

Ahahaha, ja og nu vil du ikke kunne lade være med at lægge mærke til det. :sweat_smile:

4 Synes om

Jeg været forbi @DorteH her i eftermiddag/aften og var så heldig, lige at få hilst på Lillen … gud, hvor er hun køn :smiling_face_with_three_hearts:

26 Synes om

I går var det 3mdr siden jeg hentede denne smukke lille Delle

20 Synes om

Det er hårdt at være missekat

13 Synes om

Mille vil så gerne være med, når jeg arbejder hjemme fra, det er kun lidt besværligt når hun vil ligge på min hånd eller tastaturet :tihi:

Masso nøjes med at surmule over han ikke måtte spise mit garn, så han har puttet sig under tæppet med ryggen til mig - og ja han har misset memoet om at han er langhåret og burde have det varmt nok :joy:

17 Synes om

Det er nu nogle skønne katte med god personlighed, du deler hjem med. :love:

5 Synes om

19 Synes om

Min sofa dyne bor på gulvet i øjeblikket, og det bliver udnyttet af en lille putte fyr :hjerte:

Og ja han putter med en fluesmækker, han selv har hentet i vindueskarmen :joy:

19 Synes om

Klø mig på maven hvis du tør, siger Nalligatoren :grinning:

23 Synes om

Turde du @FinnFrodesNevoe - den mavse ser jo yderst fristende ud :sparkling_heart:

4 Synes om

I små doser. Gør man det for længe laver han klassikeren hvor han holder fast med forpoterne og sparker fra med bagbenene :grinning:

6 Synes om

Det siges at være en meget stor tillidserklæring at katte lader sig klø på maven, som ellers er det sted de forsvarer heftigt :ok:
Robin har altid tilladt at jeg rørte hans mave, mens Elias absolut sagde fra!
Efterhånden er han blevet mere tolerant, så nu kan der godt nusses mave. :heart_eyes:

6 Synes om

Fremme i Norge, det er ren hygge

21 Synes om