Juniorhandling

Den info tror jeg godt lige, jeg kan klare at huske at give;) Jeg forventer ogsaa at kunne overvaere juniorhandlingen af min kat, i tilfaelde af at der skal bruges “assistance”:slight_smile:

Nu kommer jeg ikke til udstillingen i skørping, men jeg vil da se om jeg kan låne nogle børn at tage med til udstillingen i Vorbasse, for da kommer jeg med mine 2 Kurilean bobtail og mit mit bobtail kuld ??

Må børnene godt bare komme med en enkelt af killingerne eller skal det også være som kuld til Juniorhandlingen ??

[QUOTE=Jeanette;668028]Nu kommer jeg ikke til udstillingen i skørping, men jeg vil da se om jeg kan låne nogle børn at tage med til udstillingen i Vorbasse, for da kommer jeg med mine 2 Kurilean bobtail og mit mit bobtail kuld ??

Må børnene godt bare komme med en enkelt af killingerne eller skal det også være som kuld til Juniorhandlingen ??[/QUOTE]

Det bestemmer børnene selv - min dreng har haft “hans kuld” med til Junior Handling, men én killing er IMO alt rigeligt at holde styr på! :wink:

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;668035]Det bestemmer børnene selv - min dreng har haft “hans kuld” med til Junior Handling, men én killing er IMO alt rigeligt at holde styr på! :wink:

/Mette[/QUOTE]

Det lyder godt, så må jeg jo lige se om vi kan låne et par af vores skyttebørn lørdag d. 26 november.

Kom til at tænke på, Lone…ville det være en idè, jeg lavede nogle gavekort, så ungerne selv kunne komme hen i hittekattestanden og selv vælge deres præmier.
HVIS jeg lukker øjnene OG tænker 45 år tilbage, så tror jeg faktisk jeg hellere selv ville vælge mine præmier end få et eller andet overrakt.
Sig frem, sig frem…og hvis det er en god idè, i så fald…hvor mange (gavekort)

Smadder god ide Brita…
Jeg ved jo faktisk aldrig hvor mange børn der melder sig…så det er svært at give et tal på. Vi har ligget så lavt som 4 og så højt som 16…såeee

Og vi har været så heldige at trolden må låne Mille Fleur af Mette, så vi er skarp træning med at udtale sort sølv klassisk tabby, uden at snuble over ordene. :tihi:

Camilla (dkkorat) Da det er den weekend min mands tøser er her, så kan det ske at jeg har en pige på 10 år som gerne vil prøve at fremvise en korat. :slight_smile:

Når vi kommer til udstillingen i Vorbasse, vil vi gerne låne vores katte til de af jeres børn der mangler en kat til juniorhandling. Vi kommer med 2 voksne Kurilean Bobtail og 5 killinger.

[QUOTE=Khin-Mya;669313]Smadder god ide Brita…
Jeg ved jo faktisk aldrig hvor mange børn der melder sig…så det er svært at give et tal på. Vi har ligget så lavt som 4 og så højt som 16…såeee[/QUOTE]
OK…jeg laver en flok gavekort og rækker de ikke, findes nok en udvej alligevel

Unni har hermed fundet sig en hun må deltage i Juniorhandling med om søndagen :smiley: det er helt sikkert god træning til Unni og når hun nu ligefrem gør en pige glad samtidig er det jo winn winn :smiley:

Linea glæder sig helt vildt. Og hun har endda fået sin Onkel lokket med hen og kigge en tur om søndagen, han er ellers ikke meget for at komme ud hvor der er andre mennesker, men han bor i Skørping ss

MVH
Gitte

Så er der lavet 6 gule lørdags-gavekort og 4 blå søndags-ditto…så må vi se om det rækker. Og ellers har jeg jo en masse kort med og de kan udfyldes på et splitsekund hvis det er nørvendigt