Jeg fik også taget lidt billeder af min skønne dreng i går i Plantorama og dem synes jeg da lige I skal se hvis I gider :høhø:
Buropstillingen (med hans eneste pokal og den store Supreme Premier kokarde fra FIFe som trækplaster)
Da butikken åbnede klokken 9 og folk begyndte at strømme til måtte ørerne lige i rette vinkel for at fange alle lyde
Hey…er det en hund? Sådan så han ud flere gange i løbet af dagen
Men hundene (og ilderne) blev jo pænt udenfor buret vidste han godt, så det var tid til total afslapning…er så glad for at jeg tog favoritnullerputten med denne gang - den blev brugt
Han måtte dog lige ud og strække sig et par gange og det gav så folk mulighed for at se hvor lang han egentlig var
Men det meste af tiden blev brugt sådan her - parat til de næste hænder der ville nusse bakkenbarter, ører, hage og hvad de ellers kunne nå - han satte dog grænsen ved bagpoterne, der var flere der opdagede hvor kilden han er i den ende :høhø:
Og som rosinen i pølseenden lige to billeder af vores lille opstilling. Vi stod som de eneste af de udstillede dyr i blomsterdelen af Plantorama hvilket betød at vi fik langt flere forbi end de der var placeret i dyreafdelingen. Så der var ikke tid til mange pauser væk fra buret hvilket jeg bare synes var dejligt - glæder mig allerede til næste gang Plantorama inviterer - hvis der da kan blive plads til mig og min stuetiger
Det var dog kolossal spidse ører han har og sødt han skæller lidt på næsen…hi hi…jeg kan altså godt blive næsten halvskræmt af de Main Coons synes de ser så barske ud men flot det er han godt nok.
Det med de spidse ører er vist mest vinklen, synes de er pænt afrundede i toppen ellers
Det hvide på hans næse er faktisk en form for saltaflejringer. De kommer når hans næse bliver ekstra våd. Det starter med at vandet fra næsespejlet siver op i pelsen lige over og han får en lille mørk plamage i pelsen der ser dybt åndssvag ud. Og når væsken i kanten så tørrer ud, får han den der hvide kant. Jeg plejer at kradse den forsigtigt væk med en negl og så fugte området med en fugtig finger - nogen gange kræver det et par gange og så når jeg at få salt i munden
Apropos det med at blive halvskræmt…det er især tydeligt på racefremvisningerne hvor der ofte er rigtigt mange børn, at hans udseende altså udgyder respekt. For rigtigt mange af børnene tør ikke stikke hånden ind til ham for at kæle, selvom jeg har forsikret dem om at han ikke gør noget. Og af dem der for taget mod til sig, er der så lige så mange der hiver hånden hurtigt til sig igen hvis han bevæger sig bare en lille smule. Til gengæld er der også nogen af dem der ser umådeligt stolte ud når de lige har haft hånden inde og hurtigt har rørt hans pels med en enkelt finger…ja, det er hårdt at være Junior engang imellem. Han vil bare så gerne kæles med men er åbenbart stigmatiseret af hans udseende :høhø: