Junis billeder af andet end kat

Sikke en effektiv dag. Far og min veninde Karina har sat kursen mod Jydeland med alle mine sager og de to gæve gutter :slight_smile: Her er godt nok tomt, men det er begyndelsen på et nyt eventyr :slight_smile:

:wehu: Fru Solsort har trillinger :wehu: måske mere, men jeg skal ikke have hende stresset ved at møve rundt. Så hende lande, sad inde i stuen efter en formiddag med hækklipning og græsslåning, og de små nøgne halse og kæmpestore åbne næb :wehu:.

Så de små pelsbørn kommer på overvågede haveture og mig selv på meget begrænset adgang i den nederste del af haven. Trillingerne skal have ro.

Ny “vinterjakke” :slight_smile:
Jeg føler mig virkelig forkælet :slight_smile: En veninde jeg har fået siden jeg mødte Lars (en kammerats kone) har lige foræret mig en ægte islandsk trøje :hjerte: Hun gør i islandske heste og har derfor let adgang til den slags.
Hun havde så mange så hvis det kunne gøre mig glad måtte jeg da gerne få sådan en :uha: Øhhh jo tak, men jeg vil altså gerne købe den så…
Det kunne der ikke blive tale om, så værsågod… :thumbup::thumbup::thumbup:

Jeg er vildt glad for den og jeg ved bare jeg kommer til at bo i den til vinter :slight_smile:

fik et par dårlige skud på bambi lørdag…der er 2, men før jeg fik kameraet snuppet var både bambi2 og mor ude af skudfeltet

Min datter tager til Spanien og arbejder og derfor skal vi passe hendes hamster Marie :slight_smile: Det er svært godt fjernsyn for misserne :klapper: Det bette hamster er helt cool og vil gerne helt hen til ruden og se på katte helt tæt på :smiley:

Elsker at have hende her med i haven. :wehuu:

[QUOTE=Juvena;1312633]Elsker at have hende her med i haven. :wehuu:

[/QUOTE]

Hvor er hun dejlig :inlove:

MEN… Efter jeg sidste sommer oplevede en due i den grad undervurdere sin egen størrelse og sætte sig på en gren der bukkede under for dens vægt og den faldt et godt stykke ned, har jeg tænkt på, hvordan duer (fugle generelt) finder ud af hvornår en gren kan bære? :slight_smile:
Det så simpelthen fuldstændig tåbeligt ud :tihi: