Junis foto uden katte


Min far ringede i går og sahd at når nu mor skulle have damer til frokost i dag, kunne han da komme ud og hjælpe med at få min overdækkede terrasse gjort pænt.

Billedet er efter, har ikke noget før, og I går heller ikke glip af noget.

Kattene har godkendt en ordnet sofa, og der er fjernet rigeligt med spindelvæv, hybelkaniner mm.

Og lige nu sidder jeg herude med lidt kaffe

14 Synes om

Det ser forbandet hyggeligt ud! :star_struck:

3 Synes om

Den famøse og meget dyre snor, som Leo måtte have opereret ud i aftes. Det er det bånd der er bundet omkring en Kong. Jeg tog det af inden jeg gav ham Kong’en, men i stedet for at smide det ud med det samme, efterlod jeg det bare på bordet. Jeg tror den skal i glas og ramme, så kostbar den er :hoho:

12 Synes om

Bankboks er nok sikrere…:sunglasses:

En anden ting - vi plejer jo at køre “andre motiver” i en års-tråd, måske bør indlæggene i denne flyttes derover, eller den kørende lukkes, hvis det giver mere mening med månedstråde…? :thinking:

4 Synes om

Det er det også

3 Synes om

Det er min fejl, beklager. Min hjerne kørte bare - ny måned, nye tråde…

4 Synes om