Jyrak show Hjørring 10.+11.juni

Hej
Jeg vil hører om nogen af jer der skal med til Hjørring har plads til at tage mig katten og vores udstyr med
Som sædvanlig er der styr på alt undtagen transporten har desværre ikke råd til at leje en bil hver gang vi skal til show- så er der nogen der har plads til at samle os op vi bor i Hobro ville det bare fjerne en stor bekymring - så kommer i fra øerne eller syd fra så kører i jo lige forbi Hobro på vejen til Hjørring på forhånd tak
Knuzz Tina

Vi planlægger forlænget ferie med overnatning, så det er desværre ikke en mulighed for os. Håber du finder et lift :smil:

1 Synes om

Jeg skal slet ikke afsted :woozy_face: Lidt øv, når det nu er nord på, men arbejde tager uforholdsmæssigt meget af ens fritid :wink:

1 Synes om

Jeg kommer heller ikke den vej. Fik slet ikke spurgt - hvordan gik din første udstillingsweekend? :slight_smile:

1 Synes om

Hejsa jeg har booket og betalt for værelse på dana cup centeret men noget er kommet i vejen og jeg kan ikke komme med til udstilling alligevel så jeg vil gerne sælge pladsen videre til listepris naturligvis