Juni Katte

Fra venstre mod højre, Mascot, Lasse og Mercedes

20 Synes om

Regnvejrsdag. Når jeg indtager en sofa til middagsluren, lægger jeg mig på midten, så der ikke er plads til, at mit menneske får samme idé.

18 Synes om

Der er vel plads til ham på gulvet - du skal da ikke rykke dig en millimter :tihi:

4 Synes om

Kalle er i virkeligheden en rigtig hyggefætter. Når der kommer menneskeligt selskab, rykker han gerne.

6 Synes om

Det er hårdt at se Le Mans

10 Synes om

Badehotellet er værre :grin:

11 Synes om

Jeg tror denne bil er syg, den siger ikke wroooom, men waaaaaao :grin:

9 Synes om

Jeg besøgte min far og Celine i dag. Den søde pige bliver 20 år til august :hjerte: Min far er 83, så de er et godt par :smiling_face_with_three_hearts:

24 Synes om

83 år er ikke usædvanligt, men en kat på 20 år - det er godt gået.
Jeg håber, at de får mange år sammen endnu. :heart:

10 Synes om

Sove tryne

18 Synes om

Åh, en tortie-burmeser :heart: Det kan ikke være tilfældigt, at både du og din far har (haft) burmeser?

5 Synes om

Nej. Det startede med, at vi begge fik burmeser/birma blanding fra det samme kuld (ups-kuld ved opdrætter). Siden fik vi også begge burmesere fra samme opdrætter. Min far havde før det haft brite, orientaler og huskat. Katte har altid været en del af min familie :hjerte: Hos min mor havde vi altid huskatte :love:

13 Synes om

De overlevede første vaccination … sårn da :face_with_hand_over_mouth:

27 Synes om

Mors lille fotomodel <3

18 Synes om

Hvor ser de søde ud :smelter:
Men det er måske kun når de sover :smiley:

1 Synes om

De er ikke nogen Nuts eller Ulla :face_with_peeking_eye: … Tror faktisk de er helt normale killinger :joy:

11 Synes om

Nååååååårh et par lange banditter! :heart_eyes:

Smukke Basse :heart:

6 Synes om

:klappe: :klappe: :klappe: :klappe:

6 Synes om

Vi vender lige verdenssituationen på bænken :smiley:

15 Synes om

De sidste to dage, har jeg haft svært ved at komme ud af sengen, fordi der er en anden, der slet ikke gider stå op :hjerte:

20 Synes om