JYRAK kalenderen 2012

JYRAK kalenderen 2012 er landet! Kalenderen er gratis og kan afhentes følgende steder: Studiekreds Horsens 2. november; Vorbasse udstillingen 26.-27. november samt Brædstrup udstillingen 14.-15. januar 2012. Størrelsen er A3, og den er nærmest slet ikke til at undvære :slight_smile: Vi har masser af den, og alle er velkomne til at hente sig et gratis eksemplar!
Stor tak til Felicious Studios for det forrygende layout!
VH
Susanne

Og sikke nogle pæne katte, der er på den! I hvert fald den ene :tihi:

LOL - se jeg ved jo ikke engang hvem kattene er, har slet ikke haft med udvælgelsen at gøre - men synes under alle omstændigheder at den er smadderflot :slight_smile: Men jeg tror da, at jeg nu ved hvem i hvert fald den ene er :slight_smile:
VH
Susanne

Den er rigtig flot, men det ville jo være løwn hvis den hang i mit hjem, for min katteklub er Racekatten :slight_smile:

Uha den er flot, den skal ihvertfald op at hænge herhjemme!

Jep, den er blevet plastret op herhjemme også :smiley:

Glæder mig til at få et eksemplar i Vorbasse :slight_smile:

Jeg er bange for, at jeg ikke får nogen.

[QUOTE=DK Blackangel;699171]Jeg er bange for, at jeg ikke får nogen.[/QUOTE]- Jeg kan da godt tage en til dig i Vorbasse, hvis det er.

Er Vorbasse ikke først efter det i Kolding? :slight_smile:

Hvor er de bare flotte Susanne

Al æren går til Susanne Hvenegaard :slight_smile: Jeg fik bare ideen at iår skulle den være markant anderledes end sidste år, og i så stort et oplag at alle der gerne vil have en kalender også kan få det.
Vi arbejder stadig på at finde en løsning på forsendelse mod betaling af porto, men er ikke helt klar endnu. (Den er både dyr og bøvlet at sende fordi den er A3!) I mellemtiden har vi fået 2 ekstra steder på, hvor man bare kan hente sig en kalender fra engang i næste uge: Herning Dyrehospital samt dyrebutikken Dyrenes Lykke i Brande. Jeg forventer at der kommer 2-3 steder mere på listen.
VH
Susanne

[QUOTE=DK Blackangel;699187]Er Vorbasse ikke først efter det i Kolding? :)[/QUOTE]- Jo det er. Vorbasse er engang i november.

Datoerne står øverst i Susannes indlæg :slight_smile:

Ej, sådan en fil en vil jeg os gerne have - Men kommer jo ikke nogen af stederne :confused:

  • øv bøv…

Lotte, du kan sagtens få en - vi arbejder i øjeblikket på at finde en fornuftig løsning på forsendelse, men det bliver først i næste uge det falder på plads. Skal nok give et praj - og vi har rigeligt med kalendre, så du skal ikke være nervøs for at vi løber tør :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;699306]Lotte, du kan sagtens få en - vi arbejder i øjeblikket på at finde en fornuftig løsning på forsendelse, men det bliver først i næste uge det falder på plads. Skal nok give et praj - og vi har rigeligt med kalendre, så du skal ikke være nervøs for at vi løber tør :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Ihh hvor godt … - Det glæder mig :slight_smile:

hvor er den bare flot, meget meget flottere end den fra iår, glæder mig til at modtage mit eksemplar, så den kan komme op og hænge på køleskabet

Ihh sådan en skal jeg da også eje, selvom jeg er darak, så går det vel nok :slight_smile:

Alle JYRAKs udstillinger er plottet ind på forhånd, men jeg er sikker på at det er OK med DARAK hvis du selv plotter deres udstillinger ind også :slight_smile: Og tandlægeaftaler og sommerfester og hvad man nu ellers har af vigtige ting :slight_smile: Så ja, det går nok endda :slight_smile:
VH
Susanne