Juni måneds kattebilleder

Et skønt kuld, på stribe.

[QUOTE=Esben J;1245838]Et skønt kuld, på stribe.

[/QUOTE]

De er så lækre :hjerte: - men er det korrekt forstået udfra jeres hjemmeside, som jeg lige har set, at I ikke sørger for neutralisering af kælekatte inden de flytter hjemmefra eller er det bare mig, der ikke kan finde det?

Nu har jeg sendt linket til din hjemmeside til en af mine veninder i Kbh, hun leder efter en han og en hun, fuldfarvet Brite. De har haft en Brite før (døde for nogle mdr siden pga HCM + en Bimse (døde for et år siden af dårlige nyrer), men jeg har jo prædiket for dem og de køber kun hos registrerede opdrættere, der neutraliserer før salg - men de kan selv kontakte dig pr mail. :slight_smile:
De har besøgt en opdrætter syd for Kbh, men gik igen, opdrætteren neutraliserer ikke…

Stakkels Plette! Hun kan næsten ikke andet end sove og spise efterhånden, godt der er under en uge tilbage nu! Som hun lå der i dyb søvn lignede det næsten et klip fra Feline Alien :wink: Masser af aktivietet lige under huden og man er tæt på at være nervøs for at hun revner og småkravl vælter ud på række :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1245899]

Stakkels Plette! Hun kan næsten ikke andet end sove og spise efterhånden, godt der er under en uge tilbage nu! Som hun lå der i dyb søvn lignede det næsten et klip fra Feline Alien :wink: Masser af aktivietet lige under huden og man er tæt på at være nervøs for at hun revner og småkravl vælter ud på række :)[/QUOTE]

Sikken en mave. Hvem er den vordende far? Samme som til Vegas små, eller? :slight_smile:

Nej, vi har godt nok lånt os frem, men i anden retning. Jeg havde sat mig i hovedet at det skulle være en blå klassisk tabby, men ham den søde jeg har gående hos Tina vil ikke rodes ind i noget endnu :slight_smile: Så vi lånte Douce hos den anden Henriette i stedet. Det er kun hans andet kuld, men jeg tror da nok hans gennemsnit trækkes pænt opad her :slight_smile: Spændende om alle overlever når der er så mange!

Hr. Lækker

Hr. Næsten Voksen

Hr. Lang

Hr. … Ehm ja…

de to sorte rødder :hjerte:

girlpower? Nej tak - jeg ser Salem og House of Cards mens jeg planlægger WORLDPOWER… :høhø:

Elsker dette foto - det er sådan et normal afslappet dagligdag med kat foto

Temperaturen stiger
For jeg’ hot, hot, hot, hot, hot:smelter:

Den “græsplæne” er altså en af mors mere geniale ideer.:thumbup:
:pote:Ragnaros

Misserne har i den grad nydt det i dag.

Se mig, se mig! Man er vel ikke aby for ingenting :høhø:

Kan de mon spises?

Her har kattene også nydt solen. Mikki har fået lov at komme i haven nu, og det nyder han og McCoy

Mikki har altså lidt af nogle poter at leve op til :tihi:

forhåbentligt det eneste kuld vildkiller i år…
født på terrassen, flyttet rundt minimum 6 gange, sidste gang jeg vidste hvor de var, var de i behandling mod øjenbetændelse…og de ser da ganske tilforladelige ud nu…

Kvik er noget så yndefuld…

Eller :tihi:

Lørdagsafslapning.

:lol: Ved ikke rigtigt, hvor afslappende det ser ud til at være for Ivan.:tihi:

Nej, vel? :høhø: Men ikke desto mindre snork sov han. :høhø:

Vi er så stolte. Vi har fanget en solsorte i kattegården. Vi kommer og siger værsgo Mor og Far, men de takker pænt nej og siger vi ville hellere havde rundstykker. Mor og Far griner af os og de siger vi er nogen kryster, bare fordi vi er lidt forsigtige, men de siger vi er bange for den , hvordan kan de tro det bare fordi vi springer lidt højt når den bevæger sig /siger mærkelige lyde :venter:

Hyggeputtefis :love2: