JYRAK Hedensted 2017

Der er ÅBENT for tilmeldinger til udstillingen i Hedensted 2. og 3. september 2017.

Sidste frist for til- og framelding er [B]fredag d. 18. august 2017 kl. 20.00!

[B]Hal: Hedensted Centret, Gesagervej 68 - 70, 8722 Hedensted

[B]Udstillingsdage:
2 dage, 2 certifikater.
Udstillingen er en bær-selv udstilling.

[B]Inviterede dommere:
Yan Roca Folch, F - All round
Stephe Bruin, NL - All breed
Alessandro di Chio, I - 1,2
Britta Busse, D - All round
Laura Scholten, NL - 3, 4
Ad de Bruijn, NL - 1, 3, 4
Zvezdan Memedov, S - 1, 2

[B]Dommereksamen: Aina Hauge, N - 1B (RAG, SBI, TUV)

Dommerelev: Dorota Szadurska, PL - 1,2

Medbring:
Godt humør og god sportsånd.
[/B][/B][/B][/B][/B]

Tilgiv mig, hvis der allerede er en tråd om denne udstilling :slight_smile:

Jeg har tilmeldt Bønnen, NFO gr.4 hankastrat i kl.10 og Mingus, SOM n, kl. 2. Jeg håber på, at Bønnen kan få et par certer, så han kan blive Premier inden WS.

Jeg skal desuden gå steward og glæder mig til en rigtig hyggelig weekend :smiley:

Jeg har også tilmeldt et par katte, blandet andet Ginny som jeg rigtig meget håber bliver GIC om lørdagen :kryds:

Håber vi ses til en dejlig dag :smiley:

Jeg har tilmeldt ham den “bette” brune Ralph - BUR n ungdyr.
Han skal helst lige have et Ex1 med hjem - så er målet nået for kval til WS i år :tihi:

Jeg kommer med Brian og Fatal både lørdag og søndag :slight_smile: Jeg er noget spændt på hvordan den bette tager det :slight_smile:

Jeg kommer med begge mine - Blua og Cookie :slight_smile:

[QUOTE=Eva K;1314832]Jeg har også tilmeldt et par katte, blandet andet Ginny som jeg rigtig meget håber bliver GIC om lørdagen :kryds:

Håber vi ses til en dejlig dag :D[/QUOTE]

Ææh, søndagen er det så jeg håber hun bliver Grand International Champion :høhø:

Vi kommer begge dag med en 3-4 stykker :slight_smile:

Har tilmeldt 2 lørdag, meen kan godt være de bliver rykket til søndag, det kommer lidt an på om jeg skal have en ekstra vagt på jobbet…

Så er dommerfordelingen klar

http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=934&WebsiteID=1&LanguageID=1

KBS 4 mangler lørdag
KBS 2 mangler søndag
KBL 3 skal til Laura Scholten: begge dage

Vi kommer med 4 stk og kuld og skal op til
Lørdag:
Laura Scholten: KBL 3
Ad de Bruijn: Kuld

Søndag:
Laura Scholten: KBL 3
Britta Busse: KULD

Mingus skal lørdag til Laura Scholten, mens Bønnen skal til Yan Roca Folch.
Søndag skal de begge til Stephe Bruin.

glitter skal op til zvezdan memedov om søndagen, den dommer har vi været oppe ved før og han er helt vild med glitter og gav hende en biv , så det blir spændende hvad han siger denne gang
det blir osse første gang vi kun udstiller om søndagen, normalt når vi udstiller en dag er det om lørdagen.
dog er vi på udstillingen begge dage, da tonya har sin lille smykkebiks med.

Her skal Ralf op til Ad de Bruijn. Så prøver vi det også :slight_smile:
Jeg glæder mig til en søndag i godt selskab og masser af den sædvanlige JYRAK hygge :slight_smile:

SBI n skal til Zvezdan Memedov begge dage :slight_smile:

Stephe Bruin den ene dag og Ad De Bruin den anden dag :slight_smile: Begge har haft Brian før og givet fin kritik :slight_smile: Nu må jeg så se hvad Fatal siger til sådan et menageri :slight_smile:

Blua skal til Ad de Bruijn om lørdagen og til Stephe Bruin om søndagen. Cookie skal til Stephe Bruin om lørdagen og Yan Rocha Folch om søndagen. Ad og Yan har jeg haft Blua til før med gode bedømmelser og/eller NOM/BIS, men kender ikke Stephe Bruin, så hende glæder jeg mig til at møde :smiley: