JYRAK kalenderen 2012

[QUOTE=Susanne W;699395]Alle JYRAKs udstillinger er plottet ind på forhånd, men jeg er sikker på at det er OK med DARAK hvis du selv plotter deres udstillinger ind også :slight_smile: Og tandlægeaftaler og sommerfester og hvad man nu ellers har af vigtige ting :slight_smile: Så ja, det går nok endda :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Ja, for mig går det ihvertfald :slight_smile: Jeg skal bare lige finde en måde at få fingre I en :slight_smile:
Nu kan jeg ikke huske hvem der holder udstillingen i Kolding, men kan der ikke komme eksemplarer der?

Jo - i teorien, men jeg synes det ville være lidt grænseoverskridende at få nogen til at dele JYRAK kalender ud på Katteklubbens udstilling. Det ville signalere lidt dårlig stil, hvis vi gjorde det, og det har jeg ikke rigtigt lyst til - det kunne meget let misforståes i mange forskellige retninger (jeg har været med længe nok til at vide, at pludselig er der også nogen der har set at vi delte girokort ud :slight_smile: ). Men jeg skal nok sørge for at vi får organiseret et eller andet, som ingen kan få galt i halsen - i næste uge en gang :slight_smile:
VH
Susanne

den er super fin!
min ligger dog stadig i min bil - for hver gang jeg har skulle ud af min bil, har det regnet!
det dur jo ikke den bliver våd! :tihi:

[QUOTE=Susanne W;699405]Jo - i teorien, men jeg synes det ville være lidt grænseoverskridende at få nogen til at dele JYRAK kalender ud på Katteklubbens udstilling. Det ville signalere lidt dårlig stil, hvis vi gjorde det, og det har jeg ikke rigtigt lyst til - det kunne meget let misforståes i mange forskellige retninger (jeg har været med længe nok til at vide, at pludselig er der også nogen der har set at vi delte girokort ud :slight_smile: ). Men jeg skal nok sørge for at vi får organiseret et eller andet, som ingen kan få galt i halsen - i næste uge en gang :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Jepper, det kan jeg godt se :wink: Jeg var dog lidt itvivl om hvem der holdte udstillingen i koldning. Selvom jeg for et par dage siden har tilmeldt mig :smiley:
Men fedt nok Susanne. Du giver vel lyd fra dig når du ved lidt mere ikke :wink: Den er super flot den kalender :wink:

ih den er flot, den glæder jeg mig til at få så jeg ka’ hænge den op. Osse selvom der ikke er noge “rigtige” katte på :wink:

Sikke en fin kalender. Nu hænger den lige foran mig og pryder kattekontoret

[QUOTE=DK Delaney;699415]Jepper, det kan jeg godt se :wink: Jeg var dog lidt itvivl om hvem der holdte udstillingen i koldning. Selvom jeg for et par dage siden har tilmeldt mig :smiley:
Men fedt nok Susanne. Du giver vel lyd fra dig når du ved lidt mere ikke :wink: Den er super flot den kalender ;-)[/QUOTE]

Jeg tog en til dig i dag :wink: Vi ses i Kolding

Orrr tak sødeste Eva :slight_smile: Men kommer du om søndagen?

Hvis Eva ikke kommer om søndagen, så kan hun videregive kalenderen til mig om lørdagen, jeg skal gå steward begge dage, så kan jeg give dig den om søndagen.

Ja da, ellers kan jeg jo ikke udstille det eneste jeg har at hive med pt :tihi: Aka Diego…

Og kommer så også lørdag, for at gå steward bare :slight_smile:

Tak Kia :slight_smile: Du får da en travl weekend var :slight_smile:

[QUOTE=Eife;701651]Ja da, ellers kan jeg jo ikke udstille det eneste jeg har at hive med pt :tihi: Aka Diego…

Og kommer så også lørdag, for at gå steward bare :)[/QUOTE]

Okey, jamen jeg har jo ikke helt styr på hvilken kategori de forskellige katte er i :slight_smile: Jeg ved bare jeg rejser uden for dk den 23 oktober :tihi:

[QUOTE=DK Delaney;701657]Tak Kia :slight_smile: Du får da en travl weekend var :slight_smile:

Okey, jamen jeg har jo ikke helt styr på hvilken kategori de forskellige katte er i :slight_smile: Jeg ved bare jeg rejser uden for dk den 23 oktober :tihi:[/QUOTE]

Arh så travlt for jeg ikke, har jo ikke kat med om lørdagen

[QUOTE=DK Delaney;701657]
Okey, jamen jeg har jo ikke helt styr på hvilken kategori de forskellige katte er i :slight_smile: Jeg ved bare jeg rejser uden for dk den 23 oktober :tihi:[/QUOTE]

Nej nej, du tager heeelt fejl… Du kommer til DK d. 23.! :engel2:
Maine coon og birma er i samme kategori :slight_smile: Begge racer er semilanghårede…

[QUOTE=Eife;701676]Nej nej, du tager heeelt fejl… Du kommer til DK d. 23.! :engel2:
Maine coon og birma er i samme kategori :slight_smile: Begge racer er semilanghårede…[/QUOTE]

:klapper: kommer til dk, jeg er skam i dk… Det er jer derover der er udlands danskere :lol:
Nå men jeg vidste da ikke du skulle udstille en Maine Coon :slight_smile: Men nu hvor jeg tænker mig om, så har Athen(a)(e)…? Jo små babyer :slight_smile: Så hende kunne det da heller ikke have været :slight_smile:

Forresten så husk at pas rigtig godt på min kalender, den må ikke foldes eller have en eneste krølle :muhaha:

[QUOTE=DK Delaney;701678]:klapper: kommer til dk, jeg er skam i dk… Det er jer derover der er udlands danskere :lol:
Nå men jeg vidste da ikke du skulle udstille en Maine Coon :slight_smile: Men nu hvor jeg tænker mig om, så har Athen(a)(e)…? Jo små babyer :slight_smile: Så hende kunne det da heller ikke have været :slight_smile:

Forresten så husk at pas rigtig godt på min kalender, den må ikke foldes eller have en eneste krølle :muhaha:[/QUOTE]

Arh, det er da jer der er halv-svenskere derovre :stuck_out_tongue:

Nårh nej, du kender jo nok ikke Diego… Der er ellers en del der kan huske ham :tihi: Men jo, jeg udstiller skam Diego også… Han er min go’e gamle dreng, som jeg elsker at være på udstilling med :slight_smile:
Og nej, Athea kommer ikke med foreløbig :slight_smile:

Haha, jeg skal gøre mit bedste - men ok, krøller den lidt, så giver jeg den bare til en anden, så kan du få tilsendt en fra JYRAK :klapper:

[QUOTE=Eife;701684]Arh, det er da jer der er halv-svenskere derovre :stuck_out_tongue:

Nårh nej, du kender jo nok ikke Diego… Der er ellers en del der kan huske ham :tihi: Men jo, jeg udstiller skam Diego også… Han er min go’e gamle dreng, som jeg elsker at være på udstilling med :slight_smile:
Og nej, Athea kommer ikke med foreløbig :slight_smile:

Haha, jeg skal gøre mit bedste - men ok, krøller den lidt, så giver jeg den bare til en anden, så kan du få tilsendt en fra JYRAK :klapper:[/QUOTE]

:lol:Hahaha, skrev jeg ikke Athena? Og er det ikke et eller andet til kvinder?
Men glæder mig til at møde Diego, jeg har læst om ham på din hjemmeside :slight_smile:

Mette - Mon det er Tena lady du tænker på? :høhø:
Jah, de skal være i Halloween bur, ham og Jako :smiley:

:uha: Åhhh gud, havde da helt glemt at det var Halloween tema :gruble:

pis jeg skal arbejde d. 2 november…ellers kunne jeg få min i horsens… håber godt nok der er nogen tilbage i vorbasse

Vi har masser, Bente, der er med sikkerhed også én til dig :slight_smile: Vi er lige ved at udvide “buffer zonen” lidt - den kommer også til at ligge på Aalborg Dyrehospital, og jeg satser på vi får OK fra Abild Dyreklinik også. Men vi har helt stensikkert ikke “udsolgt” endnu til Vorbasse :slight_smile:
Vh
Susanne